Zobacz temat - [R 45] Brak dynamiki powyżej 140 km/h
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R 45] Brak dynamiki powyżej 140 km/h

lukasz17 - Sro Sie 15, 2012 18:45
Temat postu: [R 45] Brak dynamiki powyżej 140 km/h
Witam mam taki problem w roverku przy jezdzie ok 140km/h takjaby mu brakowalo paliwa i nie chce sie bardziej rozpedzic.ale czasami zaczyna dalej jechac czy to wina pompy?? czy poprostu filt,jutro go wymienie a jaki moze byc koszt naprawy takiej pompy? i czy z rovera sdi 105km jest taka sama pompa co w moim z 2002r?
Brt - Sro Sie 15, 2012 19:05

pompa z SDi nie podejdzie do iDT .... filtr paliwa wymień i posprawdzaj przy okazji czy nie masz gdzieś dziur w wężach od turbo.
bizon - Sro Sie 15, 2012 19:47

a moze byc zla mapa w ECU??
lukasz17 - Sro Sie 15, 2012 20:08

to napewno nie wina turba bo przerywa takajkby plaiwa brakowalo... ale do predkosci 140 chodzi ladnhie i nie dymi a czym sie rozni pompa oid sdi??
Brt - Czw Sie 16, 2012 08:30

pompa jest po prostu inna (VP30 a w SDi jest VP37) ... ma wyzsze ciśnienie, inaczej wyglada i zapewne jest inaczej sterowana bo i komp w obu autach jest inny.
bociannielot - Czw Sie 16, 2012 09:06

lukasz17, a przegazuj go na jałowym biegu i zobacz czy przekracza 4000 obr na min?
lukasz17 - Czw Sie 16, 2012 09:09

sprawdze to pozniej jak bede jechal po filt paliwa bo dzisiaj wymienie jak nie pomoze to podjade do kolesi co zajmuja sie dieslami i zobacze ile zaspiewaja
bociannielot - Czw Sie 16, 2012 10:40

lukasz17 napisał/a:
podjade do kolesi co zajmuja sie dieslami i zobacze ile zaspiewaja
a za co Ci mają zaśpiewać? :roll: popaczą i powiedzą 300 :?:
lukasz17 - Sob Sie 18, 2012 17:53

na jalowym wkreca sie w pelne obroty.wymienilem filtr ale brakuje mu cos jeszcze...umowilem sie z kolesiem ma mi sprawdzic pompe...

[ Dodano: Sob Sie 18, 2012 18:53 ]
auto zrobilo sie bardziej mulowate i odpiolem przeplywke i jedzie troche lepiej niz z przeplywka. zauwazylem ze troche zaduzo pali i w przewodzie zasilajacym do pompy byl zaworek zwrotny wyciagnaolem go i teraz dluzej trzeba krecic zeby zapalil czyli cos jest z pompa... ktos mi moze powiedziec jaki koszt regeneracji pompy i nowego przeplywomierza... wiem ze od astry pasuje tylko z jakiego silnika diesla??

bociannielot - Sob Sie 18, 2012 20:44

daj sobie spokoj z przeplywka - pogadaj z Remiguszem o mapkach mafless - chciałeś tuning robić to zacznij od tego - zaworek zamontuj znowu - nie jest on żadną przeszkoda, regeneracja kilka lat temu ok 1200 teraz pewnie podobnie. Ja na razie bym nie regenerował - padnie to padnie
lukasz17 - Nie Sie 19, 2012 13:31

mapki mam juz zamowione leza w pokoju:D tylko wlasnie chcilabym zeby on pierwsze jechal jak nalezy a dopieor zakladac chipa.po mojemu skoro jest przeplywka to powinna byc sprawna bo po cos ja zamontowali...zaworek wstawie jutro znowu.tym autem moze pojade za granice wiec wolabym zeby to byl pewniak bo jak tam mi padnie pompa to kicha:/
bociannielot - Nie Sie 19, 2012 16:03

Wykup dobre assistanece - będziesz miał pewność :ok: . Chip emuluje pracę przepływki więc krzywdy Twojemu silnikowi nie wyrządzi, nikt z tych co mają je zainstalowane jakoś nie kupuje nowej przepływki.
lukasz17 - Pią Sie 24, 2012 18:38

hmm moze dobrze kolego mowisz... jutro pojde do znajomego elektronika kiedy mialby czas to wlutowac... bo dzisiaj zauwazylem ze jka zatankowalem inne paliwo to takjakby lepeij szedl wiec podlaczylem przeplywke i do 2,5tys jest mulowaty ale powyzej zaczyna sie zbierac moz enie tak jka powinien.a znowu z przeplywka dol jest lepszy a gora slabsza....

[ Dodano: Pią Sie 24, 2012 19:38 ]
Wszytsko git wlutowalem mapy odlaczylem przeplywke auto rakieta ale sprzeglo juz moiw papa ;) wiedzialem ze jest slabe... chyba kupie valeo bo podobno takie w orginale byly