|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 75, MG ZT - [R75] Śruba sworznia i wahacza
keda - Nie Kwi 15, 2012 12:45 Temat postu: [R75] Śruba sworznia i wahacza Drodzy forumowicze mam problem
Przy wymianie piasty, podczas mocowania sworznia wahacza prawdopodobnie przeciągnąłem gwint, dokręcałem śrubę pneumatykiem na maxa, później dla pewności wziąłem nasadkę z przedłużką i chciałem dokręcić ręcznie, nakrętka się kręci cały czas, ale faktem jest że użyłem długiej przedłużki do tego.
Jeśli zrąbałem śrubę to jaka to jest? Wzmacniana nie wmacniana i czy kupie taką w pierwszym lepszym sklepie z częściami samochodowymi?
Proszę o pomoc.
sash997 - Nie Kwi 15, 2012 12:57
keda napisał/a: | dokręcałem śrubę pneumatykiem na maxa, później dla pewności wziąłem nasadkę z przedłużką i chciałem dokręcić ręcznie |
chyba jesteś nawiedzony... takie coś to nailepiej dynamometrem albo jak niema to na klej i grzechotką z czuciem a nie z 2metrową rurą i skakać po tym...
a śrubka tam napewno utwardzana a niewiem czy też z drobnym gwintem ale chyba nie
keda - Nie Kwi 15, 2012 15:15
nie skakałem dla Twojej świadomości, ale to już nie jest istotne, co mam teraz zrobić? nie odpowiedziałeś mi do końca na pytanie. Oczekuje profesjonalizmu w pomocy a nie głupich docinek że jestem nawiedzony etc.
Dziękuję i czekam na fachową pomoc od kogoś kompetentnego.
kalafior - Nie Kwi 15, 2012 16:09
kolego zerwales gwint w nakretce przetnij nakretke tylko delikatnie nie uszkadzajac gwintu na sworzniu i nakrec nowa nakretke powodzenia
[ Dodano: Nie Kwi 15, 2012 17:09 ]
a co do sruby to jest hartowana jak bedzie uszkodzona to pozostaje kupic uzywke na szrocie
keda - Nie Kwi 15, 2012 16:57
nie moge jej po prostu odkręcic? czy coś mogę zepsuć przez to?
pazdzi0h - Nie Kwi 15, 2012 17:07
raczej nie odkrecisz, 14-stka samokontrujaca to jest, powinna byc w motoryzacyjnym, a gwint to bodajze 1,5, przetnij tak jak radza koledzy wyzej, ja tak robilem, mala szlifiereczka, ktora ma okolo 30 tys obrotow/min i powolutku jedziesz
sash997 - Nie Kwi 15, 2012 20:50
tylko tak patrze i patrze i kolega nie napisał przy mocowaniu którego sforznia, tego w piaście czy środkowego w sankach??
keda - Pon Kwi 16, 2012 10:14
sforznia tego co wchodzi do piasty. Tylko jedni mi mówią że jakby był zerwany gwint to by śruba się kręciło coraz lżej a ona idzie bardzo ciężko.
kalafior - Pon Kwi 16, 2012 14:39
keda napisał/a: | Tylko jedni mi mówią że jakby był zerwany gwint to by śruba się kręciło coraz lżej a ona idzie bardzo ciężko. |
i dobrze mowia pokrec nia jeszcze troche to tez zaecnie lekko chodzc ,widze ze zamiast dzialac lubisz filozofowac
sash997 - Pon Kwi 16, 2012 20:30
o matko keda i przez tą śrubke auto masz unieruchomione przez 2 dni??jak jest zerwany gwint to wsadź tam twardą śrube 8.8 lub nawet 10.8 i po kłopocie
keda - Wto Kwi 17, 2012 14:57
jednak wszystko jest okej byłem na stacji kontroli. Fałszywy alarm
|
|