Zobacz temat - [R400] Buczenie. Alternator? Prosze o pomoc.

Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R400] Buczenie. Alternator? Prosze o pomoc.

eistee - Sro Wrz 05, 2012 18:06
Temat postu: [R400] Buczenie. Alternator? Prosze o pomoc.
Witam. Przekopałem forum, ale chyba nikt nie ma podobnego problemu. Jakiś czas temu auto zaczęło buczeć. Dolałem olej do skrzyni. Nic się nie zmieniło. Pojechałem do mechanika żeby sprawdził sprzęgło i wszystko co z nim związane, jednak też nie to. Żadnej reakcji na pedał sprzęgła. Ciepły, zimny, szybko, wolno. Nic. Cały czas buczy. Jedyna reakcja, czytaj zmiana buczenia na inne, jest gdy włączam, lub wyłączam światła. Dziwne. Czy może mi ktoś odpowiedzieć o co chodzi. Nie jestem mechanikiem więc proszę o wyrozumiałość.
sTERYD - Sro Wrz 05, 2012 22:24

zrzuć pasek alternatora i odpal. Jak ustanie, to będziesz wiedział. Buczenie alternatora, to pewnie jakieś uzwojenie się rozkleiło. może tak chodzić przez lata, a może przez dni :/
eistee - Czw Wrz 06, 2012 17:03

Niestety po ściągnięciu paska dalej to samo. Jakieś inne pomysły albo propozycje, juz zgłupiałem.
leszczu - Czw Wrz 06, 2012 17:08

A może jakieś łożysko w skrzyni wyje ??
eistee - Czw Wrz 06, 2012 17:17

Skrzynia i sprzęgło obsłuchane i jest ok. A jakaś pompka może tak buczeć?
leszczu - Czw Wrz 06, 2012 17:20

Pompka paliwa, ale ona raczej bzyczy, a nie buczy.
eistee - Czw Wrz 06, 2012 17:23

To już nie wiem. Elektryk powiedział " niech sobie buczy ". Chyba pas, bo bym musiał wszystko powymieniać, a znając życie i tak by buczało.
sTERYD - Czw Wrz 06, 2012 20:34

a jesteś pewny, ze to buczenie jest pochodzenia elektrycznego? może to pompa wody "wyje" albo pompa od wspomagania... chociaż tamten pasek pewnie też zrzucałeś :hm:
eistee - Pią Wrz 07, 2012 11:40

leszczu trafiłeś w sedno
leszczu - Pią Wrz 07, 2012 12:21

eistee napisał/a:
leszczu trafiłeś w sedno

Co to jednak pompa paliwa tak buczała ?? Czy te łożysko w skrzyni ??