|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Tuning wizualny - Przeróbka przodu R200 na R25/MG ZR
tank_220 - Pią Mar 02, 2012 23:32 Temat postu: Przeróbka przodu R200 na R25/MG ZR Witam wiem ze na forum był już taki temat, ale postanowiłem przerobić swojego rovera a właściwie jego przód na taki jak jest w R 25 czy MG ZR wszystkie potrzebne części mam można powiedzieć że za psi grosz. Chodzi mi gównie o to czy dużo jest kombinacji z przeróbką blach pod lampy, od razu mówię że cały przód czyli pas będzie wstawiony od R25.
Nie wiem czy w dobrym dziale piszę więc jak co proszę o przeniesienie.
Remigiusz - Pią Mar 02, 2012 23:39
Błotniki jeszcze i maskę trzeba i to co masz i tyle
leszczu - Sob Mar 03, 2012 15:45
tank_220 napisał/a: | Chodzi mi gównie o to czy dużo jest kombinacji z przeróbką blach pod lampy, od razu mówię że cały przód czyli pas będzie wstawiony od R25. |
Musisz wspawywać cały przedni pas od R25. Do tego jeszcze maska, boczne błotniki, lampy, grill zderzak, kierunki, ewentualnie halogeny. No i nie wiem jak jest z instalacją przednich lamp, też do przerobienia.
tank_220 - Sob Mar 03, 2012 19:18
leszczu, Blacharka ok ale mi chodziło o wpasowanie lamp z nowym pasem, i tak była rzeźba żeby lampy weszły w miejsce starych, jednak R25 ma to nieco inne jak w R200. Co do instalacji el. to na pewno do moda bo są inne wtyczki i trzeba prowadzić osobne kable do kierunków.
Dzisiaj operacja przeszczepu pasa zakończyła sie powodzeniem, wszystko dobrze spasowane ale jeszcze zostało dużo roboty........
leszczu - Sob Mar 03, 2012 19:21
tank_220 napisał/a: | ale mi chodziło o wpasowanie lamp z nowym pasem, |
No jak pas będzie od R25 to jaki może być problem z spasowaniem lamp
Remigiusz - Sob Mar 03, 2012 19:23
tank_220, Jak masz już pas to lampy wkładasz i tyle. Nie ma ze nie pasuje bo resztę budy w 200 jest taka sama jak w 25 Podciągnąć kierunki od lamp w zderzak tez nie problem jest trochę kabla i tyle. Jak masz juz pas i resztę elementów to tylko skręcać i P&P to jest
tank_220 - Sob Mar 03, 2012 19:27
Remigiusz, A właśnie że nie pasuje jest rzeźba bo przecież dzisiaj to robiłem. R200 ma przód mocno kwadratowy i blachy boczne przeszkadzały w włożeniu lamp od R25 A 25 ma okrągłe blachy i mocno zachodzące na dół że nie przeszkadzają lampą. Nie chciało mi się robić zdjęć bo jakoś mnie to nie kręci żeby robić foto relacje....
Firq - Nie Mar 04, 2012 00:19
tank_220,
Cytat: | Nie chciało mi się robić zdjęć bo jakoś mnie to nie kręci żeby robić foto relacj |
ech...
Cytat: | A właśnie że nie pasuje jest rzeźba bo przecież dzisiaj to robiłem. |
a Ty kanciaka czasami nie przerabiasz...?:>
tank_220 - Nie Mar 04, 2012 12:04
Firq, nie przerabiałem kanciaka tylko rovera z 97r (do kanciaka chyba by nie wszedł ten przód z rovera 25)
Chodziło mi o to że lampy z rovera 200 są w miarę proste i blachy boczne są długie dochodzące do lamp a lampy z MG czy r25 sa większe i te boczne blachy trzeba troche podciąć bo i tak pas przedni jest pół okrągły przy lampach.
Adrian - Nie Mar 04, 2012 12:48
No i właśnie dlatego trzeba wymieniać błotniki, o czym koledzy wcześniej napisali...
tank_220 - Nie Mar 04, 2012 13:13
AdrianWWL, Co ma piernik do wiatraka...??? Błotniki tak muszą być z R25 bo przecież z R200 nie pasują kształtem do zderzaka i po za tym z R25 są dłuższe przodem. Ja mówiłem o wpasowaniu lamp z nowym pasem. I tak jak mówiłem wcześniej trzeba wyciąć kawałek blachy z przodu bo pas z R25 jest mocno okrągły przy lampach a w R200 też ze skosem ale nie takim i blacha co idzie od strony błotników dochodzi praktycznie samego pasa.
Gonia - Sob Wrz 15, 2012 12:23
Po pierwsze temat do wydzielenia, bo dotyczy czegoś zupełnie innego niż temat wątku.
Po drugie w kwestii tematu wątku, nie wystarczy zmienić tylko pas przedni, błotniki, maskę, zderzak i oświetlenie, ponieważ pas przedni od R25 nie pasuje do R200. Inaczej wyprofilowane są metalowe fartuchy i po zamontowaniu pasa przedniego z R25 w R200, blacha wypada akurat w miejscu lampy.
Dlatego też jeśli się tego nie robiło... to może lepiej się nie wypowiadać w temacie, o którym się nic nie wie
alter6 - Sob Gru 01, 2012 19:01
Witam, a czy ktoś może próbował bez wymiany pasa przednie zrobić przeróbkę bo ja jestem na etapie dopasowania błotników ze zderzakiem i mam mały problem bo zderzak jest za bardzo wyprofilowany w okrąg ma ktoś może jakieś porady albo spostrzeżenia bo przez to mam szpary na łączeniu błotnika ze zderzakiem
[ Dodano: Sob Gru 01, 2012 19:01 ]
Udało się przerobić bez wymiany pasa przedniego, było dużo problemów ale udało się jak będę miał chwilę to porobię zdjęcia jak wyszło
leszczu - Nie Gru 02, 2012 12:03
alter6 napisał/a: | Udało się przerobić bez wymiany pasa przedniego, było dużo problemów ale udało się jak będę miał chwilę to porobię zdjęcia jak wyszło |
Koniecznie wrzuć foty tego przerobionego pasa.
Raptile - Nie Gru 02, 2012 13:53
leszczu napisał/a: | Koniecznie wrzuć foty tego przerobionego pasa. |
Bez młota to nie robota
leszczu - Nie Gru 02, 2012 14:20
Raptile napisał/a: | leszczu napisał/a: | Koniecznie wrzuć foty tego przerobionego pasa. |
Bez młota to nie robota |
No właśnie, dlatego czekam na foty.
kondzio508 - Nie Gru 02, 2012 15:58
Teraz nie opłaca sie rzeźbić bo pas idzie kupic ładny orginalny za 100 zł. + przesyłka kompletny sam tak kupiłem i za 160 zł. omija sie duzo roboty z dopasowaniem . i przedewszystkim potem wyglada praktycznie jak orginalna 25
alter6 - Sob Sty 05, 2013 18:30
hey wszystkim
właśnie wygospodarowałem chwilę i zrobiłem zdjęcia przerobionego R200 bez wymiany pasa przedniego, tuż przed odstawieniem do lakierowania i wymianą foteli i kanapy
ArO - Sob Sty 05, 2013 22:04
jej, slabe to spasowanie maski i zderzaka moim zdaniem no i brakuje Ci progow
kadzaf - Sob Sty 05, 2013 23:22
tablica z tyłu w zderzaku rowniez lepiej by prezentowała sie .
alter6 - Wto Kwi 02, 2013 21:38
co do spasowania przodu to dopiero idzie do lakiernika i on będzie precyzował wykończenie więc tym się nie martwię ale i tak moim zdaniem dobrze wyszło bez wymiany pasa
[ Dodano: Wto Kwi 02, 2013 22:38 ]
a oto końcowy finał projektu
leszczu - Sro Kwi 03, 2013 10:42
Gleba, większa fela i będzie git.
bociannielot - Sro Kwi 03, 2013 14:23
alter6, te listwy boczne mogłeś też pomalowac
alter6 - Sro Kwi 03, 2013 15:08
noo właśnie a propo felg co polecacie bo ja mam na oku cos takiego:
http://allegro.pl/alufelg...3142896017.html
lub
http://allegro.pl/16-rena...3130549981.html
Listwy boczne to raczej nie będę malował zostaną czarne jakoś tak mi sie to widzi leszczu tez nie malował i tak jakos mi sie spodobało
[ Dodano: Sro Kwi 03, 2013 16:08 ]
Leszczu a Ty jakie zawieszenie masz? z ZR? Gleba to poprzez zastosowanie sprzęży czy co? A żeby z ZR zawieszenie zastosowac to co trzeba zminić sam McPerson czy coś jeszcze?
leszczu - Sro Kwi 03, 2013 15:10
Pierwsze nie podpasują. Za szeroka trochu. Drugi link podpasuje.
[ Dodano: Sro Kwi 03, 2013 16:10 ]
alter6 napisał/a: | Leszczu a Ty jakie zawieszenie masz? z ZR? Gleba to poprzez zastosowanie sprzęży czy co? A żeby z ZR zawieszenie zastosowac to co trzeba zminić sam McPerson czy coś jeszcze? |
Wszystko masz w tym temacie.
http://forum.roverki.eu/v...wieszenie+mg+zr
|
|