|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R25] Odwrotnie podłączony nawiew
demin - Pon Sie 06, 2012 20:12 Temat postu: [R25] Odwrotnie podłączony nawiew Witam, na wstępie dodam, że samochód jest po przekładce, a problem polega na odwrotnie podłączonym nawiewie np. gdy wskaźnik pokazuje, że powinno wiać na szybę, wieje mi na nogi, a tam gdzie powinno dmuchać na nogi to wieje do środka itp. Rozkręciłem konsolę środkową i od strony kierowcy (tam na dole) wszystkie te trybiki się kręcą spotkał się kiedyś ktoś z takim problemem ?
Pozdrawiam
johnnyLdz - Wto Sie 07, 2012 06:40
A może masz źle podłączone linki na tyle (tył modułu sterowania ręcznego).
Za krotko mam R aby dokładnie Ci pomoc, ale widzę w Rave, ze wiele tam tego nie jest.
Chyba, ze masz klimę to wtedy dużo więcej tego jest na tyle tego sterowania.
Jeżeli chcesz to podeślę Ci schemat tego.
chudson - Wto Sie 07, 2012 09:40
A pokrętła przekładałeś z europejczyka czy masz angielskie ?
demin - Wto Sie 07, 2012 15:33
johnnyLdz napisał/a: | A może masz źle podłączone linki na tyle (tył modułu sterowania ręcznego).
Za krotko mam R aby dokładnie Ci pomoc, ale widzę w Rave, ze wiele tam tego nie jest.
Chyba, ze masz klimę to wtedy dużo więcej tego jest na tyle tego sterowania.
Jeżeli chcesz to podeślę Ci schemat tego. |
Jakbyś mógł byłbym wdzięczny mail poszedł na PW
@chudson
Nie odpowiem Ci na to pytanie, bo kupiłem już go po przekładce
leszczu - Wto Sie 07, 2012 16:01
demin napisał/a: | Nie odpowiem Ci na to pytanie, bo kupiłem już go po przekładce |
Po której stronie masz włącznik nawiewu
demin - Wto Sie 07, 2012 16:34
A nie wpadłem na to Po lewej nawiew, a po prawej biegi.
leszczu - Wto Sie 07, 2012 16:41
demin napisał/a: | A nie wpadłem na to Po lewej nawiew, a po prawej biegi. |
No to panel regulacji został angielski i tutaj może leży problem.
johnnyLdz - Wto Sie 07, 2012 21:32
Poszlo na priv, schemat podlaczen linek oraz schemat budowy calego nawiewu.
A no wlasnie, ja mam wersje EU i po lewej mam biegi.
Moze ktos zle pospinal linki przy kierownicy, ze odwrotnie orzeklada, albo odczep linke i
podlacz ja ustawiajac inaczej pokretlo.
demin - Wto Sie 14, 2012 23:11
Dzisiaj miałem trochę czasu i przyjrzałem się sprawie ponownie. Otóż w panelach z anglików (który ja posiadam) pokrętło regulacji gdzie ma wiać jest po lewej stronie, a biegi po prawej, więc z tego wynika, że zarówno panel jak i cały mechanizm nie był zmieniany po przekładce więc wszystko powinno być OK, a wieje na odwrót, więc wina leży chyba po stronie źle podłączonych linek, których nie będę ruszał, bo jeszcze całkiem się wszystko sypnie
Tak czy owak dzięki za pomoc!
|
|