|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Chcę kupić ROVERka - [R620Ti] Konkurencja dla 600 turbo
tomii620si - Czw Kwi 12, 2012 16:23 Temat postu: [R620Ti] Konkurencja dla 600 turbo Witam. Jak kilka tematów niżej można przeczytać myślę o zmianie swojego Si na Ti z racji, że mój roverek jest w stanie agonalnym i muszę zmienić.
A więc pytanie dotyczy czy są jakieś auta konkurencyjne dla 620Ti. Chodzi o auta mniej więcej tej samej klasy i w tej samej cenie z turbo lub podobną mocą. Najlepiej jakby auta były zbliżone rozmiarami do siebie. Po prostu konkurencja dla Rover'ka aby może mieć jakąś alternatywę gdyby nie udało się znaleźć ładnego Ti. (Saab 93 od razu mówię, że odpada a na 9-5 to trzeba więcej kasy wydać także czekam na wasze pomysły)
Pawkaz - Czw Kwi 12, 2012 16:41
A ile kosztuje 620 Ti w dobrym stanie ?
tomii620si - Czw Kwi 12, 2012 16:42
Od 6 do 10 tysięcy za Ti trzeba dać bo tańsze auta to raczej można się spodziewać jakiś wad
Kozik - Czw Kwi 12, 2012 17:35
Volviaki są ciekawą propozycją, nie wyglądają na szybkie a są
dobryziom - Czw Kwi 12, 2012 18:01
saab krokodyl
tomii620si - Czw Kwi 12, 2012 18:03
dobryziom, Saab 93 od razu mówię, że odpada
dobryziom - Czw Kwi 12, 2012 20:21
nie 93 tylko 900 krokodyl
http://allegro.pl/saab-90...2244892184.html
tomii620si - Czw Kwi 12, 2012 20:46
Nie no aż tak po bandzie to ja nie chce isc
EquinoX - Czw Kwi 12, 2012 21:07
Tomi620 ja ciągle zastanawiam się nad sprzedaniem swojego, nie będziesz w Wałbrzychu przejazdem to byś sobie obejrzał ?
tomii620si - Czw Kwi 12, 2012 21:12
Hehe. Wiesz co. H22 mało rozwojowy silnik. Jakby mi brakowało mocy to zeby uturbić trzeba od razu okuć bo on dużo nie wytrzymuje a ciężko jest o kute gary i inne pierdoły do h22. Dużo łatwiej do B serii.
No i ty pewnie z 10k tyś chciał za tego rowerka twojego bo jakby nie patrzeć to accordy z h22a tyle chodzą.
EquinoX - Czw Kwi 12, 2012 21:22
10k jeszcze nie oszalałem
myślę że w okolicach 6-7 tyś bo jest parę rzeczy to zrobienia.
No ale skoro Ci nie odpowiada to spoko to przecież tylko taka propozycja
Pozdro
tomii620si - Czw Kwi 12, 2012 21:27
EquinoX zaznacz na allegro accord V i wpisz h22 i zobaczysz ile chcą za takie zeSWAP'owane accordy. A rover w końcu to też acco także ja bym puścił za tyle co accordy z h22.
EquinoX - Czw Kwi 12, 2012 21:29
No tak ale jeżeli ja będę miał wystawiać to z opcją żeby sprzedawać a nie żeby kwitnął na allegro rok
Powodzenia w szukaniu furki.
tomii620si - Czw Kwi 12, 2012 21:31
Hehe. No troche w tym aucie porobiłeś także jak chcesz. Na pewno jest inne od wszystkich.
Dzięki. Pozdrawiam
szylozbi - Sob Kwi 14, 2012 11:58
A ten? Nie wygląda źle i nie masz daleko:
http://otomoto.pl/rover-620-C22256740.html
dobryziom - Sob Kwi 14, 2012 12:23
kolor budy i siedzeń fujjjjj
bociannielot - Sob Kwi 14, 2012 12:41
Kozik napisał/a: | Volviaki są ciekawą propozycją, nie wyglądają na szybkie a są | no ja bym polecił S40 z 1.9 T4 w sedanie to chyba poniżej 7s do setki robi, seria 200KM, bardzo podatny na tuning silnik, trwały tylko nie znosi gazu, ale rover'ovskie Ti też podobno .
dobryziom - Sob Kwi 14, 2012 13:22
bociannielot napisał/a: | no ja bym polecił S40 z 1.9 T4 w sedanie to chyba poniżej 7s do setki robi, seria 200KM |
dobry żart z tym poniżej 7 sek do tego silnik mocno wysilony i podatny na awarie... to nie są stare benzynowe jednostki które wytrzymywały po 400KM na serii...
tomii620si - Sob Kwi 14, 2012 16:02
szylozbi patrzyłem na niego ale właśnie ten środek. Przełożenie wnętrza niby to nie problem ale pozostaje podłoga w szarym odcieniu no i ostatnio jak rozbierałem deske rozdzielczą w swoim R to nie mam zapału do rozbierania od nowa owej deski.
A kolor budy. Coś by się z niego wyciągnęło. Nie wiem co ale byśmy coś zrobili .
S40. Fajne z zewnątrz i prosty i szybki lift można zrobić i relatywnie młodo wygląda ale ten środek to już nie jest to. Już wolałbym środek saab'a 9-5 i zresztą całego 9-3 2.3T (nawet nie musi być aero) ale niestety mój obecny fundusz tego nie obejmuje. Chyba, że szybko uda mi się znaleźć inna prace i budżet mi się zwiększy bo wtedy saab byłby dobry ale przyspieszenie nawet w wersji Aero (250kM) to jest muł w porównaniu do Ti.
Fajne auto ale zmulone.
Myślę, myślę, myślę i wymyśliłem, że zostaje przy wersji 620Ti i teraz trzeba po prostu znaleźć dobrego Ti w normalnej cenie. Klimatronik, komp. pokładowy i inne podgrzewane dupy i wszystko już sobie zrobie made in home jeśli nie znajdę ori także wiem co i jak i już cała koncepcja jest na to auto.
bociannielot - Sob Kwi 14, 2012 18:00
dobryziom, 7.1 miało T4 v40 w kombi, więc logiczne że lżejszy sedan powinien mieć mniej, na forum wszyscy właściciele chwalili T4, ale co tam oni wiedzą.
tomii620si - Sob Kwi 14, 2012 18:21
Ja do pracy na co dzień jeżdżę z kumplem S80 w klekocie i ten środek do mnie nie przemawia a V40 to już w ogóle ten środek. Strasznie plastikowo mi to wygląda. Ale V40 jest jak najbardziej akceptowana przeze mnie alternatywą dla R600 i podejrzewam, że przywykłbym do tego wnętrza.
Także:
Rover 620 Ti
Volvo S40 T4
jakas opcja dalej?
dobryziom - Sob Kwi 14, 2012 19:21
bociannielot napisał/a: | dobryziom, 7.1 miało T4 v40 w kombi, więc logiczne że lżejszy sedan powinien mieć mniej, na forum wszyscy właściciele chwalili T4, ale co tam oni wiedzą. |
katalogowe 7,3-7,4 a w realu jak wykręci dobry kierownik 8sek to wszystko... chociaż jak na klekota to i tak przyzwoicie U nas też wszyscy chwalą swoje roverki
bociannielot - Sob Kwi 14, 2012 19:55
dobryziom, no ale jak na klekota?
tomii620si - Sob Kwi 14, 2012 20:02
T4 Turbo to benzyna.. 1.9 chyba z turbiną
Ale 7.3 przy 6.6 katalogowych rover'ka Dlaczego rovery tak zapierda??? Waga czy o co chodzi?
dobryziom - Sob Kwi 14, 2012 21:04
bociannielot napisał/a: | dobryziom, no ale jak na klekota? |
miało być tapczan (kombi) nie ważne
[ Dodano: Sob Kwi 14, 2012 22:03 ]
tomii620si napisał/a: | T4 Turbo to benzyna.. 1.9 chyba z turbiną
Ale 7.3 przy 6.6 katalogowych rover'ka Dlaczego rovery tak zapierda??? Waga czy o co chodzi? |
6,6sek katalogowych czego?
[ Dodano: Sob Kwi 14, 2012 22:04 ]
jak już volvo i z klasą i to http://otomoto.pl/volvo-s80-C23707785.html
tomii620si - Nie Kwi 15, 2012 01:43
dobryziom, 6.6s do 100km/h w 620Ti
A s80. Jeżdżę takim do pracy ale 2.5 TDi z silnikiem z audi jeśli dobrze pamietam i jakoś mojego serca ten samochód nie zdobył
dobryziom - Nie Kwi 15, 2012 11:13
tomii620si napisał/a: | dobryziom, 6.6s do 100km/h w 620Ti
A s80. Jeżdżę takim do pracy ale 2.5 TDi z silnikiem z audi jeśli dobrze pamietam i jakoś mojego serca ten samochód nie zdobył |
6,6 sek to przy zrobieniu wydechu, dolotu i podciągnięciu doładowania a tak może niskie 8sek a może nie...
silnikowo to się nie dziwie bo ma dwa razy mniej mocy od benzyny wiec niebo a ziemia... plus wyposażenie jak dla mnie bardzo bogate oraz bardzo komfortowo się tym jeździ kanapa
bociannielot - Nie Kwi 15, 2012 11:33
dobryziom, jak to kumpel handlarz powiedział kiedy nabył s80, dobre auto dla prezesa, ale do takich aut trzeba dorosnąć, ja też bym wolał coś mniejszego z pazurem jak wspomniane t4 lub to 620Ti no ale tomii620si, już powiedział że odpada i jedno i drugie(volvo). tomii620si, w tym s80 to już raczej D5 volvo-wski silnik siedzi - w tych starszych modelach były te z audi ładowane .
szylozbi - Nie Kwi 15, 2012 12:23
Z podobnych wielkościowo i mocą samochodów znalazłem:
http://otomoto.pl/mitsubi...-C23413735.html
http://otomoto.pl/dodge-i...-C23624178.html
http://moto.allegro.pl/ho...2274081580.html tylko ten przebieg
http://otomoto.pl/ford-mondeo-st200-C23809336.html do małej naprawy
Ewentualnie Lancia Kappa lub Opel Omega, ale zapewne odpadają.
Pawkaz - Nie Kwi 15, 2012 12:39
Cos tani ten Legend, ale utko bardoz komfortowe
dobryziom - Nie Kwi 15, 2012 13:01
bociannielot napisał/a: | dobryziom, jak to kumpel handlarz powiedział kiedy nabył s80, dobre auto dla prezesa, ale do takich aut trzeba dorosnąć |
czy ja wiem jak ktoś lub duże autka plus silnikowo pazur to na prawdę ma
jak juz Legend to tylko w coupe http://allegro.pl/honda-l...2276087137.html
tomii620si - Nie Kwi 15, 2012 13:40
bociannielot napisał/a: | tomii620si, już powiedział że odpada i jedno i drugie(volvo). |
V/S40 nie odpada z góry. Jest tego więcej niż roverków i jest to jakaś nie najgłupsza alternatywa z racji ceny/jakości/mocy.
szylozbi to jest tak: Galant ma 3.0 v6 - spalanie powyżej 2.0 sporo rośnie nawet do 20l/100 także wolałbym coś w okolicach 2.0, ale galant jest super.. Dodge środek z plastikiem z wibratora (USA produkt.. one tak mają), Legend - patrzyłem na to auto jak i na poprzedniego legend'a. Tani i b. komfortowy samochód ale jest to już duży samochód i manewrowanie w mieście tym autem to nerwica jak z S80 są problemy z parkowaniem i manewrowaniem. Auta wielkości s40, a4, laguna, rover itd to są auta wielkości, że tak to ujmę uniwersalnej. Po mieście nie ma z tymi autami problemu a i w trasie są relatywnie komfortowe. Legend coupe - piękne te bestie ale o ile sedan kosztuje grosze to coupe majątek. Ale auto ma swój styl.
Kappa - no co to to na pewno nie. Omega to B FL "C" a ona jest droga.
Także dupa:
Ti
S40
Wojtek88 - Nie Kwi 15, 2012 14:14
tomii620si napisał/a: | Hehe. Wiesz co. H22 mało rozwojowy silnik. Jakby mi brakowało mocy to zeby uturbić trzeba od razu okuć bo on dużo nie wytrzymuje a ciężko jest o kute gary i inne pierdoły do h22. Dużo łatwiej do B serii.
No i ty pewnie z 10k tyś chciał za tego rowerka twojego bo jakby nie patrzeć to accordy z h22a tyle chodzą. |
h22 mało rozwojowy?
Saaby są fajne, bardzo mocne silniki, które wytrzymują duże doładowania i częstą chłostę
Staniol - Nie Kwi 15, 2012 14:17
Lancia Kappa 2.0T, sam kiedyś chciałem taką nabyć
edit: nie doczytałem, że odpada
tomii620si - Nie Kwi 15, 2012 14:44
Wojtek88 kumpel ma pralke i widzialem jakie cyrki były aby załatwić tuningowe części do H22 a więc podziękuje .
Lancia. W sedanie niby fajna ale to lancia. Jakoś nie mam zaufania do tego autka.
szylozbi - Nie Kwi 15, 2012 15:20
A Ford Mondeo ST200? W niebieskim kolorze przypomina mi Zs-a
tomii620si - Nie Kwi 15, 2012 15:25
A ZS 180 z dużym spojlerem subaru impreze . Piękny ten MG ZS ale dla mnie mały. Civic w końcu.
St200. Stare to jest. Jest to Mondek mk I po liftingu i nazwali to MK II. No i nie wiem jak ze spalaniem bo takich ST jest coraz mniej i szkoda byłoby to zgazować a jeśliby palił jak większość V6 swoje litry to zbankrutuje przy tym autku.
Markzo - Nie Kwi 15, 2012 15:53
mondki ST słabo znosza gaz, ZS/45 w środku nie jest mniejszy od 600tki, wiem bo oba mielismy a jednak ZS i 45 jest najmlodszy rocznikowo
tomii620si - Nie Kwi 15, 2012 15:59
Ja żałuje, że R600 nie wygląda jak 45 . Kwintesencja klasy bez przepychu jak w 75.
No właśnie wiem bo kumpel kupował mkIII 2.5 V6 i padaka z podtlenkiem propanu.
Mówie.. MG ZS jest super ale małe a więc wypada na R600 a, że mało tego jest to szukam czegoś innego również żeby się nie zamykać tylko w jednym aucie i mieć jakiś wybór ewentualnie
BorysOpole - Nie Kwi 15, 2012 20:40
witaj mojego roverka 620ti kupiłem 3 lata temu, wcześniej jeżdziłem 2 letnią cordobą 1,9 tdi ale rozbiłem ją, rover miał być autem przejściowym góra na pół roku, więc auto wybrałem szybko po potrzebowałem wygodnego samochodu i jak widzisz mam je dalej nosiłem sie z zamiarem sprzedaży przez 3 miesiące ostatnio .... ale .... zostanie dalej
Może warto rozważyć auto w gorszym stanie i samemu sobie wyremontować, ludzie pisali o problemach np ze znalezieniem przewodu górnego pomiędzy chłodnicą a silnikiem tak jest ciężko mój jak kupiłem był cały połatany i szukałem przez 2 miesiące w końcu upolowałem na allegro za 70 zł z częściami ogólnie problemu nie ma żadnego
Ogólnie auto mam serie i ma się bardzo dobrze szatan na drodze jeszcze mnie nie zawiódł teraz będę chciał założyć mbc i jakiś zegar ale szukam magika który mi to ogarnie i doradzi ....
Jeśli chchesz kupić 620 ti nie wachaj kup bez wachania napraw co trzeba i ciesz się jazdą jeśli rozbisz to z głową nie będzies zawiedzony....
KRYS - Wto Kwi 17, 2012 21:05
moje alternatywy
mietek clk 2,0 kompresor
mazda xedos 2,0 V6
astra bertone 2,0 turbo - ale taki bez karbonów, aluminium itp tjuningów wewnątrz
przyzwoite spalanie , dobre osiągi, elegancja, komfort
bociannielot - Sro Kwi 18, 2012 09:22
CLK w kompresorze to już nie ten budżet zdaje się
tomii620si - Sro Kwi 18, 2012 15:14
CLK. W208 dla mnie jest po prostu brzydki no i kosztuję. Zresztą kumpel ma W209 AMG i porażka. Zostawił 50tys za auto a co chwilke coś się dzieje. Za takiego merca dziękuje.
Xedos - no dziwne autko.
Astra bertone Turbo - jakbym miał na taką astre to bym ją chętnie kupił bo bardzo mi się to auto podoba ale fakt w serii i najlepiej z ori zderzakiem od OPC .
Ale niestety za cene bertone turbo to ja już kupie Saaba 9-5 który jest lepiej wyposażony aczkolwiek tak czy owak nie mam aż takiego budżetu aby kupić nie zajechany egzemplarz. Czytam wasze pomysły i propozycje i cały czas Rover zdaje mi się najlepszą opcją. haha. Tylko to zawieszenie - z jednej strony bajka, b.wygodne praktycznie więc luksusowe zawieszenie a z drugiej przy takiej mocy wnioskuje, że czasami zakręty będą szybciej pokonywane i jak wiem po moim przez to, że jest to kanapa nie czuć kiedy on traci przyczepność a kiedy jeszcze jedzie tam gdzie ja chce.
Ale może jakieś sportowe sprężyny typu Jamex czy coś podobnego załatwiły by kompromis wygody do jakości jazdy .
bociannielot - Sro Kwi 18, 2012 15:20
tomii620si napisał/a: | Tylko to zawieszenie - z jednej strony bajka, b.wygodne praktycznie więc luksusowe zawieszenie a z drugiej przy takiej mocy wnioskuje, że czasami zakręty będą szybciej pokonywane i jak wiem po moim przez to, że jest to kanapa nie czuć kiedy on traci przyczepność a kiedy jeszcze jedzie tam gdzie ja chce. | to bierz T4 u mnie w 1.8 było tak twardo że czułem każdą najechaną na jezdni linię a t4 jest jeszcze utwardzone . Auto łykało te zakręty że aż miło było, wg mnie idealne zawieszenie bo dla mnie komfort to wiedza że mogę szybko wejść i wyjść z każdego zakrętu .
tomii620si - Sro Kwi 18, 2012 15:22
VW T4 czy co? Fajniutkie są ale po lifcie T4 ale środek niestety jest już nie tak super jak reszta. No i nie jest mi potrzebna aż taka landara. Chyba, że zrobię dyskotekę w samochodzie.
bociannielot - Sro Kwi 18, 2012 15:24
s40 t4
tomii620si - Sro Kwi 18, 2012 15:29
Aha. http://otomoto.pl/volvo-s...-C23716909.html ale w wersji europejskiej powiadasz tak?
[ Dodano: Sro Kwi 18, 2012 16:29 ]
Wszystko było by pięknie gdyby nie cena.. Widzę, że również kosztuje ponad 10tys..
No chyba, że V40 to już cena by spadła do 6/7tys a i bagażnik większy. bociannielot bo widzę, że ogarniasz temat volvo. Czym się różni V40 od S40 (poza ze sedan) ze taka różnica w cenach tych aut jest??
bociannielot - Sro Kwi 18, 2012 15:35
no 1.9T nie 2.0T, koniecznie, 2.0T były słabsze 160 kucyków i to już tak nie latało jak t4, po lifcie były 2.0T 200km ale żeby było śmiesznie one już mniej trwałe były . W sumie też mało tego jak i 620Ti. Więcej było w kombi.
http://otomoto.pl/volvo-s40-C23842828.html
o Tu europejczyk co jako tako wygląda, oczywiście takie auto trza dobrze przetestować jeszcze czy jeździ .
[ Dodano: Sro Kwi 18, 2012 16:35 ]
tomii620si, bo v jest więcej, poza tym nie ma żadnej różnicy, części te same itp
tomii620si - Sro Kwi 18, 2012 15:37
Nie no ja mówie o wersjach 200kM (na allegro zaznaczam od 190kM) także tyle w temacie mocy .
No ale dajmy mamy takie same S40 i V40 ten sam rok i wyposażenie i V jest kilka tysięcy tańszy a czasami nawet o połowe. Dlaczego tak jest? Tylko dlatego, że kombi czy o co chodzi.
bociannielot - Sro Kwi 18, 2012 15:41
tomii620si, no generalnie niczym się nie różnią te auta serio, no oprócz budy i dostępności części blacharskich(do V jest więcej). Może też stanem technicznym, ale fakt łatwiej wyrwać t4 w kombi, w sumie to nie kojarzę zbyt wielu s40 t4 z forum v40, a t4 w kombi było całkiem całkiem sporo.
tomii620si - Sro Kwi 18, 2012 15:41
Czyli jeżeli to to samo to mam kombi z zapasem mocy i teoretycznie dobre i bezpieczne autko.
Bo roverków Ti jest strasznie mało. A jak już są to albo jakieś dziwne albo zwieśniaczone także zaczynam tracić wiarę, że coś się kiedyś znajdzie.
Dobra panie latający V40 napisz mi coś od serca o tym aucie co mogłoby mnie przekonać. Bo na razie to jest dla mnie na 0 bo niby okej ale środek nie do końca także nie ma u mnie ani + ani - także przekonuj..
bociannielot - Sro Kwi 18, 2012 15:53
tomii620si napisał/a: | niby okej ale środek nie do końca | też tak miałem jak kupiłem, czułem się jakby wnętrze zaprojektował inżynier z ikei ale jest cholernie praktyczne dlatego bardzo szybko się przyzwyczaisz. Teraz w R mi tego brakuje, tu wszystko jest ładne ale dużo mniej praktyczne. Moja tez nie lubiła V. Teraz po V-ce nie chce jeździć R, co prawda 25-ka to nie 600 ale... ale jechałem w tym samym dniu ogarniać v40-kę i accorda z silnikiem SDi, wybór padł na v40, miałem też bezpośrednie porównanie - v40ka lepiej się prowadzi, jest krótsza co ułatwia parkowanie, czujesz się pewnie i bezpiecznie nawet przy dużych prędkościach dodatkowo bo to volvo . Obejrzyj na stronie euroNCAP oceny 600-ki i s40 - przy tej mocy to może pomóc Ci podjąć decyzję, poza tym banan na twarzy jak familijne kombi bierze tuningowane beemki i inne pseudo sportowe fury musi być naprawdę niezły .
[ Dodano: Sro Kwi 18, 2012 16:53 ]
A tak szczerze to bierz co będzie w dobrym stanie bo jak bys miał pod nosem 620Ti w dobrym stanie to możesz być zadowolony tak samo jak i z fajnie utrzymanej V-ki . Ja się ostatnio nie ograniczam do jednego modelu jak kupuje auto tylko robię listy co potrzeba mi aktualnie i takiego szukam aby w dobrym stanie było, to chyba najlepsza rada .
tomii620si - Sro Kwi 18, 2012 16:00
Okej dzięki. A NCAP Rover'a widziałem i skutecznie próbuje o tym zapomnieć co zobaczyłem .
Że jest praktycznie to mniej więcej wiem po S80 ale tam jest to jakoś bardziej ogarnięte niż w 40 . Jest krótsze. I teraz pytanie jak ma się do to miejsca w środku? Jest dużo mniej miejsca w aucie dla kierowcy i pasażerów niż w roverku ? Bo nie chciałbym kupować mniejszej puszki z racji, że rover ma dla mnie wymiary idealne. Nie jest za duży do miasta i na co dzień ale na tyle duży aby w trasie się jechało wygodnie .
Markzo - Sro Kwi 18, 2012 16:15
miałem okazje jechac 620Ti i nie powiedziałbym, ze ma kanapowate zawieszenie. Wg mnie jest optymalnie dobrane do tej mocy, w miare komfortowe ale jednak auto prowadzi się pewnie.
KRYS - Sro Kwi 18, 2012 16:28
A jak ze spalaniem w volvo? oczywiście tym 200 KM
tomii620si - Sro Kwi 18, 2012 16:36
http://otomoto.pl/hyundai...-C17460700.html jak myślicie? Bo od jakiegoś czasu mi ten model chodzi po głowie i nie wiem jak się odnieść do tego
KRYS - Sro Kwi 18, 2012 18:19
3,0 ?
drogo będzie
bociannielot - Sro Kwi 18, 2012 18:21
tomii620si napisał/a: | Jest krótsze. I teraz pytanie jak ma się do to miejsca w środku? | z przodu OK, z tyłu jak dobrze pamiętam było więcej miejsca jak w tym accordzie którego wtedy oglądałem, więc i porównanie z 600-ką v40-ka powinna wytrzymać.
KRYS napisał/a: | A jak ze spalaniem w volvo? oczywiście tym 200 KM | wiem na pewno że przy normalnej jeździe 1.8, 2.0 i 2.0T osiągały podobny wynik koło 10-11l, więc i T4 powinno mieć zbliżony wynik
tomii620si napisał/a: | http://otomoto.pl/hyundai...-C17460700.html jak myślicie? |
ja jestem na nie . Rozsądkowo to może i nie głupie ale dla mnie to auto nie ma polotu, + automat prawdopodobnie skutecznie zabije część(sporą) z tych 192 koni, wyższe opłaty za pojemność, a i z tego co ogarniam temat większość Koreańczyków z tamtego okresu zbyt wyrafinowanych sportowo zestrojonych zawieszeń nie miało
tomii620si - Sro Kwi 18, 2012 18:33
Aha. Czyli rozmiarowo może być nawet dobrze powiadasz. Kolega ma V40 to będę musiał z nim pogadać to może zajdziemy na parking i obejrzę.
Spalanie - to i tak jest srednie bo są ludzie który wyciągną z tego 8 a są tacy, że i 17. Ale 2.0 srednio zawsze pali 10-11 litrów także..
No fakt może i zabić sporą część tych koni ale to nie auto do wyścigów już tylko takie bardziej do ciągniecia sie po mieście. Zawias - w zależności od auta zawias musi być. Im większe to miększe i odpowiednio w II strone im mniejsze tym sztywniejsze (idąc tą myślą np. CRX ma być mega sztywny i zabijać na winklach każde inne auta).
A jeszcze. Jak to ma się właśnie do opłat przy np. 2.0 i 3.0.
Dajmy, że kupuje teraz krajową lagunę 2.0 i 3.2 V6. Jaka jest różnica w opłatach między tymi autami??
bociannielot - Sro Kwi 18, 2012 19:00
no podatek w US płacisz 2% do 2.0 włącznie a powyżej zdaje się 5, poza tym ubezpieczenie jest wyższe ale ile to musiałbyś się w jakimś kalkulatorze online zorientować
tomii620si - Sro Kwi 18, 2012 19:04
Nie no 5% to może nie tak wiele w całokształcie zaciechu z posiadania auta
Ale i tak najchętniej właśnie bym coś znalazł do 2.0T
marthinez - Sro Kwi 18, 2012 19:24
bociannielot napisał/a: | no podatek w US płacisz 2% do 2.0 włącznie a powyżej zdaje się 5 | A skąd te info?
tomii620si - Sro Kwi 18, 2012 19:27
No mi się zdawało, że wiecej ale ja pewien to nie jestem niczego ostatnio.
marthinez - Sro Kwi 18, 2012 19:30
Zawsze płacisz 2%.
Tydzień temu opłacałem Chryslera z motorem 3.8 i płaciłem 2%.
tomii620si - Sro Kwi 18, 2012 19:36
marthinez no to dlaczego ludzie są tak zaporowi jeśli chodzi o jakieś opłaty powyżej 2.0?? O co chodzi bo juz zgłupiałem.
Nie za tanio jak z takim przebiegiem??
http://allegro.pl/super-t...2279755264.html
bociannielot - Sro Kwi 18, 2012 19:44
marthinez napisał/a: | A skąd te info? | gdziś tam kiedyś wyczytałem, ale jak widać jest inaczej, to nawet lepiej
tomii620si napisał/a: | Nie za tanio jak z takim przebiegiem?? | właśnie też się zastanawiałem jak zobaczyłem przebieg
Vigoslaw - Czw Kwi 19, 2012 07:57
Dorzucam się
Co do S40 miałem, ma większy bagażnik niż V40, jest ich dużo mniej, to tak jak z vw pastuchem 30% limuzyny 70% kombi, tak produkują...
Od strony występowania to T4, bardziej rasowa jest w sedanie... w środku zdecydowanie jak w Saabie wszystko pod ręką, do tego wygodny samochód na trasie, do tego trwały, jeżeli chodzi o zawieszenie. W mojej padały obrysówki i często żarówki z tyłu, to w Volvo czesta wada...
Co do samochodu na H, duży wygodny, elegancki, ale plastiki są tragiczne i do tego cieńka skóra... to wykończenie z drewnam jest strasznie tandetne na żywo... do tego dochodzi straszny problem ze sprzedażą, bo duży silnik i mało znany model, lepiej szukać sonatę w silniku 2,0 lub 2,5 przynajmniej z mazdy chyba?
Co do 800 to z zewnątrz wygląda strasznie obdrapana, w środku już wygląda bardziej na swój przebieg... moze długo stała, a to tez nie wróży dobrze dla tego samochodu...
Fajnie mieć kolejnego galeona w stadzie
Samochód bardziej klimatyczny w środku niż 600 do tego bardziej wygodny i niepowtarzalny, jedyne co to skrzypą plastiki i jest ogromiasty co chyba nie spełnia Twoich kryteriów...
bociannielot - Czw Kwi 19, 2012 09:17
Vigoslaw napisał/a: | Co do S40 miałem, ma większy bagażnik niż V40, | CO
Vigoslaw - Czw Kwi 19, 2012 10:21
bociannielot
Stary wiem, że miałeś V, wiem, że jest pojemniejsza w góre, ale ma tylko 413 l, a sedan ma 470 l, wiem, że to dla Ciebie dziwne
Zdaje sobie sprawę, że do kombi więcej wrzucisz, ale liczby przemawiają za S
Zresztą nie chodzi o forsowanie wyższości S nad V, po prostu taka ciekawostka
Po rozłożeniu jest przepaść na korzyść V (różnica ok 550 l), ale to zrozumiałe w końcu kombi to wół roboczy, a limuzyna, to limuzyna...
Pozdrawiam,
V.
bociannielot - Czw Kwi 19, 2012 10:32
Vigoslaw napisał/a: | ale ma tylko 413 l, a sedan ma 470 l, | nie jest to dziwne, ale napisałeś to jakby ten bagażnik miał przewagę nad kombi, ja podniósłbym roletę, złożył siedzenie i rower górski wchodził, a u Ciebie? różne rzeczy nim przewoziłem i wierz mi że nie weszły by do sedana.
Vigoslaw napisał/a: | końcu kombi to wół roboczy, a limuzyna, to limuzyna... | sorry ale w przypadku volvo tego słowa użyłbym dopiero do s80 no ew. z przymrużeniem oka do s60
Yog-Sothoth - Czw Kwi 19, 2012 11:55
Może licznik już drugi obrót robi?
Lakier lakierem, u mnie z daleka wygląda ok ale z bliska widać sporo małych odprysków, tak czy inaczej trzeba zakładać nowy lakier czy odnowienie starego. Ważne żeby nie rdzewiał i mechanicznie był w dobrym stanie (czyt. nie wymagający włożenia więcej niż 100% wartości jego zakupu ).
Vigoslaw - Czw Kwi 19, 2012 13:08
Bociannielot czepiasz się
Wiadomo, że kombi zawsze będzie praktyczniejsze, po to właśnie jest...
Z Twoją subiektywną ocenę limuzyny nie będe dyskutował... dla niektórych Fiat Siena, albo Renault Thalia jest limuzyną
Jeżeli określenie limuzyna Tobie się nie podoba, to użyjemy bardziej uniwersalnego sedan
Dobrze, że sens złapałeś poprawnie, złapałeś i potwierdziłeś moje słowa w Swoim poście...
Osobiście uważam, że Tomii620si słabo jest na coś zdecydowany i do końca to sam nie wie co chce, czyli temat jest luźny i czysto hipotetyczny
Peace!
V.
bociannielot - Czw Kwi 19, 2012 13:57
S/v40 to odpowiednik a4 - nazwałbyś to limuzyną, bo ja nie . Thalia limuzyną
wiesz porównywanie sedana do limuzyny oznaczało by że evo jest bardzo komfortowe :O . Temat luźny, ale i trzeba autorowi coś doradzić, co do s/v40 v40 ma tą przewagę że jast łatwiej kupić bo więcej wyszło z fabryki i tyle, tak to jest to samo, w środku czy na zewnątrz oprócz obudowy . Mnie się S-ka mniej podoba, ale bym nie pogardził. Kombi praktyczniejsze od sedana też, zresztą od sedana hatchback również jest praktyczniejszy (ciekawostka porównując A3('03) do A4('02) okazało się że w A3 większy bagażnik i więcej miejsca z tyłu było).
Vigoslaw - Czw Kwi 19, 2012 14:19
Idąc tropem mojego zboczenia
Proponuje mój były samochód;
http://otomoto.pl/citroen...-C23583256.html
Uwielbiałem jego wygodę, do tego jak jest z ACTIVĄ, to świetnie jeździ na zakrętach...
Tylko, że dla pasjonatów, a jak za słaby, to polecam 3,0 V6
Albo coś w tym stylu:
http://allegro.pl/show_item.php?item=2276914710
http://otomoto.pl/subaru-...-C22037868.html
ale czy jest w stanie to utrzymać :\
V.
tomii620si - Czw Kwi 19, 2012 15:36
Vigoslaw to jest tak = Najchętniej coś z 2.0 turbo i nie dobite jak dziwka.
Czy jestem na coś zdecydowany. Nie można się decydować na jedno auto bo to jest zupełnie bezsensowne dlatego jest ten temat aby poszerzyć moze zapatrywanie na auta możliwe do kupna a auto i tak muszę nie długo kupić i tak bo moje jest w agoni a już nie chce w niego kasy topić bo to po prostu jest bez sensu.
Co do waszej dyskusji tak na prawdę są auta w których nie robi mi to różnicy czy kombiak czy sedan aczkolwiek dzisiaj oglądałem kumpla v40 i nie jest źle tak na prawde ale gadałem z kolegami którzy z nim jeżdżą z tyłu i trochę narzekają na brak miejsca (robią 50km w jedną strone). No to czekamy na dalsze propozycje. Teraz się odniesiemy do twoich aut:
Xantia - kuzyn to miał i to auto jest dla mnie feee. Zawieszenie połączone z układem hamulcowym które lubi się popsuć a jest drogie w naprawię także panu podziękujemy.
Subaru legacy - Seria starsza II gen. (tak jak w kombi) odpada.
Wersja nowsza III gen. jak najbardziej tak. Może nie jest to 2.0T albo coś ale z racji na napęd jest na tak.
Czy mnie będzie stać na utrzymanie. Utrzymanie auta wcale nie jest aż tak drogie, jeżeli kupi się auto w relatywnie dobrym stanie to jedyny koszt to paliwo przez dłuższy czas (no i wymiana płynów organicznych zaraz po zakupie - taki standard u mnie).
A tak na marginesie Legacy III gen mi przypomina suzuki baleno od przodu
KRYS - Czw Kwi 19, 2012 20:20
bociannielot,
które silnik z t4 jest najlepszy? czy niczym sie nie różnią
B4194T 14 7kW 200 KM 1998-1999 T4
B4194T2 147 kW 200 KM -2000- T4
B4204T5 147 kW 200 KM 2001-2003 T4
A jak z budą i zawiasem w starych i nowych t4 200KM
bociannielot - Pią Kwi 20, 2012 08:26
KRYS, to trudne zadałeś pytanie . O różnicach w pierwszym i drugim nie wiedziałem, ale się okazuje że T4 w 2000 roku otrzymał vvt (variable valve timing) -czyli rover'owskie vvc. Z wiadomych względów lepiej kupić ten pierwszy(nie nastąpi awaria tego elementu a moc taka sama ) ten ostatni ma już pojemność 2.0 i był gorszy znacznie mimo teoretycznie mniejszego wysilenia jednostki.
tomii620si - Nie Kwi 22, 2012 20:41
szylozbi napisał/a: | Ewentualnie Lancia Kappa lub Opel Omega, ale zapewne odpadają. |
Co do tego, że jak napisałem wcześniej marudzę ale biore wasze uwagi pod myśl to na parkingu przez sklepem cykłem coś takiego. Myślę, że lancia trochę ciężko wyglada:
[ Dodano: Nie Kwi 22, 2012 21:41 ]
Wiem. 3.0 V6 ale : http://otomoto.pl/peugeot...-C23317480.html
KRYS - Nie Kwi 22, 2012 20:56
takiego piżota ma mój koleś, z wierzchu i w srodku bajka. Stylistyka ponadczasowa i długo bedzie sie podobal, wiadomo Pininfarina
Ale tez smok 3,0.
Sa tez wersje 2,0
tomii620si - Nie Kwi 22, 2012 21:16
Wiem, że są też 2.0 ale .. chciałbym mieć komfort, że wiem, że wyprzedzę. Bo teraz czasami mi brakuje w roverku tego komfortu przy wyprzedzaniu. Wyprzedzam 2 auto a nagle się okazuje, że nie dam rady i muszę zwalniać i się chować a nie jest to miłe uczucie.
[ Dodano: Nie Kwi 22, 2012 22:16 ]
KRYS napisał/a: | wiadomo Pininfarina |
Na Bertone Coupe 2.0 T też bym się skusił ale niestety nie ten fundusz na razie
bociannielot - Nie Kwi 22, 2012 22:21
jeździłem w sedanie 210km, super auto, ale spalanie to masakra, jedyne wyjście gaz, ale tez nie jest tanio
tomii620si - Pon Kwi 23, 2012 13:45
No ja nastawiam się raczej na gaz w pojemnościach większych niż 2.0 także damy rade .
No i dalej allegro i szukamy .. ech.
KRYS - Pon Kwi 30, 2012 10:26
Volvo s60 z 2.0 turbo.
Coś wiecie o tym autku? eksploatacja, spalanie, typowe wady/usterki
bociannielot - Wto Maj 01, 2012 13:01
KRYS, słyszałem pochlebne opinie, ale na pewno trzeba dobrze prześwietlić(ASO?) egzemplarz przed zakupem, to były auta dla majętnych ludzi - więc łykały dość duże przebiegi - raczej jak ktoś kupuje s60 to go stać na paliwo . Po szczegóły to jednak musiałbyś uderzyć na forum volvo . Jakbyś był zainteresowany to myślę że warto było by tam popytać bo po necie są też opinie że to szrot jakich mało więc i zajechany egzemplarz jak widać łatwo przez przypadek kupić. Awaryjność spalanie w miarę dobre tylko jeszcze musi być dobra sztuka jak w każdej marce w sumie przy używce.
|
|