|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Chcę kupić ROVERka - Rover 25 1.4 kilka ofert. Proszę o radę.
Lannister - Nie Kwi 22, 2012 16:47 Temat postu: Rover 25 1.4 kilka ofert. Proszę o radę. Witam, chcę kupić Rover 25 1.4 i mam na oku kilka ofert zerknijcie i doradźcie proszę.
1. http://otomoto.pl/rover-2...-C23824660.html
2. http://allegro.pl/show_item.php?item=2294110708
3. http://otomoto.pl/rover-25-C18096416.html
4. http://otomoto.pl/rover-25-C23534580.html
5. http://otomoto.pl/rover-2...-C22422723.html
Od 1995 roku wszystkie samochody muszą posiadać zagłówki tylne a w większości Roverów 25, które oglądałem ich nie ma. Co wy na to?
Lysy_ - Nie Kwi 22, 2012 18:28
Te przebiegi....Ubaw po pachy i to za darmoche. Widocznie 25 kupuje się by na nie patrzeć a nie jezdzić
Lannister - Nie Kwi 22, 2012 19:36
Da się sprawdzić czy licznik był cofany??
PTE - Pon Kwi 23, 2012 08:32
Jedynie w taki sposób.
polofix - Pon Kwi 23, 2012 09:43
Lysy_ napisał/a: | Te przebiegi....Ubaw po pachy i to za darmoche. Widocznie 25 kupuje się by na nie patrzeć a nie jezdzić |
no nie wiesz przecież że wszystkie te auta pochodzą od starszych panów, albo pań ,które prawie nie jeździły samochodem? no przecież tak zapewnia sprzedawca!
HiS - Pon Kwi 23, 2012 10:10
Zazwyczaj jak oglądałem 25 w takich cenach to były to styrane auta w które trzeba było inwestować kolejne tys zł. Oczywiście wszystkie bezwypadkowe, serwisowane w ASO, garażowane, i chyba dopiero co z salonu
Lannister - Pon Kwi 23, 2012 10:56
Czyli brać fachmana i jechać oglądać a jak podpasuje to na stację diagnostyczną, badania lakieru itd?
bociannielot - Pon Kwi 23, 2012 11:21
Lannister, żadne z podanych przez Ciebie aut w tym przedziale cenowym nie będzie miało niskiego przebiegu, potem będziesz płakał w dziale usterki że R to takie gów... nie wróże Ci powodzenia, patrząc po aukcjach, no ale jak masz niedaleko to możesz pojeździć i bardzo dokładnie pooglądać, a nóż widelec któryś z egzemplarzy wart jest zakupu. Ale bardzo DOKŁADNIE SPRAWDŹ PRZED ZAKUPEM TE AUTA
Lannister - Pon Kwi 23, 2012 14:34
No okej ale pamiętajcie że należy jeszcze dokonać opłat około 1500zł do każdego z aut. Rejestracja, przegląd, recykling itd. Ten złoty to wyjdzie wtedy z 8000 zł. Nie wiem muszę sam pooglądać.
bociannielot - Pon Kwi 23, 2012 14:46
Za 8000 też nie kupisz auta z takim przebiegiem, nie piszę tego bo chce Ci pokazać swoją wyższość czy coś, piszę tak po to żebyś nie kierował się złudzeniami przy wyborze auta, bo to boli później, jak już zostawiasz pieniążki u mechanika Każde z tych aut ma cofnięty przebieg, więc jak ktoś na stracie cię oszukuje to pewnie i potem nie będzie mówił całej prawdy...
Wydryszek - Wto Kwi 24, 2012 12:39
Pierwsza oferta, zdjęcia zrobione tak że nic kompletnie nie widać co istotna, zacznę więc od pozycji numer dwa, widać od razu że maska odłazi, płynu chłodzącego za dużo nalane, czyżby na zapas bo gdzieś cieknie albo spala??
Do tego zbiornik spryskiwaczy nie zdjęty do malowania i perfidnie zamalowany pod kolor, tak samo od wspomagania. Olej cieknie spod pokrywy zaworów.
Dodatkowo tylne nadkola teżwyglądają na pomalowane cześciowo pod kolor auta więc nie nastraja zbytnio optymistycznie to auto, tym bardziej że to raczej nie nasi zachodni sąsiedzi odwalili taką fuszerkę.
Trzeci, tak zjechanej kierownicy jeszcze nie widizałem, mam 162kkm i mam w idealnym stanie w porównaniu z tą. Więcej nie widzę ułomności.
Co do złotego, wygląda ładnie ale jak ta maska jest zamknięta to wiedz, że coś się dzieje Tak samo kierownica jeszcze lepsza niż w poprzednim co miał 123kkm, wesoły handlarz, ale ciekawe jest że nie napisał że bezwypadkowy.
Ostatni srebrny ładny, pomijając wgnieciony lekko próg z prawej strony pod drzwiami kierowcy, dodatkowo prawe tylne drzwi wyglądają na malowane. Brak zdjęć spod maski.
[ Dodano: Wto Kwi 24, 2012 13:39 ]
A jednak jest zdjęcie, na plus powymieniane wszystkie płyny ale zbiorniczki to chyba myte albo samochód bardzo zadbany na prawdę.
leszczu - Sro Kwi 25, 2012 16:14
Pierwszy
Brak znaczka na tylnym słupku.
Drugi
Przód malowany. Popatrzcie na wlew płynu od spryskiwacza. No i jakby prawa lampa różni się czarnym środkiem od drugiej, albo mi się tak wydaje. Wymieniona również gałka zmiany biegów od wersji R200 Silverstone. Kierownica też od modelu R200
Trzeci
Kierownica od modelu R200, do tego mocno styrana.
Czwarty
Znowu kierownica od 200-tki.
Piąty.
Kierownicy wielofunkcyjnej to ten model nie posiada. Ale już kierownica ma R25.
PTE - Czw Kwi 26, 2012 12:30
leszczu napisał/a: |
Trzeci
Kierownica od modelu R200, do tego mocno styrana.
Czwarty
Znowu kierownica od 200-tki.
|
Takie kierownice były standardowo montowane w R25 z pierwszych lat produkcji. Ja w swoim (produkcja: po częściach sądząc, połowa listopada 1999 r.) też taką mam. Zwróć uwagę, że poduszki są od R25. Po co ktoś miałby wymieniać samą kierownicę?
bociannielot - Czw Kwi 26, 2012 12:37
Dobra ale od 2000r już były normalne, wiem bo mam już drugi z tego rocznika .
[ Dodano: Czw Kwi 26, 2012 13:35 ]
PTE, nie no masz racje to jest od 25-ki standardowa, na zdjęciach słabo kolory widać, więc ktoś mógł z tą z 200-ki pomylić kiera jest jaka powinna być
[ Dodano: Czw Kwi 26, 2012 13:37 ]
ja mam mniej wytartą przy przebiegu 233kkm a tam niby 80-120kkm
leszczu - Czw Kwi 26, 2012 15:50
PTE napisał/a: | Takie kierownice były standardowo montowane w R25 z pierwszych lat produkcji. Ja w swoim (produkcja: po częściach sądząc, połowa listopada 1999 r.) też taką mam. |
Tak myślałem, ale nie byłem pewny. Trochę mnie zmyliło, to że ten ostatni jest też z 2000 roku i ma oryg. kiere od R25.
PTE napisał/a: | Po co ktoś miałby wymieniać samą kierownicę? |
Poduszki bez problemu można przełożyć. Więc poco przepłacać i kupować cała kiere z poduchą.
|
|