|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R25] końcówka wydechu, wydech koncowy.
SebastianS - Pią Sie 03, 2012 15:22 Temat postu: [R25] końcówka wydechu, wydech koncowy. Witam. Mam pytanko nie chce mieć już tłumika w kształcie kranu Chcę kupić końcówkę wydechu lub cały wydech końcowy, podaje przykłady.
Wydech końcowy
końcówka wydechu
Jak myślicie opłaca się do diesla kupować cały tłumik końcowy ? czy lepiej samą końcówkę ?
bociannielot - Pią Sie 03, 2012 15:32
SebastianS napisał/a: | Jak myślicie opłaca się do diesla kupować cały tłumik końcowy ? czy lepiej samą końcówkę ? | jak o wygląd chodzi to dospawaj końcówkę
[ Dodano: Pią Sie 03, 2012 16:32 ]
Ale nie taką
SebastianS - Pią Sie 03, 2012 15:33
Nie, nie. Podałem tylko przykładową Jaką Ty byś proponował ? Nie chciał bym zbyt dużej. Taką średnią.
tronsek - Pią Sie 03, 2012 17:12
Do diesel'a to tylko takie końcówki: http://allegro.pl/ulter-k...2511947121.html
SebastianS - Pią Sie 03, 2012 17:24
Nie zamienie kranu na kran... Chce kupić zwykłą prostą dwururkę. Utnę kran i wspawam takie coś
tronsek - Pią Sie 03, 2012 17:31
SebastianS napisał/a: | zwykłą prostą dwururkę. | To musisz się liczyć z okopconym zderzakiem. Chyba że wystawisz je dość znacznie do tyłu, ale wtedy będzie kiepsko wyglądać.
SebastianS - Pią Sie 03, 2012 18:51
Myślałem, żeby były na równo ze zderzakiem. Mówisz, że mocno będzie kopcić? Znajomy w bmw E46 też 2.0D ma płaską końcówkę i wszystko jest ok.
tronsek - Pią Sie 03, 2012 19:09
Nie bez powodu we wszystkich diesel'ach fabrycznie dawali "kran".
SebastianS - Pią Sie 03, 2012 19:23
Nie chce sie kłócić z starszym użytkownikiem który ma większe doświadczenie, ale mój ojciec miał bmw E39 3.0 diesel i teraz ma e61 2.5 diesel i wszędzie proste końcówki. W E39 zrobił sam prostą a w E61 już była 2 rurka seryjnie i żadnych problemów... Sam już nie wiem.
tronsek - Pią Sie 03, 2012 20:00
Po prostu wyrażam tylko swoje zdanie i nie ma ono związku z moim stażem na forum oraz doświadczeniem i o kłótni tutaj nie ma mowy. To tylko dyskusja.
SebastianS - Pią Sie 03, 2012 20:55
Będę musiał to sprawdzić, czy mocno kopci, itp. Ze względu optycznego jaką końcówke byś polecał ? 2rurkę czy jednak płaską ? Wiem, że o gustach się nie dyskutuje ale nie umiem się zdecydować.
tronsek - Pią Sie 03, 2012 21:04
Mi taka się podoba: http://allegro.pl/koncowk...2529575796.html Wystawiasz napis tuż przed zderzak i jest
SebastianS napisał/a: | 2rurkę czy jednak płaską ? | Jak mam wybierać między tymi dwoma opcjami, to dwururka. Płaskie w ogóle mi się nie podobają.
bociannielot - Sob Sie 04, 2012 11:15
Ja bym w życiu do R nie wstawił dwururki - to mi się już z WT kojarzy pojedyńczą bym wstawił, jak chcesz to wspawaj nawet wielką jak cholera ale ani płaska ładnie nie będzie wyglądać ani dwururka to jednak Twoje auto i uszanuję Twój wybór jakikolwiek by nie był
SebastianS - Sob Sie 04, 2012 12:44
2rurka będzie brzydko wyglądać ? delikatne 2 rurki nie wystające ze zderzaka, na równo. Musiałbym przymierzyć
leszczu - Sob Sie 04, 2012 12:47
Cytat: | 2rurka będzie brzydko wyglądać ? delikatne 2 rurki nie wystające ze zderzaka, na równo. Musiałbym przymierzyć |
Kwestia gustu. Dodam, że MG ZR 160 ma w oryginale dwururkę.
SebastianS - Sob Sie 04, 2012 12:56
O widzisz, bardzo mi pomogłeś bo mogłem sobie zobaczyć jak to bedzie wyglądało. No nic, zmierze ile mam miejsca w wycięciu zderzaka i będę coś szukał ale nie wiem jakie kupić, 60 czy 70 a może jeszcze jakieś inne. Będę musiał podjechać i przymierzyć żeby nie była za duża
Szymon199010 - Sob Sie 04, 2012 13:05
Też myślę że dwururka będzie źle wyglądać. Bociannielot ja mam płaska i myślę że fajnie wygląda bo akurat pasuje do wycięcia w zderzaku http://forum.roverki.eu/g...d&image_id=3769
P.S. na zdjęciu tak dobrze nie wygląda jak w realu
SebastianS - Sob Sie 04, 2012 13:44
Ja musiałbym bardziej schować i podnieść ją do góry. Kupie raczej tłumik końcowy Kod: | http://allegro.pl/tlumik-sportowy-rm-motors-rm6-opaska-gratis-i2486349456.html |
PS. Często zakładają go do bmw E46 2.0D a z tego co wiem to te same silniki, tak ?
leszczu - Sob Sie 04, 2012 13:51
SebastianS napisał/a: | PS. Często zakładają go do bmw E46 2.0D a z tego co wiem to te same silniki, tak ? |
Silnik IDT jest konstrukcji Rovera.
SebastianS - Sob Sie 04, 2012 13:56
Słyszałem wiele opini, że te silniki to silniki od bmw E46.. Ludzie potrafią wprowadzić w błąd.
leszczu - Sob Sie 04, 2012 14:00
SebastianS napisał/a: | Słyszałem wiele opini, że te silniki to silniki od bmw E46.. Ludzie potrafią wprowadzić w błąd. |
Diesel BMW występował tylko w modelu 75.
SebastianS - Sob Sie 04, 2012 16:15
Dzięki kolego za pomoc Zastanowie się ale chyba odnowie troche mój stary 'kran' i tak zostanie. Nie będę nic mieszał bo nie jest źle
bociannielot - Nie Sie 05, 2012 09:04
SebastianS, nie no, chcesz to wstawiaj końcóweczkę - w sumie u Szymona to tragicznie nie wyglądało ale i tak jakoś mega mi się nie podoba żebym np u siebie tak chciał zrobić - tak jak mówię moja prywatna opinia, a Twoje auto .
Szymon199010 - Nie Sie 05, 2012 10:28
Ja kupiłem auto z taką końcówką i mi się podoba
SebastianS - Nie Sie 05, 2012 16:46
bociannielot napisał/a: | SebastianS, nie no, chcesz to wstawiaj końcóweczkę - w sumie u Szymona to tragicznie nie wyglądało ale i tak jakoś mega mi się nie podoba żebym np u siebie tak chciał zrobić - tak jak mówię moja prywatna opinia, a Twoje auto . |
Nie no chłopie wiadomo, że jak bym chciał to bym założył Ale wyszedłem z założenia, że raczej na razie nie ma sensu Chciałem troszke w te auto włożyć czyt. lepsze alufelgi 17' + obniżyć o 40mm ale raczej na 18 kupie sobie passacika B5 Musze jeszcze pomyśleć..
bociannielot - Nie Sie 05, 2012 17:38
SebastianS napisał/a: | epsze alufelgi 17' + obniżyć o 40mm ale raczej na 18 kupie sobie passacika B5 | polecam tylko po lifcie - 18 nawet przy passata zawieszeniu a moze szczegolnie przy jego wielowachaczu to za duży rozmiar - kup 17 i wsadz opony na profilu 50 - jezdzlem - super wyglad i nic nie obciera ani tak dziur nei czyc jak na 45-ce
SebastianS - Nie Sie 05, 2012 19:44
Chodziło o wiek 18 lat. Do passacika chciałbym felge 17 + oponka o profilu 45, (a nawet 35...) z dobrym naciągiem. Ale może zmądrzeje do tego czasu
Taki by mnie interesował :
Kod: | http://img180.imageshack.us/img180/1643/obraz289uo4.jpg |
Wiem, że takie koła to samobójstwo i głupota ale może zmądrzeje do tego czasu... Wiem, że jest to passacik przed liftem. Dlaczego polecasz tego po lifcie ?
EDIT : Można zamknąć temat Końcówki nie będę montował, narazie zostanie tak jak jest.
bociannielot - Pon Sie 06, 2012 10:38
SebastianS napisał/a: | Wiem, że jest to passacik przed liftem. Dlaczego polecasz tego po lifcie ? | bo trochę poprawili ten nieszczęsny wielowahacz i z tego co wiem na dobrej jakości wahaczach zrobisz dużo więcej km niż w przedlifcie. Dodatkowo znaleźć niezajechanego b5 przed lift graniczy z cudem. Już nie będę wspominał o tym że po lift miał wyższą ocenę euro NCAP i generalnie ma lepsze silniki w ofercie itp...
SebastianS - Pon Sie 06, 2012 10:53
Aha. Będę myślał jak nadejdzie czas Dzięki panowie za pomoc
|
|