Zobacz temat - Przeróbka przodu R200 na R25/MG ZR
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Tuning wizualny - Przeróbka przodu R200 na R25/MG ZR

tank_220 - Pią Mar 02, 2012 23:32
Temat postu: Przeróbka przodu R200 na R25/MG ZR
Witam wiem ze na forum był już taki temat, ale postanowiłem przerobić swojego rovera a właściwie jego przód na taki jak jest w R 25 czy MG ZR wszystkie potrzebne części mam można powiedzieć że za psi grosz. Chodzi mi gównie o to czy dużo jest kombinacji z przeróbką blach pod lampy, od razu mówię że cały przód czyli pas będzie wstawiony od R25.
Nie wiem czy w dobrym dziale piszę więc jak co proszę o przeniesienie.

Remigiusz - Pią Mar 02, 2012 23:39

Błotniki jeszcze i maskę trzeba i to co masz i tyle :wink:
leszczu - Sob Mar 03, 2012 15:45

tank_220 napisał/a:
Chodzi mi gównie o to czy dużo jest kombinacji z przeróbką blach pod lampy, od razu mówię że cały przód czyli pas będzie wstawiony od R25.

Musisz wspawywać cały przedni pas od R25. Do tego jeszcze maska, boczne błotniki, lampy, grill zderzak, kierunki, ewentualnie halogeny. No i nie wiem jak jest z instalacją przednich lamp, też do przerobienia. :wink:

tank_220 - Sob Mar 03, 2012 19:18

leszczu, Blacharka ok ale mi chodziło o wpasowanie lamp z nowym pasem, i tak była rzeźba żeby lampy weszły w miejsce starych, jednak R25 ma to nieco inne jak w R200. Co do instalacji el. to na pewno do moda bo są inne wtyczki i trzeba prowadzić osobne kable do kierunków.

Dzisiaj operacja przeszczepu pasa zakończyła sie powodzeniem, wszystko dobrze spasowane ale jeszcze zostało dużo roboty........ :grin: :grin:

leszczu - Sob Mar 03, 2012 19:21

tank_220 napisał/a:
ale mi chodziło o wpasowanie lamp z nowym pasem,

No jak pas będzie od R25 to jaki może być problem z spasowaniem lamp ??

Remigiusz - Sob Mar 03, 2012 19:23

tank_220, Jak masz już pas to lampy wkładasz i tyle. Nie ma ze nie pasuje bo resztę budy w 200 jest taka sama jak w 25 :wink: Podciągnąć kierunki od lamp w zderzak tez nie problem jest trochę kabla i tyle. Jak masz juz pas i resztę elementów to tylko skręcać i P&P to jest :wink:
tank_220 - Sob Mar 03, 2012 19:27

Remigiusz, A właśnie że nie pasuje jest rzeźba bo przecież dzisiaj to robiłem. R200 ma przód mocno kwadratowy i blachy boczne przeszkadzały w włożeniu lamp od R25 A 25 ma okrągłe blachy i mocno zachodzące na dół że nie przeszkadzają lampą. Nie chciało mi się robić zdjęć bo jakoś mnie to nie kręci żeby robić foto relacje.... :razz: :razz:
Firq - Nie Mar 04, 2012 00:19

tank_220,
Cytat:
Nie chciało mi się robić zdjęć bo jakoś mnie to nie kręci żeby robić foto relacj


ech...

Cytat:
A właśnie że nie pasuje jest rzeźba bo przecież dzisiaj to robiłem.

a Ty kanciaka czasami nie przerabiasz...?:>

tank_220 - Nie Mar 04, 2012 12:04

Firq, nie przerabiałem kanciaka tylko rovera z 97r (do kanciaka chyba by nie wszedł ten przód z rovera 25)

Chodziło mi o to że lampy z rovera 200 są w miarę proste i blachy boczne są długie dochodzące do lamp a lampy z MG czy r25 sa większe i te boczne blachy trzeba troche podciąć bo i tak pas przedni jest pół okrągły przy lampach.

Adrian - Nie Mar 04, 2012 12:48

No i właśnie dlatego trzeba wymieniać błotniki, o czym koledzy wcześniej napisali...
tank_220 - Nie Mar 04, 2012 13:13

AdrianWWL, Co ma piernik do wiatraka...??? Błotniki tak muszą być z R25 bo przecież z R200 nie pasują kształtem do zderzaka i po za tym z R25 są dłuższe przodem. Ja mówiłem o wpasowaniu lamp z nowym pasem. I tak jak mówiłem wcześniej trzeba wyciąć kawałek blachy z przodu bo pas z R25 jest mocno okrągły przy lampach a w R200 też ze skosem ale nie takim i blacha co idzie od strony błotników dochodzi praktycznie samego pasa.
Gonia - Sob Wrz 15, 2012 12:23

Po pierwsze temat do wydzielenia, bo dotyczy czegoś zupełnie innego niż temat wątku.

Po drugie w kwestii tematu wątku, nie wystarczy zmienić tylko pas przedni, błotniki, maskę, zderzak i oświetlenie, ponieważ pas przedni od R25 nie pasuje do R200. Inaczej wyprofilowane są metalowe fartuchy i po zamontowaniu pasa przedniego z R25 w R200, blacha wypada akurat w miejscu lampy.

Dlatego też jeśli się tego nie robiło... to może lepiej się nie wypowiadać w temacie, o którym się nic nie wie :P

alter6 - Sob Gru 01, 2012 19:01

Witam, a czy ktoś może próbował bez wymiany pasa przednie zrobić przeróbkę bo ja jestem na etapie dopasowania błotników ze zderzakiem i mam mały problem bo zderzak jest za bardzo wyprofilowany w okrąg ma ktoś może jakieś porady albo spostrzeżenia bo przez to mam szpary na łączeniu błotnika ze zderzakiem

[ Dodano: Sob Gru 01, 2012 19:01 ]
Udało się przerobić bez wymiany pasa przedniego, było dużo problemów ale udało się jak będę miał chwilę to porobię zdjęcia jak wyszło

leszczu - Nie Gru 02, 2012 12:03

alter6 napisał/a:
Udało się przerobić bez wymiany pasa przedniego, było dużo problemów ale udało się jak będę miał chwilę to porobię zdjęcia jak wyszło

Koniecznie wrzuć foty tego przerobionego pasa. :wink:

Raptile - Nie Gru 02, 2012 13:53

leszczu napisał/a:
Koniecznie wrzuć foty tego przerobionego pasa.


Bez młota to nie robota :lol:

leszczu - Nie Gru 02, 2012 14:20

Raptile napisał/a:
leszczu napisał/a:
Koniecznie wrzuć foty tego przerobionego pasa.


Bez młota to nie robota :lol:

No właśnie, dlatego czekam na foty. :mrgreen:

kondzio508 - Nie Gru 02, 2012 15:58

Teraz nie opłaca sie rzeźbić bo pas idzie kupic ładny orginalny za 100 zł. + przesyłka kompletny sam tak kupiłem i za 160 zł. omija sie duzo roboty z dopasowaniem . i przedewszystkim potem wyglada praktycznie jak orginalna 25 ;)
alter6 - Sob Sty 05, 2013 18:30

hey wszystkim
właśnie wygospodarowałem chwilę i zrobiłem zdjęcia przerobionego R200 bez wymiany pasa przedniego, tuż przed odstawieniem do lakierowania i wymianą foteli i kanapy

ArO - Sob Sty 05, 2013 22:04

jej, slabe to spasowanie maski i zderzaka moim zdaniem no i brakuje Ci progow
kadzaf - Sob Sty 05, 2013 23:22

tablica z tyłu w zderzaku rowniez lepiej by prezentowała sie . :razz:
alter6 - Wto Kwi 02, 2013 21:38

co do spasowania przodu to dopiero idzie do lakiernika i on będzie precyzował wykończenie więc tym się nie martwię ale i tak moim zdaniem dobrze wyszło bez wymiany pasa :mrgreen:

[ Dodano: Wto Kwi 02, 2013 22:38 ]
a oto końcowy finał projektu

leszczu - Sro Kwi 03, 2013 10:42

Gleba, większa fela i będzie git.
bociannielot - Sro Kwi 03, 2013 14:23

alter6, te listwy boczne mogłeś też pomalowac :ok:
alter6 - Sro Kwi 03, 2013 15:08

noo właśnie a propo felg co polecacie bo ja mam na oku cos takiego:
http://allegro.pl/alufelg...3142896017.html
lub
http://allegro.pl/16-rena...3130549981.html
Listwy boczne to raczej nie będę malował zostaną czarne jakoś tak mi sie to widzi leszczu tez nie malował ;) i tak jakos mi sie spodobało

[ Dodano: Sro Kwi 03, 2013 16:08 ]
Leszczu a Ty jakie zawieszenie masz? z ZR? Gleba to poprzez zastosowanie sprzęży czy co? A żeby z ZR zawieszenie zastosowac to co trzeba zminić sam McPerson czy coś jeszcze?

leszczu - Sro Kwi 03, 2013 15:10

Pierwsze nie podpasują. Za szeroka trochu. Drugi link podpasuje. :)

[ Dodano: Sro Kwi 03, 2013 16:10 ]
alter6 napisał/a:
Leszczu a Ty jakie zawieszenie masz? z ZR? Gleba to poprzez zastosowanie sprzęży czy co? A żeby z ZR zawieszenie zastosowac to co trzeba zminić sam McPerson czy coś jeszcze?

Wszystko masz w tym temacie.
http://forum.roverki.eu/v...wieszenie+mg+zr