Zobacz temat - [R75] Zestaw uszczelek - gdzie kupić?
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 75, MG ZT - [R75] Zestaw uszczelek - gdzie kupić?

Hetmann - Wto Maj 15, 2012 14:14
Temat postu: [R75] Zestaw uszczelek - gdzie kupić?
no właśnie- gdzie kupić komplet uszczelek (głowicy, kolektorów, klawiatury)+ śruby do głowicy do 1,8T ?? na allegro jest do 1,8 ale Freelandera- i sprzedający twierdzi że "powinno pasować" ale jakoś jakoś bez przekonania
i jeszcze jedno pytanie- czy turbina komplikuje nam prace przy wymianie uszczelki pod głowicą? czy trzeba coś w niej odkręcać i wymieniac jakieś uszczelki?

sTERYD - Wto Maj 15, 2012 14:22

Turbina nic pod tym względem nie komplikuje poza tym, że jest trochę ciasno. Uszczelki od frelka też powinny pasować, nawet z tego co widzę od zwykłej 16 zaworowej K serii :cool:
Hetmann - Wto Maj 15, 2012 14:46

Powinny - czy pasują?
a moze PRAWIE pasują

Boncky - Wto Maj 15, 2012 15:01

Pasują.

a tu np:
http://allegro.pl/rover-7...2293863585.html

http://allegro.pl/rover-7...2316368071.html

http://allegro.pl/uszczel...2280533312.html

to jak nie ma jak jest?:)

Hetmann - Wto Maj 15, 2012 21:05

ale właśnie z tej akcji powiedziano mi, ze "powinny pasować".... czy testowałeś i wiesz że będą ok?
sTERYD - Wto Maj 15, 2012 21:08

wg numerów katalogowych powinny pasować uszczelki pod główicę i pod kolektory od wszystkich silników k16. Czy na 100% będą pasować te, które akurat ktoś sprzedaje to nikt Ci nie powie :cool:
Boncky - Wto Maj 15, 2012 21:53

Hetmann napisał/a:
ale właśnie z tej akcji powiedziano mi, ze "powinny pasować".... czy testowałeś i wiesz że będą ok?



tak, pasują, tak testowałem, tak jest ok - niedowiarek !

Hetmann - Pią Maj 18, 2012 16:41

Boncky
wytłumCena tego zestawu - pasującego jak twierdzisz to 300 zł - Gdzie jest haczyk skoro nie istnieje zestaw śrub (10 szt) poniżej 190 PLN.
a na allegro sprzedawca twierdzi, ze śruby sa oryginalne. tzn co? uszczelki wycina z papieru pakowego żeby mieć taka cenę??

Boncky - Pią Maj 18, 2012 16:53

Hetmann napisał/a:
Boncky
wytłumCena tego zestawu - pasującego jak twierdzisz to 300 zł - Gdzie jest haczyk skoro nie istnieje zestaw śrub (10 szt) poniżej 190 PLN.
a na allegro sprzedawca twierdzi, ze śruby sa oryginalne. tzn co? uszczelki wycina z papieru pakowego żeby mieć taka cenę??


tak bo one są z papieru wycinane :grin:

zawsze możesz kupić :
http://allegro.pl/land-ro...2347338690.html
http://allegro.pl/rover-2...2304128944.html

jak widzisz uszczelki i śruby pasują do serii K. Więc są te same.

Hetmann - Pią Maj 18, 2012 17:05

a może tak bys doradził- zestaw ten za 300 niedrogi- ale czy to nie jest totalne g...?
Boncky - Pią Maj 18, 2012 23:05

Hetmann napisał/a:
a może tak bys doradził- zestaw ten za 300 niedrogi- ale czy to nie jest totalne g...?



jest jak najbardziej ok, bardziej skup się na mechaniku, żeby wszystko poprzykręcał kluczem dynamometrycznym z odpowiednim momentem i powierzchnie były prawidłowo przygotowane, większość HGF itd jest przez źle wykonaną usługę

hvil - Pią Maj 18, 2012 23:14

Boncky, Dziwnie prawisz kolego, gdyż śruby ztych allegrowych zestawów z autopsji wiem że są z plasteliny. Kolega hrabia robił HGFa pod blokiem w zimie i testował kilka rozwiązań bo robiłdwa razy, allegro śruby z zestawu padły po miesiącu.
surek16 - Sob Maj 19, 2012 13:18

Hetmann,

jak się obawiasz na allegro to proszę tu masz orginały ale żebyś nie musiał sprzedać auta żeby je wszystkie kupic :D :D:D:D
http://www.tomateam.pl/sklep/index.php

sknerko - Sob Maj 19, 2012 18:46

hvil, te zestawy które Boncky wymienił t sprzedaje kol. AAND z Tczewa i w dziale Landrovera reklamował się, że ma porządny towar z Wielkiej Brytanii więc nie sądzę żeby sprzedawał gówno które po miesiącu padnie i jeszcze się tu może wykłócał. Więcej problemów z tymi śrubami jest przez nieumiejętne dokręcanie ich przez mechaników.

[ Dodano: Sob Maj 19, 2012 18:46 ]
Swoją drogą kupowałem u niego klamoty do Freelandera i za jego radą wziąłem stosunkowo tanio dobry towar który służy mi do dziś już ponad rok i 30kkm. No nie były to te śruby ale nie zmienia to faktu że gówna nie sprzedaje.

hvil - Sob Maj 19, 2012 19:11

Jeśli kolega polecany to mozna spróbować, uszczelka ja jestem zwolennikiem tradycyjnej co fabryka wkladala a nie jakiś nowy typ itp. ale taka prawda że rodzaj uszczelki nie jest tu najwazniejszy czego przykładem jest 45 Hrabiego, on miał i taką i taką uszczelkę a ostatecznie dorabianą metodą jak do MTZta i też hula a nawet lepiej:) Sruby, planowanko i mądre złożenie.
Hetmann - Czw Maj 24, 2012 19:15

do kolegi surek - nie podawaj mi linków do tomateam! pewnie byś tego nie robił gdybyś poczytał wątek o nieuczciwych sprzedawcach.

Temat załatwiony- zrobione i jeździ - zobaczymy jak długo;-)

Uszczelka stary typ i śruby firmy ERLING.
Mechanik - zaufany i myślę ze godny polecenia - pomimo, ze specjalizuje się w BMW - jak ktoś z Lublina - służe namiarami

joannak25 - Sob Cze 09, 2012 16:41

Mnie również dotknął problem uszczelki pod głowicą. Jestem kompletną laiczką w tych tematach a zależy mi żeby wszystko chodziło jak trzeba. I tu pytanie, czy zestaw naprawczy z linku będzie odpowiedni do Rovera 75, 1.8 k, 120 KM. Silnik jest po wymianie, pochodzi z Rovera 45 z 2004 r.

http://www.s-part.pl/43,z....8-benzyna.html

Cena dosyć zachęcająca, pod warunkiem, że sprzęt bedzie dobrej jakości i oczywiście będzie pasował...

leszczu - Nie Cze 10, 2012 10:24

joannak25 napisał/a:
Mnie również dotknął problem uszczelki pod głowicą. Jestem kompletną laiczką w tych tematach a zależy mi żeby wszystko chodziło jak trzeba. I tu pytanie, czy zestaw naprawczy z linku będzie odpowiedni do Rovera 75, 1.8 k, 120 KM. Silnik jest po wymianie, pochodzi z Rovera 45 z 2004 r.

http://www.s-part.pl/43,z....8-benzyna.html

Cena dosyć zachęcająca, pod warunkiem, że sprzęt bedzie dobrej jakości i oczywiście będzie pasował...

Odpuść sobie ten zestaw. Ja proponuje kupić wszystko oddzielnie w jakimś dobrym sklepie motoryzacyjnym np.: InterCars.

joannak25 - Nie Cze 10, 2012 11:07

Hmm widzisz, problem polega na tym, że jak przeglądam sklep internetowy InterCarsu to wychodzi, że mają dostępną tylko uszczelkę starego typu Elringa, a ja chciałabym wstawić tę metalową. Orginalna kosztuje ponad 400 zł w serwisie, miałam nadzieję znaleźć ją w orginale nieco taniej, ale coś kiepsko mi idzie. Magistrala olejowa w orginale to też ok. 400 zł, ale chyba zdecyduję się na zamiennik - w InterCarsie nie znalazłam, do tego chcę też koniecznie nowe śruby - te z kolei są w InterCarsie, firmy Elring - około 300 zł. Reszta elementów to już drobiazgi, chyba łatwiej będzie je dostać.

No i dlatego tak kombinuje, żeby możliwie nie kupować tego u pięciu różnych dostawców, no i przede wszystkim, żeby we wtorek, najpóźniej we środę mieć mieć już części na miejscu.

Aaa no i kolejny dylemat, kto mi to zrobi... wiesz, jak wygląda sprawa w Białymstoku. Podróży do Warszawy nie zaryzykuję.. :/

leszczu - Nie Cze 10, 2012 11:42

joannak25 napisał/a:
Magistrala olejowa w orginale to też ok. 400 zł,

Wprawdzie serwisanci Rovera zalecają wymianę tej magistrali, ale użytkownicy tego nie robią, tylko wstawiają samą uszczelkę.

joannak25 - Nie Cze 10, 2012 11:48

leszczu napisał/a:
Wprawdzie serwisanci Rovera zalecają wymianę tej magistrali, ale użytkownicy tego nie robią, tylko wstawiają samą uszczelkę.


Wiem, ale z moim pechem to jak jej nie wymienię to jeszcze o niej usłyszę i będzie to tylko pozorna oszczędność. Lepiej teraz dorzucić 200 zł na zamiennik niż potem znowu robić uszczelkę. :???:

hvil - Nie Cze 10, 2012 13:53

joannak25, ja składam na oryginalnej uszczelce nie na tych nowego typu i jest dobrze. To moja subiektywna ocena ale po 1. olej zestawy z allegro za 300zł wszystko, a po drugie jak kto woli ale skoro fabryka robiła stary typ i fabryczne uszczelki naprawdę długo żyją a w niektórych egzemplarzach i 200 tys. dają radę to poco to ulepszać, kwestia ulepszenia rączek co to będą wszystko działać.
joannak25 - Nie Cze 10, 2012 14:22

Wiesz, samochód kupiłam z uszkodzonym silnikiem, ktoś przez dłuższy czas nie miał ochoty wymienić uszczelki i później silnik nadawał się tylko do wymiany. Wymieniłam na silnik z R45 z 2004 r, z małym przebiegiem, ale niestety chyba troche postał, bo po pół roku mam znowu HGF. Dodam, że nie piłuję silnika. W mieście jeżdżę spokojnie, najwyżej w trasie trochę go przegonię.

Tym razem wypróbuję tę nową uszczelkę, ale nie chcę wstawiać tam kiepskich części, zestaw z Allegro o którym piszesz na pewno odpada. I myślę, że zdecyduję się na oryginał, kwestia tylko taka czy nie dałoby się gdzieś kupić taniej niż w serwisie. A no i gdzie kupić resztę, żeby bez sensu nie przepłacić - zestaw śrub Elring w InterCarsie - 400 zł :shock: , ale z kolei nie kupić jakiegoś chłamu. Na prawdę marzę o tym, żeby załatwić ten temat i w końcu móc normalnie jeździć :sad:

sknerko - Nie Cze 10, 2012 16:56

joannak25 napisał/a:
Na prawdę marzę o tym, żeby załatwić ten temat i w końcu móc normalnie jeździć
moim zdaniem jak dobrze zrobi to mechanik i będziesz pilnować układu chłodzenia to nie ma znaczenia na jakim typie uszczelki to zrobisz. mój polonez na starej uszczelce fabrycznie założonej przejechał 160kkm, Freelander na fabrycznej też zrobił 160kkm a potem poprzedniemu właścicielowi jakiś kowal wymienił uszczelkę i zaczęła puszczać po 30kkm (ten kowal to serwis autoryzowany Landrovera, heh) zrobiłem uszczelkę na starym typie i już mam na niej łupnięte 30kkm i jest OK.
Jak o mnie chodzi to bym pogadał z AAND on handluje na Allegro częściami i na pewno dostarczy ci co chcesz w dobrej cenie.

joannak25 - Nie Cze 10, 2012 20:55

sknerko, dzięki za kontakt. Namierzyłam jeszcze kilka źródeł, jutro od rana rozpocznę poszukiwania.

W tych zestawach naprawczych są metalowe tulejki ustalające głowicę, ale nigdzie nie mogę znaleźć ich jako osobnego elementu do kupienia, czy może dają to w zestawie np z uszczelką (bo u siebie to pewnie mam jeszcze plastikowe)?

kpt - Pon Cze 11, 2012 08:14

joannak25 napisał/a:


W tych zestawach naprawczych są metalowe tulejki ustalające głowicę, ale nigdzie nie mogę znaleźć ich jako osobnego elementu do kupienia, czy może dają to w zestawie np z uszczelką (bo u siebie to pewnie mam jeszcze plastikowe)?


tulejki są w zestawie z uszczelką.
jak nie masz kogoś kto ma rabat 30% na ceny części w intercarsie, to średnio się tam opłaca brać. marże mają słuszną a 30% rabat to taki standart u nich, np niektóre kluby taki mają.

joannak25 - Pon Cze 11, 2012 08:33

Rabat w Intercarsie mam, ale nawet po rabacie nie wychodzi zbyt konkurencyjnie, śruby Elringa po rabacie wychodzą ok. 220 zł. Kupię tam pewnie część rzeczy, ale raczej te drobne, uszczelki na kolektory itp.
sknerko - Pon Cze 11, 2012 08:39

Nie oszczędzaj na uszczelce kolektora ssącego. Z doświadczenia własnego wiem że zaoszczędzenie 10 czy 20 pln skutkuje wydatkiem powyżej 100 pln na uszczelnianie wycieków silnika.
joannak25 - Pon Cze 11, 2012 08:45

Co do uszczelki to wybieram najmniej ekonomiczny wariant. Kupuję orginalną, nowego typu, póki co znalazłam tylko w serwsie, ale trudno. Dziś mam jeszcze czas, żeby poszukać, zakupy pewnie będą jutro, jak mechanik ostatecznie potwierdzi diagnozę.

A propos, okazało się, że mam pokrzywiony kolektor ssący, co jest oznaką przegrzania. Tylko, że cały czas miałam płyn w układzie, wentylator chodzi i nigdy nie dawał żadnych oznak przegrzania (chyba nie dałoby się tego przeoczyć?). Jeżdżę na gazie, czy jest możliwe, że spalanie gazu powoduje tak wysoką temperaturę, że kolektor by się wykrzywiał?

sknerko - Pon Cze 11, 2012 08:49

joannak25 napisał/a:
Jeżdżę na gazie, czy jest możliwe, że spalanie gazu powoduje tak wysoką temperaturę, że kolektor by się wykrzywiał?
nie możliwe, znam kilka aut na gazie i w żadnym kolektor się nie wykrzywił.
joannak25 - Pon Cze 11, 2012 08:54

Kurcze to już nie wiem o co chodzi, czujnik temperatury płynu wygląda na sprawny. Wskazówka wędruje normalnie w górę, zatrzymuje się lekko poniżej połowy, nigdy nie poszła wyżej. Jeżeli chodzi o poziom płynu chłodzącego, to mam na tym punkcie lekkiego chopla, często sprawdzam, żeby nie zaryzykować ponownej wymainy silnika (przygoda sprzed pół roku), a mimo to coś się dzieje.

Chyba kończy mi się roverowy entuzjazm :/

sknerko - Pon Cze 11, 2012 08:59

A ten kolektor to jeździl na tym twoim przegrzanym silniku tak? bo jak tak, to śmiało mógł się powyginać jak ktoś jeździł z nie naprawiona uszczelka pod głowicą
joannak25 - Pon Cze 11, 2012 09:02

No właśnie nie, kolektor był wymieniony w tym samym czasie co silnik.
sknerko - Pon Cze 11, 2012 09:03

kup inny używkę kosztują grosze i spokój.
joannak25 - Pon Cze 11, 2012 09:07

Kupię, nie będę jeździła z takim wypchanym silikonem. Tylko dręczy mnie pytanie jak to się stało, że się powyginał. Ale pewnie póki nie zajrzy się do silnika, to się nic nie dowiem, a pilnować tego bardziej nież ja to robię, to się chyba nie da :/
sknerko - Pon Cze 11, 2012 09:11

z tym twoim kolektorem, to może komuś przed tobą na chwile zapowietrzyła się głowica i zgrzało kolektor, jak by nie było jest plastikowy i jak dostał w kanały wodne pary gorącej to go wygięło a silnik wytrzymał chwilowe problemy z przegrzaniem. Przychodzi mi jeszcze do głowy myśl, że może ten zaworek co jest w kolektorze u ciebie nie domaga i powyginało z tego powodu kolektor.

[ Dodano: Pon Cze 11, 2012 09:11 ]
joannak25 napisał/a:
a pilnować tego bardziej nież ja to robię, to się chyba nie da

Da się :wink: Ja mam freelandera i też śni mi się po nocach poziom płynu w układzie :mrgreen: robiłem uszczelkę rok temu i przez rok nie mogłem zdiagnozować ubytków płynu, dopiero niedawno wykryliśmy z mechanikiem mały wyciek z termostatu i już jest lepiej ale jeszcze gdzieś znikaja mi minimalne ilości płynu tak z 200ml na 1500km

joannak25 - Pon Cze 11, 2012 09:18

A to już możliwe. Jakiś czas temu (zaczeło się z miesiąc temu) miałam problemy z szarpaniem, krztuszeniem się silnika. Miałam lekkie przebicie na jakimś przewodzie przy cewce. Dodatkowo komputer pokazał błąd czujnika ciśnienia powietrza na tym właśnie kolektorze. Wymieniałam go, ale trochę, około tygodnia, z tą usterką pojeździłam.

W zeszłym tygodniu zaczął mi się zawieszać na obrotach, przy wrzucaniu na bieg jałowy schodził bardzo wolno z obrotów, zatrzymując się najczęściej w przedziale 1200-1400 obrotów i niżej ani rusz. Pojechałam do mechanika i znalazł wtedy nieszczelność na dolocie, na jednym porzewodzie odchodzącym od kolektora i w tym kolektorze właśnie. W międzyczasie zauważył tez olej w zbiorniczku wyrównawczym.

[ Dodano: Pon Cze 11, 2012 09:18 ]
sknerko napisał/a:
:mrgreen: robiłem uszczelkę rok temu i przez rok nie mogłem zdiagnozować ubytków płynu, dopiero niedawno wykryliśmy z mechanikiem mały wyciek z termostatu i już jest lepiej ale jeszcze gdzieś znikaja mi minimalne ilości płynu tak z 200ml na 1500km


Mi po wymianie silnika trochę płynu uciekało, też niewielkie, ale stałe ubytki. Woże w bagażniku 5 l bańkę z płynem. Potem okazało się że miałam lekko nieszczelny jeden z przewodów. Ale od tego momentu poziom płynu pozostawał ten sam.

sknerko - Pon Cze 11, 2012 09:25

joannak25 napisał/a:
Mi po wymianie silnika trochę płynu uciekało, też niewielkie, ale stałe ubytki. Woże w bagażniku 5 l bańkę z płynem. Potem okazało się że miałam lekko nieszczelny jeden z przewodów. Ale od tego momentu poziom płynu pozostawał ten sam.

No u mnie pod maską sucho jak pieprz a płyn ginie. Ten wyciek z termostatu też ledwo widoczny a tym bardziej, że we Freelanderze silnik jest głęboko pod maska i dojście jest mega niewygodne. szukam i szukam, od roku co tydzień dolewka a teraz tak raz na miesiąc dolewam. Bańka Petrygo moim przyjacielem i zawsze ja zabieram autem ze soba :mrgreen:

joannak25 - Pon Cze 11, 2012 09:31

A właaaśnie. Jaki kolor płynu? Jeden mechanik mówił mi, że koniecznie czerwony. A teraz chwilowo mam zalany zielony. Jest jakaś znacząca różnica w jakości chłodzenia bądź też zakamieniania układu?
sknerko - Pon Cze 11, 2012 09:34

Ja mam zielony w polonezie tez miałem zielony i przejechał prawie 200kkm bez żadnych skutków ubocznych. freel jak jeżdzi w kraju to tez cały czas na zielonym Petrygo i silnik jest czysty jak łza.
Kolor nir ma znaczenia warto zwrócić uwage zeby był na -35stC albo lepiej bo to ma znaczenie

joannak25 - Pon Cze 11, 2012 09:40

A ok. Szukam właśnie kolektora i rozpiętość cenowa jest niezła. Od 40 zł do 160 zł. Potrzebny mi sam, "goły" kolektor. Czujnik ciśnienia mam nowy, krokowiec też w miarę sprawny (chociaz może trochę za nisko spuszcza obroty), przepustnicę tez mam już metalową. Więc czym się kierować przy wyborze?
sknerko - Pon Cze 11, 2012 10:00

Z tymi obrotami to sprawdź dokładnie czy na pb i na LPG jest tak samo bo u mnie w Freelu było podobnie ale tylko na LPG i gazownik coś tam poregulował i pomogło, i nie był to krokowy.

[ Dodano: Pon Cze 11, 2012 10:00 ]
Widzę na Allegro kilka do R75 z osprzętem za 40 do 80pln jak będzie krokowy to brać w gratisie bo twój może odmówić współpracy (co sie zdarza często) i będzie na podmianę i diagnozowanie problemu. Ważne zeby dali gwarancje rozruchową.

joannak25 - Pon Cze 11, 2012 10:11

Z krokowcem najtańszy jest chyba ten http://moto.allegro.pl/ko...406960302.html. Ale jest czymś umazany, silikon?
sknerko - Pon Cze 11, 2012 11:25

http://allegro.pl/rover-7...2351090939.html u niego kupowałem ostatnio i gość jest spoko. zadzwoń i dopytaj czy z krokowcem czy bez.

[ Dodano: Pon Cze 11, 2012 11:17 ]
http://allegro.pl/kolekto...2360825258.html ci też sa godni zaufania

[ Dodano: Pon Cze 11, 2012 11:25 ]
http://allegro.pl/rover-7...2384236708.html tego też znam i był OK

joannak25 - Pon Cze 11, 2012 19:25

A czy zakładał ktoś uszczlke Elring nowego typu? Chyba powoli leczę się z zakupu orginału, z przesyłką wychodzi 475 zł, brrrr :/

Znalazłam taką http://www.autoczesci.aut...1&ar=72482#art. Będzie pasowała?

hvil - Pon Cze 11, 2012 19:43

sknerko, dobrze gada, uszczelka ssacego często jest przyczyną cieknięcia i oznak jakby HGF. Nie oszczędzaj na niej. Ja u siebie 2 razy mieniałem:-)

A kolor płynu to jeżdżę na prestonie on jest fluorescencyjny żółty więc nie wiem czy ma znaczenie kolor. :mrgreen:

joannak25 - Pon Cze 11, 2012 19:52

Uszczelka ssącego? Ja ssący mam do wymiany, to i uszczelkę założę nową.

Mój główny dylemat do uszczelka pod głowicę. Zdecydowałam sie na nowy typ, pozostaje pytanie: oryginał czy jakiś dobry zamiennik (myslę o tym elringu w poście powyżej)?

marcin81 - Pon Cze 11, 2012 21:06
Temat postu: [R75] Zestaw uszczelek - gdzie kupić?
poszukaj sobie części tu http://www.tomateam.pl/ zawsze mozesz zapytać przed zakupem ja już kupowałem tu części do swojego roverka
hvil - Pon Cze 11, 2012 21:49

ja tomka polecam z całą odpowiedzialnością. Nigdy nie zwiódł a nawet jak ja uparłem się na szmelc bo skąpy z natury jestem to mi wypersfadował takie extrema tu i ówdzie:)
joannak25 - Wto Cze 12, 2012 10:54

Dziś wybieram się do TomaTeam na zakupy.

Rzeczywiście wygląda na to, że prawie wszystko tam kupię, oprócz samej uszczelki, bo uparłam się na nowy typ, ciągle tylko waham się miedzy oryginałem a Elringiem.

[ Dodano: Wto Cze 12, 2012 10:54 ]
Silnik rozkręcony i już wiadomo na 100 %, że to uszczelka. Poza tym silnik wygląda ładnie.

Zakupy też zrobione, w trzech miejscach, kwota trochę poraża, ale trudno, HGF nie zna litości :)

barmiz1 - Nie Maj 14, 2017 19:55


adam_26 - Nie Maj 14, 2017 20:07

Górnik miesiąca ;) Odkopałeś temat z przed 5 lat
prebenny - Nie Maj 14, 2017 20:21

adam_26 toż to spamer z reklamą...
MaReK - Nie Maj 14, 2017 22:05

sprzed 5 lat :)
prebenny napisał/a:
adam_26 toż to spamer z reklamą...

Pożegnamy go :D