|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Offtopic - Prawie 800 Roverowskich koni :)
7Tomi - Nie Kwi 15, 2012 18:06 Temat postu: Prawie 800 Roverowskich koni :) W jednym miejscu przez przypadek zagościły 4 najmocniejsze jednostki R:
2.0T, 1.8T, 1.8VVC, 2.5 kV6 i jeszcze 1.8 zwykły się zaplątał.
VVC sie schował za kV6 widocznie sie wstydził
Teraz każdy powędruje w odpowiednie miejsce. Życzcie powodzenia
pelson91 - Nie Kwi 15, 2012 18:07
wszystkie naraz Markzowi wsadzasz?
7Tomi - Nie Kwi 15, 2012 18:12
pelson91 napisał/a: | wszystkie naraz Markzowi wsadzasz? |
Chciałby Domki to 2 x ZR i 2 x ZS
leszczu - Nie Kwi 15, 2012 18:14
Tomi_114 napisał/a: | 4 najmocniejsze jednostki R: |
A 1.1 8V
No to teraz tylko czekać na fotki po zamontowaniu.
ArO - Nie Kwi 15, 2012 23:37
Tomi_114, mogłbyś mi tak szczerze powiedziec ile za taki silnik 1.8 T ze wszystkim do swapa z 1.4 si moze wyjsc?
hvil - Pon Kwi 16, 2012 00:16
ArO, jedź na wakacje i wróc sobie 75tką z anglii będzie taniej:)
Markzo - Pon Kwi 16, 2012 05:40
oooo, moja kruszynka na pierwszym planie
7Tomi - Pon Kwi 16, 2012 08:06
ArO napisał/a: | Tomi_114, mogłbyś mi tak szczerze powiedziec ile za taki silnik 1.8 T ze wszystkim do swapa z 1.4 si moze wyjsc? |
To sie zgadza tylko żeby trafić sprawnego i niekręconego. Ostatnio miałem kupować 1.8T z 2004 r pojechałem z T4 i okazało się, że nie ma deklarowanych 70 tys mil tylko 170 tys mil
Nie kupuje w ciemno bo to nieopłacalne. Sprawdzam przebieg, historie błędów, poduszki itd.
Ostatnio pojechałem po 2.0 kV6 z 2000r z przebiegiem 71 tys mil oi o dziwo nie kręcony, w kompie zaledwie 2 błędy historyczne, brak błędów w module SRS. Więc idzie kupić coś takiego tylko to niestety rzadkość.
Nawet jak kupisz 75 to bedziesz musiał dokupić do tego PG1, i trochę innych zabawek.
Trochę nieopłacalne przy 1.4.
Za duo osprzętu do wymiany.
ArO - Pon Kwi 16, 2012 10:04
Własnie Tomi chodzi mi o taka przyblizona kwote za dobry 1.8T z osprzetem potrafisz wycenic?
7Tomi - Pon Kwi 16, 2012 12:50
ArO napisał/a: | Własnie Tomi chodzi mi o taka przyblizona kwote za dobry 1.8T z osprzetem potrafisz wycenic? |
Ceny zależad u kogo będziesz sie zaopatrywał.
Potrzebujesz: Silnik kompletny, skrzynie, wiązkę, komputer, Skrzynie PG1, wodziki do skrzyni, poduszki pod PG1, Pompe paliwa, półosie z VVC, belke przednia z VVC lub diesla, układ wydechowy najlepiej z VVC za "portkami", chłodnice, wentylatory najlepiej z zs 180 ale mozna tez kombinowac z tymi od idt,
+ rzeźba wiazki bo masz 214 więc już masz z deczka inną instalacje jak w nowszych modelach
Dalej myślisz ze ci sie opłaci ?
ArO - Pon Kwi 16, 2012 15:50
o szit sporo tego
Markzo - Pon Kwi 16, 2012 16:56
najlepiej miec jako baze 200/25/zr 1.8 lub 1.8vvc
Kozik - Pon Kwi 16, 2012 17:03
ArO, niedługo będzie VVC na sprzedaż z instalacją którym możesz się przejechać w Krakowie
ArO - Pon Kwi 16, 2012 17:32
Kozik, teraz nie mam $, a co Kozik pakujesz?
Kozik - Pon Kwi 16, 2012 19:00
ArO, jeszcze do końca pewne nie jest ale na 99% wiem gdzie będę to robił będzie 947 koni
ADI-mistrzu - Pon Kwi 16, 2012 19:45
OO temat o sprowadzaniu autek
Opłaca się ciągnąć z Anglii ZR po lifcie i robić przekładne czy w ogóle nie opłacalne?
Orientujecie się skąd można takie autko ściągnąć? Bo w kraju mało tego...
AndrewS - Sro Kwi 18, 2012 22:23
hmmm ktorego by tu do 125p zapakowac
rovek - Czw Kwi 19, 2012 09:20
AndrewS, 1.4 16V i KV6 już było, pędź za innowacyjnością. Może 2.0T ?
|
|