|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 600, Honda Accord - [Accord]Wielka Strata mocy.
93karol - Czw Mar 22, 2012 17:58 Temat postu: [Accord]Wielka Strata mocy. Witam
mam problem z Swoją honda accord, podczas jazdy przy dynamicznej jeździe w trakcie zapalił się Check Engine, no i stracił na mocy, wjechałem do garażu i zabrałem się za kable przy pompie, ostatnio miałem przerwany przewód do (Czujnika Początku wtrysku) chyba tak się to nazywa. Okazało ze się oberwał tym razem drugi, połączyłem i Check engine pojawia się rzadziej, turbina świszcze a auto nie chce jechać... z czym może być problem?? mógł ten czujnik się zepsuć jakoś? bądź przeskoczyć pasek na pompie?
TrAViShOn - Czw Mar 22, 2012 18:06
A może turbina świszcze w powietrze tzn może masz gdzieś nieszczelność na gumach...
Zrób też diagnostykę, co to za błędy Ci wyświetla
93karol - Czw Mar 22, 2012 19:08
sprawdziłem węże w pierwszej kolejności, nad diagnostyka już męczyłem i nie działa u mnie to.
zauważyłem teraz jak jechałem głupieje wskaźnik temperatury, miejscami wychodził poza skale teoretycznie powinno buchac parą z podmachy, a za chwile spadło spowrotem.
TrAViShOn - Czw Mar 22, 2012 23:49
Jak to nie działa... Byłbyś chyba pierwszym przypadkiem... Może łącze masz wstawione odwrotnie i dlatego nic się nie dzieje gdy łączysz 13 i 2 pin.
Gumy rozumiem puchną...
Z tą temperaturą to dziwna sprawa... Wentylator nie włączył się? Jak dla mnie to wyglądana problem z samym wskaźnikiem, skoro tak dynamicznie zmienia położenie ale nie jestem ekspertem. Ten silnik raczej ciężko przegrzać.
93karol - Pią Mar 23, 2012 19:33
dziś odpalił ojciec rano no i chmura dumy za nim, jechać nie chce, jak do 2tys sie rozkręca to już szczyt. nie ma mocy. to Check zaświeci i zgaśnie.
Czyli to może oznaczać ze źle ustawiona pompa? bo ja tam "wymyśliłem sobie" ze przeskoczył pasek?
zimek-1985 - Sob Mar 24, 2012 11:49
Kolego z tym wskaźnikiem to nie wiem co może być ale z mocą to miałem podobne problemy. Pierwszy to pęknięty wąż od intercolera a drugi to filtr paliwa. ale ja bym stawiał na filtr. Nasze paliwo nie jest najlepszej jakości. Ja jak miałem zapchany to check mrugał jak u ciebie a 2000 obr/min to był szczyt. Dymu za mną ze 2 kilometry, a na 3 biegu to wcale nie jechał.
93karol - Sob Mar 24, 2012 17:40
tylko ze ja zmieniałem filtr całkiem nie dawno zaraz po zejściu mrozu.. a przed zimą też zmieniałem...;/
no nie wiem czy 3 już filtr wsadzać. rury od IC dobrze wyglądają. zapach spalin taki jak ze starego autobusu, takie nie dopalone czy coś..;/ nie mam juz głowy do tego auta. jescze raz bede pompę rozbierał moze ten czujnik zle zamontowałem. Ale czy może byc on zle założony?
Mundekk - Sob Mar 24, 2012 18:51
Można zdjąć węże z filtra, złączyć je bezpośrednio razem i odpalić zoabczyć czy jest różnica. Tylko lepiej tego nie robić jak ma sie rezerwe bo wtedy duże prawdopodobieństwo że zaciągnie jakieś syfy z baku
zimek-1985 - Sob Mar 24, 2012 22:39
A czy ta rura od IC twardnieje mocno przy dodawaniu gazu? Moje pękła od spodu, i tuż pod zabudową silnika. dopiero po zdjęciu jej było widać dziurę.
93karol - Nie Mar 25, 2012 11:45
no twarde są jak sie przy gazuje, sprawdziłem pasek, no i jest tak jak trzeba na pompie, nie wiem co może być, może ten czujnik pod pompą (początku wtrysku) patrzyłem po odpaleniu a przewody od niego są mokre. Da sie go zamocować w innej pozycji?
szoso - Nie Mar 25, 2012 13:35
93karol napisał/a: | patrzyłem po odpaleniu a przewody od niego są mokre |
daj grubsze oringi bo inaczej nigdy go nie uszczelnisz, miałem to samo
93karol napisał/a: | Da sie go zamocować w innej pozycji? |
nie
93karol - Nie Mar 25, 2012 15:19
jak uszczelnię wróci do pełnej sprawności?:> i przestanie tak strasznie kopcic?
szoso - Pon Mar 26, 2012 06:29
to raczej nie jest powodem kopcenia, jak się u mnie lało z pompy to nie kopcił
Balas87 - Pon Mar 26, 2012 11:29
nagraj kopcenie zobaczymy jak kopci....
93karol - Pon Mar 26, 2012 14:35
noto nie pomoże to na mój problem uszczelnienie;/ zapach spalin taki jak z Pekaes'u h9 takie nie dopalone paliwo, i kłeby takiego siwego dymu. jak będę miał chwile to nagram..
a Pasek na rozrządzie może przeskoczyć?;>
szoso - Pon Mar 26, 2012 14:37
to lepiej niech się ropa leje? weź to uszczelnij
93karol - Pon Mar 26, 2012 19:24
nie no aż tak nie leje sie, uszczelnię to może to coś da.
nagrałem film po odpaleniu auta.
http://youtu.be/tL8MaxEdLVw
[ Dodano: Pon Mar 26, 2012 20:24 ]
ale mam jeszcze pytanie czy mógł przeskoczyć pasek rozrządu??
szoso - Sro Mar 28, 2012 06:51
na ciepłym silniku też dymek leci? bo jeśli tylko na zimnym to raczej normalne, u mnie jest tak samo
co do rozrządu to ciągnij obudowy z obu stron i zobacz czy jak ustawisz na znaki to pokrywają się ze sobą po obu stronach
93karol - Sro Mar 28, 2012 14:23
no właśnie zacząłem sie brać za rozrząd. ale nie wiem jak system znaków działa, czy z koła na koło ma być znak czy na kole i korpusie. ale tam jest plastik wiec nie widzie nic, jak ściągnąć ten cały plastik? jak sie nagrzeje to już nie dymi, ale wcześniej ani dymka nie puścił,
szoso - Sro Mar 28, 2012 15:15
znaki są na górze, na kole zębatym i na obudowie rozrządu, odkręć górną obudowę, 4 śrubki bodajże
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=24994 drugi post
93karol - Sro Kwi 04, 2012 16:52
a niżej jak się tam dostać?? żeby na wale zobaczyć?
[ Dodano: Sro Mar 28, 2012 20:20 ]
sprawdziłem rozrząd wszystko w porządku..
Wiec gdzie szukać teraz
w pompie coś brzęczy wyczytałem ze tak ma być. a co za to odpowiada? żeby wykluczyć kolejne części?
[ Dodano: Pią Mar 30, 2012 21:13 ]
czy ustawienie Kąta wtrysku może pomóc?
[ Dodano: Sob Mar 31, 2012 18:08 ]
przyszło mi do głowy również czy te rurki od pompy do wtrysku da sie zamontować w więcej niż jednej pozycji??
[ Dodano: Sro Kwi 04, 2012 17:52 ]
Dziś byłem u mechanika. obejrzał i powiedział ze to winna pompy, 1. czujnik 2. uszczelnienie.
Kazał mi znaleźć pompę bądź czujnik. ile może mnie kosztować ten czujnik?? i od jakich aut moge wziaśc oprócz rover'a i accorda? Bo koles mowił ze z VAG 1.9tdi powinny rowniez podchodzić. Z jakich to roczników
Brt - Sro Kwi 04, 2012 21:04
spokojnie znajdziesz od accorda lub roverów ... nie wiem czy z innych aut podejdzie ... możliwe ale nie wiem.
Jugol - Sro Kwi 04, 2012 21:10
93karol napisał/a: | Dziś byłem u mechanika. obejrzał i powiedział ze to winna pompy, 1. czujnik |
A konkretniej, jaki czujnik ?
Balas87 - Sro Kwi 04, 2012 21:52
a odepnij jeszcze przepływkę i zobacz czy wtedy dymi ?
93karol - Czw Kwi 05, 2012 18:02
objeździłem szroty i nie mieli a nawet nie słyszeli.
byłem w sklepie koleś powiedział 600zł ale będzie na 11 czerwca.
Mechanik od pomp. mi powiedział ze w 1.9tdi VW ma tak samą pompę. i tylko przewody by przylutował jak coś.
Potrzebuje Takiego może ktoś ma dostęp?;>
Jugol - Czw Kwi 05, 2012 19:21
Tu masz np. : http://allegro.pl/zawor-k...2232207359.html
93karol - Czw Kwi 05, 2012 20:55
i pasuje do tej pompy?;> na 100%
wyczytałem na forum ze ta pompa ma symbol vp37
Brt - Czw Kwi 05, 2012 20:59
bo to jest pompa VP37 i do takiej szukaj zaworu ...pompa pasuje od R200 400 600 SDi/Di .... a do gościa z allegro napisz ... moze ma taki zawór do pompy VP37
Jugol - Czw Kwi 05, 2012 21:02
To już raczej pytaj sprzedawcy, nie mnie. Możesz jeszcze zadzwonić do firmy DIESEL-POL ( to ich nick na allegro również ) i zapytać o ten zawór regulacji kąta wtrysku. A jak się doczytasz dokładniej w tej aukcji, do której Ci link podałem, gość ma różne te zaworki, więc też najlepiej i np. podac nr. który masz u siebie wytłoczony na zaworku, może będzie miał.
93karol - Wto Kwi 17, 2012 12:32
Napisałem czekam na Odpowiedz. jak coś to będę se matał... bo nie mogę nigdzie dostać w pobliżu...;/
[ Dodano: Pią Kwi 06, 2012 14:16 ]
Dostałem Odpowiedz.
550zl. Nowy.
te zawory są takie drogie?? to w tej cenie mogę już kopic cała pompę w używce no nie?
[ Dodano: Wto Kwi 17, 2012 13:32 ]
wymieniłem zawór w końcu wróciła kultura pracy i osiągi.
|
|