|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R45 2.0] Ciągłe zasysanie gumowej pompki paliwa
pcheos - Sob Kwi 07, 2012 17:59 Temat postu: [R45 2.0] Ciągłe zasysanie gumowej pompki paliwa Witam. Mam problem z gumową pompką paliwa, znajdującą się przed filtrem paliwa. Ciągle ją zasysa i samochód dławi się niemiłosiernie lub gaśnie. Kogoś spotkał już podobny problem ?
Jugol - Sob Kwi 07, 2012 18:15
Mnie nie spotkał, ale przyczyn może być kilka. Syf w zbiorniku paliwa, który zapycha przewód paliwa od niego do gruchy, albo sama grucha jest temu winna. Żeby stwierdzić, że to uwalona grucha, wywal ją i podłącz bezpośrednio przewód do filtra, jak wszystko będzie ok, nie będzie się dławił- wiesz, że masz gruchę do wymiany, jeżeli objaw nie ustąpi, czeka Cię czyszczenie zbiornika, przewodów.
bizon - Nie Kwi 08, 2012 07:20
Ja cos mam pecha do gruszek bo juz dwie wymienialem, w jednej zaworek padl, a ta teraz tez mi sie zasysa, ale powiem Ci ze u mnie to nie powoduje zadnych przykrych objawow, wiec tak zostawiam. poszukaj innej przyczyny dlawienia moze.
Kobi84 - Pon Kwi 09, 2012 10:43
A ja pytanie trochę innego tematu. Czy gdy pompuję tą pompką ręcznie to powinna stwardnieć? Moje auto rano długo kręci nim złapie. Ale potem przez cały dzień już dobrze odpala. Wygląda jak by paliwo się cofało przez noc. Teoretycznie pompka ma zaworek. Czyli gdy nią pompuję to powinna twardnieć? Próbowałem rano pompować by sprawdzić czy to to, niestety nic to nie daje a pompka cały czas lekko chodzi. Może zaworek padł i wypycha z powrotem to co naciągnie?
bizon - Pon Kwi 09, 2012 12:34
Kobi84 napisał/a: | Może zaworek padł i wypycha z powrotem to co naciągnie? |
Zapewne, jak zalozysz przezroczysty waz miedzy grucha a filtrem to bedziesz wiedzial. Kobi84 napisał/a: | Czy gdy pompuję tą pompką ręcznie to powinna stwardnieć? |
Tak
Kobi84 - Pon Kwi 09, 2012 19:23
[quote="bizon"] Kobi84 napisał/a: | Może zaworek padł i wypycha z powrotem to co naciągnie? |
Przewodu akurat nie posiadam. Może jutro uda mi się kupić nową gruszkę i zawór przed nią. Pytanie: Czy jeśli odkręcę przewód od gruszki i filtra po jej stronie to jak potem wszystko odpowietrzyć? Wystarczy pompować gruszką by paliwo poleciało z odpowietrznika filtra, czy odpowietrzać jeszcze pompę wtryskową? Tak w ogóle to gdzie posiada ona odpowietrznik? Jak to się robi?
bizon - Pon Kwi 09, 2012 20:29
Wystarczy przy filtrze
Kobi84 - Wto Kwi 10, 2012 12:33
Założyłem zaworek przed gruszkę i odpowietrzyłem filtr. Dużo powietrza wyleciało, ale teraz gruszka po kilku naciśnięciach twardnieje. Zobaczymy jutro rano jak odpali po nocy.
|
|