|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R400Si Lux] Wymiana Zderzaka i lamp i maski
Quizzer - Nie Maj 06, 2012 17:17 Temat postu: [R400Si Lux] Wymiana Zderzaka i lamp i maski Witam Serdecznie pytanie do Was ...
Czy w 400 bez przeróbek wejdą lampy i zderzak , maska od 45
HiS - Nie Maj 06, 2012 17:20
+przedni pas, oraz błotniki
edit:
Choć ładnie spasowany przód R400 moim skromnym zdaniem ... jest ładniejszy
bizon - Nie Maj 06, 2012 17:23
No dokladnie caly przod bys musial wymieniac, wiec czy to ma sens
pelson91 - Nie Maj 06, 2012 17:25
chyba, że przód skasowany wtedy porzeźbić można
bizon - Nie Maj 06, 2012 17:38
Tylko rzezba w tym rejonie bedzie skutkowac ze przy malej stluczce, samochod moze zatrzymac sie przy kierownicy
pelson91 - Nie Maj 06, 2012 18:07
jasne, że może Ale i tak duża część ludzi ma gdzieś bezpieczeństwo, liczy się wygląd i parę innych mniej ważnych czynników Cena części np. Nie wiem, nie znam się. Jak bym miał puknięty przód, to bym rozważał zmianę pasa przedniego i reszty gratów, ale nie mam, więc nie rozważam.
greg-si - Nie Maj 06, 2012 18:09
bizon napisał/a: | Tylko rzezba w tym rejonie bedzie skutkowac ze przy malej stluczce, samochod moze zatrzymac sie przy kierownicy |
Przetestowałeś to pisząc takie dyrdymały?
bizon - Nie Maj 06, 2012 18:23
Cytat: | Przetestowałeś to pisząc takie dyrdymały? |
Nie testowalem (na szczescie) ale chyba logiczne ze ciecie i spwanie blachy wplynie na amortyzowanie przy uderzeniu
greg-si - Nie Maj 06, 2012 18:31
bizon napisał/a: | chyba logiczne ze ciecie i spwanie blachy wplynie na amortyzowanie przy uderzeniu |
Nie koniecznie.
Bo jedyna ingerencja w sztywną część karoserii to górna część pasa przedniego który jest i tak bardzo miękki.
Maska, błotniki, itd to kilka śrubek.
Za pochłanianie dużych sił odpowiadają podłużnice.
Błotniki, maska, zderzak, pas przedni głównie chronią pieszego.
Ps. Pas przedni w R400 (górna część) zamocowana jest do bardziej sztywnych elementów na dobrą sprawę za pomocą 4 zgrzewów i jednej śrubki bo pozostałe 4 zgrzewy zapobiegają tylko przekręceniu pasa.
HiS - Nie Maj 06, 2012 20:04
Dla mnie taka rzeźba to coś w rodzaju marnego "tjuningu" na siłę, jak nie ma pieniążków na całe auto to przynajmniej zrobić jego namiastkę
edycja:
Jeszcze mogę dodać że przecież listwa na tylnym zderzaku 400 nijak się ma do srebrnej listwy w 45, o ile listwy w drzwiach 45 chyba mają takie same rozmiary co w 400 to na zderzakach już różnią się grubością i kształtem (mowa o sedanie, bo ht w ogóle nie ma listwy).
Tak więc jeszcze tylny zderzak dochodzi do wymiany, chyba że ktoś preferuje po trochu wszystkiego z różnych aut , nawet gdy pomalujemy przedni zderzak oraz listwe to sprawne oko wychwyci ten pseudo tuning i różnice między przodem auta a jego pupą.
Moje zdanie jest takie, nie kombinować do przesady i dbać o to co jest.
|
|