|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Tuning wizualny - [R400] Dobor i opinia opon :)
bioly - Sro Cze 20, 2012 13:32 Temat postu: [R400] Dobor i opinia opon :) Czesc, zamowilem sobie dzisiaj alusy i teraz pora kupic do nich opony, moze ktos sie spotkal z tymi co podalem nizej i ma juz opinie wyrobiona to wiadomo ze trzeba sie podzielic Druga sprawa jest spasowane opon do felg. Z gory dziekuje za kazda pomoc i porade
Jesli zly dzial to przepraszam ale nie wiedzialem gdzie napisac
Alusy
Opony 1
Opony 2
Opony 3
Opony 4
bizon - Sro Cze 20, 2012 13:51
To tyle jesli chodzi o spasowanie
[ Dodano: Sro Cze 20, 2012 14:51 ]
a co do profilu to ja mam 205/45/16 na szerokosci 6,5 i jest tak prawie na styk, wiec 205/55 moze Ci trzec na zakretach
bioly - Sro Cze 20, 2012 14:13
ktos ma takie w 400 jakie napisalem?
Bizon to jakie parametry szukac?
bizon - Sro Cze 20, 2012 14:31
bioly napisał/a: | ktos ma takie w 400 jakie napisalem? |
ktos tam wlasnie kiedys pisal ze przy mocnym skrecie trze
bioly napisał/a: |
Bizon to jakie parametry szukac? |
no ja mam profil 45. oprocz tego ze nie trze, to ssrednica bardziej zblizona do preferowanych przez producenta, no i mi sie bardziej niskoprofilowe podobaja.
ale 205/45 sa drozsze i ciezej dostac
[ Dodano: Sro Cze 20, 2012 15:31 ]
no i dokup sobioe pierscienied centrujace bo na bank nie sa 56,1
bioly - Sro Cze 20, 2012 14:42
Bizon cos takiego? http://moto.allegro.pl/pi...2378750745.html
Co myslisz o tych oponach, pasowaly by dobrze?
http://www.oponeo.pl/dane...-45-r16-87-w-xl
Pływak - Sro Cze 20, 2012 15:14
Widzę wybierasz pierwsze najtańsze z brzegu. Jak już chcesz coś taniego to nie celował bym niżej niż Nexen lub Nankang, a w tym rozmiarze to i tak dołożyłbym do czegoś markowego bo cena w miarę przystępna. Z rozmiaru możesz też brać 205/50R16 takie były ZTCP zalecane np. do R 45 wiec do 4setki tez powinny pasować.
bioly - Sro Cze 20, 2012 15:18
chcialbym sie zmiescic w kosztach tak do 800-900 zl bo jeszcze pasuje kupic te pierscienie i dekle, opony zeby byly dobrze spasowane, ta strona co szukam to widze ze przesylke maja gratis chyba ze wy macie jakies propozycje to bylbym wdzieczny
bizon - Sro Cze 20, 2012 15:22
bioly napisał/a: | Bizon cos takiego? |
Tak, tylko musisz zmierzyc otwor w feldze i zamowic odpowiedni rozmiar
[ Dodano: Sro Cze 20, 2012 16:20 ]
bioly napisał/a: | Co myslisz o tych oponach, pasowaly by dobrze? |
na firmach sie nie znam to sie nie wypowiadam.
poszukaj w szukajce tematow o 16calowkach i popytaj tych co sie tam wypowiadaja jakie profile maja i czy im trze. moze sie okaze ze te 55 na styk podejda.
[ Dodano: Sro Cze 20, 2012 16:22 ]
i jak juz zainwestujesz w opony 16tki niskoprofilowe (w sensie ze drogie) to jedz na ustawienie geometrii bo szkoda zjechac nowe oponki przez sezon
Pływak - Sro Cze 20, 2012 15:22
bioly napisał/a: | chcialbym sie zmiescic w kosztach tak do 800-900 zl bo jeszcze pasuje kupic te pierscienie i dekle, opony zeby byly dobrze spasowane, ta strona co szukam to widze ze przesylke maja gratis chyba ze wy macie jakies propozycje to bylbym wdzieczny |
Na jak uważasz tylko pamiętaj, ze opona to jedyne co łączy twoje auto z ziemią więc ja osobiście nie brał bym najtańszych. Sam u siebie mam Nankangi NS-2 i szału nie robią, a co dopiero o połowę tańsze opony.
bioly - Sro Cze 20, 2012 15:41
Pływak a ty miales kiedys Nankang?
Pływak - Sro Cze 20, 2012 17:57
No przecież napisałem wyżej, ze mam Nankangi NS-2 Jak pisałem szału nie robią ale jakiś totalny szmelc to też nie jest są to raczej lepsze opony z tych najtańszych. Ja za oponyna 18" płaciłem 350zł gdybym miał mniejsze felgi pewnie zdecydował bym się na coś lepszego niestety dobra opona 18" to jakieś 500-600zł
bioly - Sro Cze 20, 2012 18:09
Dzieki za rady, chyba sobie zamowie te Nankangi bo widze ze z tym budzetem nie poszaleje a jakis tam sportowych to mi nie trzeba:P
farek - Czw Cze 21, 2012 10:17
co do pierścieni to może być problem. Zmierz dobrze otwór w felgach, bo moim zdaniem na tych zakupionych będzie 56,5mm. Rover ma 56,1. O takich pierścieniach zapomnij, nie ma. Trzeba kombinować, np delikatnie szlifowali ludzie pierścień 57,1 zeby pasował na rovera. Kombinowanie. Zobacz i pomierz dobrze
bioly - Czw Cze 21, 2012 20:11
a co moze sie stac jesli otwor centrujacy bedzie 0,4mm wiekszy od piasty? przzeciez to jest mala roznica
rovek - Czw Cze 21, 2012 22:48
Będziesz miał bicie na kole, otwór centrujący musi sie zgadzac.
Pływak - Pią Cze 22, 2012 07:29
Przez kilka miesięcy śmigałem bez pierścienia w R i nic nie biło. Nie żebym polecał takie rozwiązanie ale felga i tak się wycentruje na śrubach jeśli mamy odpowiednio dobrane do felgi i będziemy je dobrze przykręcać. Przy tak małym luzie po 0,2mm na stronę możliwe, ze obejdzie się bez pierścienia, a jak nie to możesz dosztukować z jakieś blaszki cienkiej.
bizon - Pią Cze 22, 2012 07:31
bioly napisał/a: | a co moze sie stac jesli otwor centrujacy bedzie 0,4mm wiekszy od piasty? |
jak bedizesz mial dobrze dokrecone sruby to nic, ale jak tylko troche Ci sie poluzuja i stozek nie bedzie dociskal to bivcie, krzywe scieranie opon a nawet skrzywienie felgi
bioly - Pią Cze 22, 2012 08:08
W profesjonalnym zakladzie to chyba wiedza jak felgi dokrecic bo tam bede jechal a nie samemu.
bizon - Pią Cze 22, 2012 08:17
za zaklady w ktorych nikt nie widzial klucza dynamometrycznego
farek - Pią Cze 22, 2012 09:54
robi sie na ilość tam, jedynie do wyważenia czasem przywiązują uwagę ale i tak nabijają ciężarki na alu ufaj tylko sobie
bioly - Czw Cze 28, 2012 09:52
A jak dekielek ma troszeczke za mala srednice to jak zrobic zeby go wpasowac w otwor i nie wylecial ?
[ Dodano: Czw Cze 28, 2012 10:52 ]
oplaca sie skorzystac z tej aukcji zeby pierscienie dorobic czy nie bardzo? http://moto.allegro.pl/pi...2429836634.html
|
|