|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 600, Honda Accord - [ Rover 600] wyciek ze skrzyni biegów
EE9 - Sob Lut 25, 2012 11:57 Temat postu: [ Rover 600] wyciek ze skrzyni biegów Witam dziś po powrocie z pracy zastałem kałuże oleju ze skrzyni podejrzewam że albo półoś wyskoczyła albo walnął Simering już wcześniej pisałem że mam problemy z wrzucaniem biegów ale w temperaturach ujemnych, w ostatnie ciepłe dni było okey aż tu nagle defekt poniżej foto usterki czy ktoś z was może naświetlić o co chodzi dokładnie?. Odrazu jeśli mógłbym prosić jaki olej zalać do PG1? gdzie go kupić? i ile powinno sie go wlać? czekam na info pozdrawiam
[IMG=http://img837.images...641u.jpg][/IMG]
Uploaded with ImageShack.us
szoso - Sob Lut 25, 2012 13:03
EE9 napisał/a: | Odrazu jeśli mógłbym prosić jaki olej zalać do PG1? gdzie go kupić? i ile powinno sie go wlać? |
proszę używać opcji szukaj
http://www.roverki.pl/zro...rzynia-pg1.html
uszczelniacz półosi do wymiany
http://www.tomateam.pl/sk...m_dzial=-&c=360
http://www.tomateam.pl/sk..._dzial=-&c=1303
musisz zadzwonić i się zapytać który typ masz
EE9 - Sob Lut 25, 2012 13:53
Ok dzieki a jeżeli chodzi o gęstość tego oleju MTF94 to 75W80 będzie dobre?
marthinez - Sob Lut 25, 2012 15:47
EE9 napisał/a: | Ok dzieki a jeżeli chodzi o gęstość tego oleju MTF94 to 75W80 będzie dobre? | Nie będzie.
Do tej skrzyni mus być MTF: http://www.tomateam.pl/sk...l=chemia&c=1112
szoso - Sob Lut 25, 2012 16:06
wcale nie musi
MTF94 to właśnie 75w80 przecież, takie ma parametry a MTF94 to tylko nazwa oleju producenta Texaco, zastosowanie oleju innego producenta nie grozi wybuchem skrzyni
EE9, ja w swojej skrzyni PG1 mam Valvoline Durablend 75w80 i ma on parametry MTF94, nie raz i nie dwa już o tym pisałem http://forum.roverki.eu/v...ablend&start=20
marthinez - Sob Lut 25, 2012 17:39
szoso napisał/a: | wcale nie musi | Masz rację, nie musi.
Jest zalecany.
A co ludzie leja to nie wiem. Ja takiej skrzyni nie posiadam.
EE9 - Nie Lut 26, 2012 17:39
Mam jeszcze pytanie gdyż zakupiłem taki olej jakw linku ponieżej razem dwa litry wiem że po spuszczeniu starego oleju wchodzi 2.2 ale narazie 2 litry musza dać rade bo w tej chwili jest na tyle skomplikowane gdyz nie ma w mnie w PL
Waszym zdaniem będzie okey?
http://sklep.salko.pl/pro...MISSION-BV.html
przy okazji jeśli mógłbym prosić jakie Et felgi badz przedział będzie najlepszy i ile ma wejscie na piaste w mm rover 620ti
pozdrawiam
szoso - Nie Lut 26, 2012 18:43
tak spełnia GL4 jak MTF
EE9 - Pon Lut 27, 2012 19:29
Witam ponownie dziś będąc u mechanika bez auta w jednej firmie powiedzieli że sie nie podejmuja bo nie maja części do rovera w drugi mechanik zaczał mi wyliczać simering 80euro itd itd i skończyło sie na 800smiu set euro wydaje mi sie troche dużo jak za taka usterke:) dopoki nie wjade na kanał nie będzie wiadomo co poszło można sie tylko domyślać co według was mogło sie grubiej rozwalić sądząc po zdjęciu obiawy były takie że wjechałem na jedynce na podwórko normalnie jak zawsze i pózniej wylal sie olej próbując poruszać tym chodzi wzdłużnie na odcniku 2cm i wyleciały elementy plastikowe nie w całości (co to może być simering? jest gumowy?) dlaczego ta półoś tak lata nie mam pojęcia?
Ciężko z jezykiem mechanicznym niemieckim jedyne co mi przychodzi na mysl to zamówić sobie w Polsce simering i ew wieloklin przegłubu olej już mam i z tym udać sie dopiero do mechanika żeby coś z tym zrobił bo częsci tutaj 4razy droższe bynajmniej ten simering 80e to już troche może ktoś pomóc w tej sprawie czy komuś padło to samo co u mnie?
poniżej foto elementów jakie wyleciały a raczej ich część są z twardego plastiku bądz coś w ten deseń
[IMG=http://img850.images...195n.jpg][/IMG]
Uploaded with ImageShack.us
|
|