Zobacz temat - [MG ZT] Kluczyk z Immo wymiana baterii
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 75, MG ZT - [MG ZT] Kluczyk z Immo wymiana baterii

gandi84 - Sro Cze 20, 2012 19:29
Temat postu: [MG ZT] Kluczyk z Immo wymiana baterii
Pytanie, moze idiotyczne ale jestem laikiem :) czy jak chcial;bym wymienic baterie w kluczyku to nie rozkoduje mi sie on? Nie chcial bym zeby sie po wymianie okazalo ze nie moge otworzyc auta albo go uruchomic.
domel101 - Sro Cze 20, 2012 20:11

ja wymieniałem już baterie i obudowę kluczyka i bateria była wyciągana dwa razy. Żadnych problemów nie miałem i nie musiałem nic synchronizować
gandi84 - Sro Cze 20, 2012 22:57

OK wielkie dzieki kolego :)
gacek189 - Sro Cze 20, 2012 23:02

A w razie problemów informacje na temat synchronizacji znajdziesz TU
amigojwr - Sro Cze 20, 2012 23:11

W skrócie: kluczyk powinien działać po wymianie baterii. Gdyby nie działał naciskaj 4 razy pod rząd (co 1 sek.) dwa przyciski na raz: otwierania i zamykania auta. Powinno się wszystko dostroić, a jeżeli nie pomoże naciśnij 4 razy z odstępami co 1 sek. przycisk samego zamykania auta :wink:
marekkiekrz - Nie Lip 08, 2012 10:20

nie ma żadnych problemów po wymianie bateri :spoko:
backspace14 - Sro Lip 11, 2012 20:35

cześć
czy ktoś wie gdzie moge dostac obudowe do kluczyków do rover 75 z 1999r 1.8
bo mi oba przyciski wypadły. Ile taka obudowa kosztuje?
Dzieki

Stanislaw - Sro Lip 11, 2012 20:54

EBAY UK kosztuje niewiele,dostaniesz nawet pelny grot kluczyka by dorobic sobie nowy
domel101 - Sro Lip 11, 2012 22:06

http://allegro.pl/klucz-p...2478405933.html tak jak Ci pisałem to nie oryginał
dany1107 - Sro Kwi 03, 2013 17:48
Temat postu: Kluczyk
Dziekuje za info odnosnie wymiany baterii.Potwierdzam że wszystko jest ok po wymianie i nic nie trzeba kodowac.Pozdrawiam.Tu dodaje link od gościa z ebaya.Kupiłem aż dwa.Oryginał Valeo. http://www.ebay.co.uk/itm...984.m1497.l2649 .
haszczyc - Sro Kwi 03, 2013 17:50

dany1107, gdzie na tej aukcji pisze ci że to oryginał VALEO?
Pieta - Sro Kwi 03, 2013 21:08

tutaj jest Valeo
http://www.ebay.co.uk/itm...=item43b9e9b82f

MaReK - Sro Kwi 03, 2013 23:07

Przy wymianie baterii i jej wyjmowania najlepiej użyć plastikowego narzędzia ;) Starać się też nie zewrzeć biegunów. Mnie w ten sposób - niby prosta czynność - udało ubić się pilota. Wykasowałem ustawienia tego scalaka NECowskiego ;) Przeniosłem go do innej elektroniki, ale niestety... dupa ;D
dany1107 - Czw Maj 02, 2013 16:47
Temat postu: Kluczyk
haszczyc . Nie jest napisane.Ale ja kupiłem i przyszedł oryginał, wiec podałem linka jak ktoś by potrzebował.Pozdro.
MaReK - Czw Maj 02, 2013 22:15

Surówkę immo można kupić za kilka dolarów zdaje się. Pasuje też ta od BMW (bo ten sam system). Można ją zaprogramować narzędziem za kilkadziesiąt złotówek ;) Warsztat który robi takie rzeczy powinien mieć to na stanie ;) Wtedy z grota otworzysz auto i odpalisz bez problemu. Synchronizację EWS z ECU zrobisz nawet za pomocą INPA.

Nie wiem jak z dopisaniem kluczyka do BCU, bo to już trudniej.
Tego tematu jeszcze nie przerabiałem, ale spokojnie co się odwlecze to nie uciecze ;)