Zobacz temat - [R45]Wtryski SDI.Wymiana i spalanie po zamontowaniu.
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R45]Wtryski SDI.Wymiana i spalanie po zamontowaniu.

barney79 - Sro Kwi 18, 2012 15:31
Temat postu: [R45]Wtryski SDI.Wymiana i spalanie po zamontowaniu.
Wiatm.Panowie mam od jakiegoś czasu zamontowane chipy Mafless.Wtryski SDI czekają na wymianę i jeżdzę z odpiętą przepływką.Jak wygląda spalanie po zamontowaniu wtrysków?Wiem że moc jest kolosalna.Jak to wygląda u was?Jak potem najlepiej odpowietrzyć układ po wymianie?
Remigiusz - Sro Kwi 18, 2012 18:52

SDI+mafless:
przy 180km/H na Autobahnie ciągle wychodzi równe 7litrow
max 110km/h jazda mieszana 5.5-6 litrów
do 140km/h jazda mieszana 6-6.5litra

Alexi - Sro Kwi 18, 2012 21:40

Jak odpowietrzyć? Najprościej dłużej trochę pokręcić ;-) Ja u siebie nic nie robiłem.
barney79 - Sob Kwi 21, 2012 13:42

Wtryski zamontowane.Jakoś nie kopci.Kupiłem wtryski z niby przebiegiem 190tyś/km.Wizualnie były w lepszym stanie niż moje.Po zamontowaniu wielki budyń na twarzy po jeździe próbnej.PS.3 wtrysk licząc od akumulatora tak łatwo nie wyszedł.Musiałem odkręcić przewód metalowy od intercoolera.
kadzaf - Sob Kwi 21, 2012 23:01

Co do zapowietrzania sie to raczej znikomy efekt ,jesli w pompie oraz rurkach jest paliwo to raczej nie trzeba nic robić.A jesli byłby problemby przy pierwszym rozruchu to mozna lekko odkrecic rurke ale to raczej juz w drodze wyjatku. :mrgreen:

Bardziej skupiłbym sie na sprawdzeniu wtrysków jakie maja cisnienie oraz jaka daja mgiełke :wink:

barney79 - Nie Kwi 22, 2012 09:21

Wtryski już są zamontowane i wydaje się być dobrze wszystko.Nie kopci autko.Równa praca silnika itp.Tyle tylko że nie trwało to 15 minut lecz dobrą godzinkę.
jackas5 - Pią Maj 04, 2012 13:20

Są jakieś rzeczy na które trzeba zwrócić uwagę przy wymianie wtrysków, bo jestem przed tą operacją a będę to robił po raz pierwszy. W ogóle jak patrzałem na te wtryski które mam do montażu to one nie mają żadnego gwintu, więc jak one się trzymają na miejscu? I czy przychodzi tam jakaś uszczelka?
barney79 - Pią Maj 04, 2012 13:46

Klucz nr 10 do odkręcenia wtrysku.Trzyma go łapa wtrysku taka jak ta:

Musisz kupić też takie podkładki do wtrysków(4szt),sam zamawiałem u nich


Podkładka

[ Dodano: Pią Maj 04, 2012 13:46 ]
Przygotuj jeszcze klucz nr 11 oraz 16-17.Klucz 11 do odkręcenia przewodów miękkich od paliwa oraz 16-17 do odkręcenia przewodów górnych paliwowych oraz kręcenia wtrysków by je wyjąć.Ja miałem tak zapieczone wtryski że musiałem użyć WD40.Kluczem kręcąc prawo-lewo zaczną się luzować.Nie ma gwintu więc nic nie zerwiesz.Musisz odkręcić kolektor od InterCoolera bo nie wyjmiesz wtrysku(2 od lewej).

jackas5 - Pią Maj 04, 2012 14:14

Dzięki barney79,


A więc już jestem po wymianie wtrysków na te od sdi w r25 idt. Wszystko poszło raczej ok, choć podkładek nie kupowałem tylko użyłem tych starych bo w sumie źle nie wyglądały, ale coś chyba nie gra bo silnik wyraźnie telepie autem na jałowych. Jak na razie auto stoi, po przejażdżce napisze coś więcej.

barney79 - Nie Maj 06, 2012 18:54

Napisz czy się silnik uspokoił?Wtryski z allegro kupowałeś?Może wina wtrysków?
Remigiusz - Nie Maj 06, 2012 22:06

jackas5, Przedmuchy masz :neutral:
karooo - Sro Maj 09, 2012 13:31

barney powiedz mi czy jak zamontowales chipy jezdzisz bez przpelywki ciagle? jezeli tak to czy mozesz mi powiedziec czy masz ja podlaczona i odciety jakis kabelek? bo czytalem o tym w temacie ze jak ma sie zepsuta to mozna z nia jezdzic tylko kabelek trzeba przeciac jakis, i tak szukam szukam tego w temacie i nie moge sie doszukac :)
barney79 - Sob Lip 07, 2012 11:56

karooo napisał/a:
barney powiedz mi czy jak zamontowales chipy jezdzisz bez przpelywki ciagle? jezeli tak to czy mozesz mi powiedziec czy masz ja podlaczona i odciety jakis kabelek? bo czytalem o tym w temacie ze jak ma sie zepsuta to mozna z nia jezdzic tylko kabelek trzeba przeciac jakis, i tak szukam szukam tego w temacie i nie moge sie doszukac :)


Jeżdżę z całkowicie odpiętą przepływką.Sama nazwa chipów Mafless mówi za ciebie.Kabelek robią po to by włączać/wyłączać sygnał z przepływomierza oraz po to że ma ona wbudowany czujnik temperatury zasysanego powietrza.Nie zauważyłem przez to wzrostu spalania.

[ Dodano: Sro Maj 09, 2012 15:01 ]
Tu masz który kabelek można odłączyć.+12v


[ Dodano: Sob Lip 07, 2012 11:56 ]
Dziś wróciłem z Mazur.Jadąc tam po przejechaniu 100km zatankowałem i wyszło że podczs jazdy 90km/h roverek spalił mi 4litry ropki , tak że jestem zadowolony z wyniku.