|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [400] Otwory w grodzi
bizon - Sob Maj 26, 2012 13:09 Temat postu: [400] Otwory w grodzi Pytanie: czy wy tez posiadacie nad pompą absu otwory w grodzi, konkretnie trzy??
Ostatnio co z kims jade to mi steka ze smierdzi, raz olejem, raz paliwem, zdania podzielone. mysle sobie uszczelnie podszybie, zeby wyeliminowac maksymalnie powietrze z komory przy wlocie powietrza do kabiny. patrze a tam 3 otwory, wygladaja na oryginalne, na jednym chyba gwint ale strasznie zjechany wiec nie jestem pewien. i mysle po jaka cholere otwory tuz przy wlocie powietrza??
pawel_cz - Sob Maj 26, 2012 19:53
Witaj!
Popatrzyłem u siebie i żadnych otwartych otworów w okolicach pompy ABS, zbiorniczka układu chłodzenia nie znalazłem. Jedynie jest jeden, wygląda na fabrycznie zaklejony takim plastikowo - foliowym czarnym kółkiem, tuż nad pompą, trzeba odchylić wygłuszenie żeby zobaczyć. Jakby co, mam fotę.
Pozdrawiam!
bizon - Sob Maj 26, 2012 21:00
To jak mozesz to wrzuc fote. ja juz nie moge bo zasylikonowalem otwory
pawel_cz - Nie Maj 27, 2012 05:03
Widoczna zaślepka po odchyleniu wygłuszenia
michalek - Nie Maj 27, 2012 20:13
Wysoko masz wygłuszenie poprowadzone. U mnie jest dużo niżej. Jak widać na zdjęciu, mam dwie takie dziurki zaślepione czymś w rodzaju siliconu/plastiku/gumy.
Trzecia pewnie też gdzieś jest, ale na zdjęciu nie widzę;)
tronsek - Nie Maj 27, 2012 20:19
michalek napisał/a: | Wysoko masz wygłuszenie poprowadzone. U mnie jest dużo niżej. | Zwróć uwagę na to, że Ty masz 1,6 benzynę a kolega pawel_cz, ma pod maską 2,0 SDi, stąd też różnica w matach wygłuszających komorę silnika.
michalek - Nie Maj 27, 2012 20:22
Jakoś mi to umknęło. Już sobie wyobrażam, o ile będzie ciszej, jak wygłuszę grodzię w ten sam sposób
AdmSrck - Nie Maj 27, 2012 22:02
To nie jest odpowiedź na pytanie, ale ja bym się zajął nie szukaniem dziur w grodzi - bo karoseria samochodu i tak nie będzie do końca szczelna - tylko usunięciem przyczyny, może masz jakiś mały wyciek z przewodów paliwowych, albo jakąś nieszczelność wydechu, tudzież może jakieś oleum skapuje na kolektor wydechowy i się przypala (dokładniej popytaj co to za zapach czują Twoi towarzysze podróży)?
Jeżeli układy są szczelne to nic nie powinno śmierdzieć. Sprawdzone info - sam miałem już wyciek z powrotów układu paliwowego, wtedy czuć było paliwo, a ostatnio przepaloną plecionkę wydechu, wtedy wąchałem spaliny na nierozgrzanym silniku. Teraz jest wszystko ok i nic nie śmierdzi
bizon - Pon Maj 28, 2012 07:46
AdmSrck napisał/a: | tylko usunięciem przyczyny |
To niestety juz dawno zdiagnozowane ale czeka na zastrzyk gotowki, turbina do regeneracji, czyszczenie odmy nic nie dalo.
Wiec na razie pozostaje mi redukowanie dostepu powietrza spod maski do wlotu
|
|