Zobacz temat - [R400Si Lux] Wymiana Zderzaka i lamp i maski
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R400Si Lux] Wymiana Zderzaka i lamp i maski

Quizzer - Nie Maj 06, 2012 17:17
Temat postu: [R400Si Lux] Wymiana Zderzaka i lamp i maski
Witam Serdecznie pytanie do Was ...
Czy w 400 bez przeróbek wejdą lampy i zderzak , maska od 45 ??

HiS - Nie Maj 06, 2012 17:20

+przedni pas, oraz błotniki

edit:
Choć ładnie spasowany przód R400 moim skromnym zdaniem ... jest ładniejszy :P

bizon - Nie Maj 06, 2012 17:23

No dokladnie caly przod bys musial wymieniac, wiec czy to ma sens
pelson91 - Nie Maj 06, 2012 17:25

chyba, że przód skasowany :D wtedy porzeźbić można
bizon - Nie Maj 06, 2012 17:38

Tylko rzezba w tym rejonie bedzie skutkowac ze przy malej stluczce, samochod moze zatrzymac sie przy kierownicy
pelson91 - Nie Maj 06, 2012 18:07

jasne, że może ;) Ale i tak duża część ludzi ma gdzieś bezpieczeństwo, liczy się wygląd i parę innych mniej ważnych czynników ;) Cena części np. Nie wiem, nie znam się. Jak bym miał puknięty przód, to bym rozważał zmianę pasa przedniego i reszty gratów, ale nie mam, więc nie rozważam.
greg-si - Nie Maj 06, 2012 18:09

bizon napisał/a:
Tylko rzezba w tym rejonie bedzie skutkowac ze przy malej stluczce, samochod moze zatrzymac sie przy kierownicy

Przetestowałeś to pisząc takie dyrdymały?

bizon - Nie Maj 06, 2012 18:23

Cytat:
Przetestowałeś to pisząc takie dyrdymały?

Nie testowalem (na szczescie) ale chyba logiczne ze ciecie i spwanie blachy wplynie na amortyzowanie przy uderzeniu

greg-si - Nie Maj 06, 2012 18:31

bizon napisał/a:
chyba logiczne ze ciecie i spwanie blachy wplynie na amortyzowanie przy uderzeniu

Nie koniecznie.
Bo jedyna ingerencja w sztywną część karoserii to górna część pasa przedniego który jest i tak bardzo miękki.
Maska, błotniki, itd to kilka śrubek.
Za pochłanianie dużych sił odpowiadają podłużnice.
Błotniki, maska, zderzak, pas przedni głównie chronią pieszego.

Ps. Pas przedni w R400 (górna część) zamocowana jest do bardziej sztywnych elementów na dobrą sprawę za pomocą 4 zgrzewów i jednej śrubki bo pozostałe 4 zgrzewy zapobiegają tylko przekręceniu pasa.

HiS - Nie Maj 06, 2012 20:04

Dla mnie taka rzeźba to coś w rodzaju marnego "tjuningu" na siłę, jak nie ma pieniążków na całe auto to przynajmniej zrobić jego namiastkę :lol:

edycja:
Jeszcze mogę dodać że przecież listwa na tylnym zderzaku 400 nijak się ma do srebrnej listwy w 45, o ile listwy w drzwiach 45 chyba mają takie same rozmiary co w 400 to na zderzakach już różnią się grubością i kształtem (mowa o sedanie, bo ht w ogóle nie ma listwy).
Tak więc jeszcze tylny zderzak dochodzi do wymiany, chyba że ktoś preferuje po trochu wszystkiego z różnych aut ;) , nawet gdy pomalujemy przedni zderzak oraz listwe to sprawne oko wychwyci ten pseudo tuning i różnice między przodem auta a jego pupą.
Moje zdanie jest takie, nie kombinować do przesady i dbać o to co jest.