Zobacz temat - [R220] Nagły wzrost mocy przy ruszaniu
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R220] Nagły wzrost mocy przy ruszaniu

predatoraf - Wto Maj 15, 2012 15:03
Temat postu: [R220] Nagły wzrost mocy przy ruszaniu
Witam, słowem wstępu (jak to bywa we wszystkich moich postach)
Mój R220SDi zbiera się dość wolno, ale na forum usłyszałem, że to norma no i ok. Aż do pewnego dnia (jakieś 2tyg temu) wrzuciłem 1 i auto dostało takiego kopa, że się przestraszyłem i wcisnąłem hamulec, coś ala nitro. Przez kilka najbliższych dni znowu mułowate ruszanie i powtórka z rozgrywki, dzisiaj to samo z tym, że udało mi się zmierzyć mniej więcej czas. Ruszyłem z jedynki auto dostało kopa biegi 2,3,4 itd. Setkę osiągnąłem w ok 8,5sek, a jako że jestem młodym kierowcą i nie umiem jeszcze sprawnie mieszać biegami mój dotychczasowy "rekord" to 11,5sek. Co może być tego przyczyną? Odrzucam paliwo bo zawsze tankuje ekodiesla (yyy... pisząc tego posta czytam właśnie, że ekodiesel to syf, no ale cóż, człowiek uczy się na błędach), jakaś deregulacja turbosprężarki?

Proszę nie pisać: coś Ci się ubzdurało itd. bo kolega był świadkiem :wink:

Pozdrawiam.

Raptile - Wto Maj 15, 2012 15:12

Szatan go opętał :lol:
predatoraf - Wto Maj 15, 2012 15:21

(mam zawieszony odwrócony krzyż na lusterku więc możliwe)

Gdyby opętał to bym był szczęśliwy, a tak to za pewne jakaś usterka i to pewnie jakiegoś drogiego elementu ;/

Raptile - Wto Maj 15, 2012 15:25

mysle ze raczej błąd pomiaru + wiatr w plecy . Skoro auto to seria to nie ma bolca zeby mialo 8.5 s
ADI-mistrzu - Wto Maj 15, 2012 15:28

Turbina czasem rzygnie olejem i masz paliwka extra :wink:
Albo coś z regulacją ciśnienia w pompie wtryskowej.

bociannielot - Wto Maj 15, 2012 15:31

predatoraf, jeszcze trzeba by wziąć pod uwagę że licznikowa setka nie pokrywa się z tą rzeczywistą, weź kogoś ze stoperem, GPS'a i zróbcie kilka pomiarów, będzie wiadomo dokładnie ile toto ma do 100-ki :wink: .