|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 75, MG ZT - [R75] Obroty silnika
lukasz5992 - Sob Paź 13, 2012 22:37 Temat postu: [R75] Obroty silnika Wymyslcie coś bo ją już stracilem koncepcje. Wciskam gaz do końca wchodzi na obroty choć trochę wolniej niż zwykle potem puszczam gaz i jeszcze przez chwilke gazuje tak jak by dopiero teraz dostał paliwa po czym wolniej niż zwykle spada do normalnych obrotów. czuć kiedy włącza się turbina. wczoraj miałem pół baku paliwa i było ok a dziś 1/4 i mam wrażenie że im mniej paliwa tym gorzej reaguje na gaz. pytanie za 100 punktów i oczywiście pomógł dla specjalisty.
sash997 - Sob Paź 13, 2012 22:53
a jak z mocą,zrobił sie muł może??
lukasz5992 - Nie Paź 14, 2012 11:36
sash997 napisał/a: | a jak z mocą,zrobił sie muł może?? |
Dokladnie tak czuć, żę sporo mocy gdzieś uciekło. Dzis rano i wczoraj zaobserwowałem, że gdy R jest zimny normalnie wchodzi i zchodzi z obrotów no i całkiem dobrze rwie do przodu.Dziwne bo według mnie powinno być zypełnie inaczej
[ Dodano: Nie Paź 14, 2012 11:36 ]
Może to pompka paliwa ta w baku?Jakie sa objawy jej zużycia?
sash997 - Nie Paź 14, 2012 11:54
tej w baku poniżej 1/4 poziomu paliwa przestanie odpalać,na Twoim miejscu sprawdziłbym elektronike podpięciem do komputera jeśli nic nie pokazałoby myślałbym dalej
lukasz5992 - Nie Paź 14, 2012 12:00
sash997 napisał/a: | tej w baku poniżej 1/4 poziomu paliwa przestanie odpalać,na Twoim miejscu sprawdziłbym elektronike podpięciem do komputera jeśli nic nie pokazałoby myślałbym dalej |
Odpala bez żadnego problemu.Z komputerem sytuacja wygląda tak że jedyny człowiek w okolicy który może go podpiąć nie potrafi nic z parametrów wywnioskować.Gdzie w świętokrzyskim znajdę Testbooka T4
0L0 - Nie Paź 14, 2012 14:00
W Kielcach, w Euro-Auto na Krakowskiej podobno mają T4 (tam kiedyś był salon i ASO Rovera/MG).
Tylko jak byś się do nich wybrał i diagnosta wyda jakąś opinię to szybko wracaj na Forum w celu weryfikacji
lukasz5992 - Nie Paź 14, 2012 15:36
0l0 napisał/a: | W Kielcach, w Euro-Auto na Krakowskiej podobno mają T4 (tam kiedyś był salon i ASO Rovera/MG).
Tylko jak byś się do nich wybrał i diagnosta wyda jakąś opinię to szybko wracaj na Forum w celu weryfikacji |
Pięknie dzieękuje oczywiście pomógł masz gwarantowane.podepne i zobaczymy co pokaże.
RHL - Pon Paź 15, 2012 16:41
Witam,
U mnie pojawił się taki problem. Przyjechalem,zaparkowałem samochód poczekałem chwile poczym przekręciłem kluczyk, a silnik pracowal jeszcze z 2 sekundy poczym zaczął schodzić z obrotów tak jak Ursus ! Po ponownym odpaleniu i zgaszeniu było już normalnie. Zdarzyło się to już 3 raz. Dodam też że dzieje się tak po wymianie filtrów (paliwa, powietrza), zaczął też ciężej odpalać. Pompa w baku niedziała a pod maską była wymieniana na chińską z 13 tys km temu. Pomocy !
apples - Pon Paź 15, 2012 17:11
Na początek do wyczyszczenia zawór wysokiego ciśnienia na pompie CR http://forum.roverki.eu/v...p=494721#494721
lukasz5992 - Wto Paź 16, 2012 09:27
Ta rada jest dla mnie bo bałagan sie w temacie robi?
apples - Wto Paź 16, 2012 15:32
lukasz5992 napisał/a: | Ta rada jest dla mnie bo bałagan sie w temacie robi? | Również. Sprawdź dodatkowo pompę w baku.
lukasz5992 - Wto Paź 16, 2012 15:46
apples napisał/a: | lukasz5992 napisał/a: | Ta rada jest dla mnie bo bałagan sie w temacie robi? | Również. Sprawdź dodatkowo pompę w baku. |
Gdzieś na forum czytałem że można sprawdzić ją przekręcając stacyjkę, otworzyć wlew paliwa i słuchając czy działa. No chyba, że znasz jakiś inny sposób najlepiej nieinwazyjny.
apples - Wto Paź 16, 2012 19:18
lukasz5992 napisał/a: | Gdzieś na forum czytałem że można sprawdzić ją przekręcając stacyjkę, otworzyć wlew paliwa i słuchając czy działa. No chyba, że znasz jakiś inny sposób najlepiej nieinwazyjny. | Dobry sposób ale nie sprawdzisz jakie daje ciśnienie
lukasz5992 - Sro Paź 17, 2012 11:41
apples, wytłumacz mi jakie są minusy brudnego itp. filtra odmy bo może to jest przyczyną moich problemów.
[ Dodano: Sro Paź 17, 2012 11:38 ]
Więc tak co było sprawdzane:
Problemem była odma tak myślę przynajmniej.Wszystko było rozzkręcane i skręcane pokolei bo chciałem sprawdzić co jest przyczyną.Po założeniu czystego filtra odmy moj R jagby złapał drugi oddech.Pięknie wkręca się na obroty i szybko z nich schodzi jednym słowem bajka.
lzawiasa - Sob Lis 29, 2014 09:08
pompa w baku,to pompa wyrownawcza poziomu paliwa w polowkach zbiornika, fak, podaje tez czesciowo paliwo w kierumku glownej pompy paliwowej, ale w przypadku jej awarii silnik powinien pracowac normalnie. Sam mam uszkodzona pompe w baku, zastapilem ja laczac od spodu specjalnymi plaskimi koncowkami i wezem, jako naczynia polaczone, (sposob z ciezarowek o kilku zbiornikach). Przerobka prosta i niezawodna, paliwo wysysane jest teraz do dna zbiornika i wskazania miernika poziomu paliwa sa wiarygodne. Przed modyfikacja wskaznik pokazywal CUDA, i przy polowie zbiornika silnik gasl z powodu braku paliwa. Koledzy, nie warto popadac w koszta i wymieniac pompe w baku, padla, trudno, wystarczy taka przerobka i spokuj na zawsze.[color=green][/color]
|
|