Zobacz temat - [Rover 400]Czy to uszczelka?
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [Rover 400]Czy to uszczelka?

Bialy1990 - Pią Paź 19, 2012 17:26
Temat postu: [Rover 400]Czy to uszczelka?
Witam,
pomóżcie mi rozwiac moje wątpliwości. Obawiam się, że padła mi uszczelka pod głowicą w moim Roverku. Dziś sprawdzałem stan wody w zbiorniczku wyrównywawczym i poczułem delikatny zapach spalenizny z tego zbiorniczka. Poza tym od niedawna auto ciężko mi odpala.

Raptile - Pią Paź 19, 2012 17:58

W tym silniku nie wystepuje pad uszczelki glowicy.

Pytanie czy przegrzales silnik ? Czy uciekla plyn ? Czy wyblyskales bledy ? Moze swiece nie grzeja . Kiepsko pali tylko na zimnym ?

Bialy1990 - Pią Paź 19, 2012 18:16

tak pali tylko ciężko na zimnym, nieprzegrzalem a woda ubywa i czuc spaliny w zbiorniczku jak sie doda gazu
szoso - Pią Paź 19, 2012 18:19

jeśli jesteś tego pewien że czuć spaliny ze zbiorniczka to niestety poszła uszczelka, trzeba nieźle się postarać żeby w tym silniku padła
jedź zrobić test na CO2 albo kup
http://allegro.pl/tester-...2724565551.html

Bialy1990 - Pią Paź 19, 2012 18:51

Orjentujecie sie moze ile kosztuje uszczelka ??
patrol301 - Pią Paź 19, 2012 20:34

dołączam się do pytanie bo u mnie też właśnie padła nie dawno tylko że ja mam 1.6 benzyna , i czy samemu da rade to zrobić?
monia - Pią Paź 19, 2012 22:40

Raptile napisał/a:
W tym silniku nie wystepuje pad uszczelki glowicy.
Były przypadki padnietej uszczelki w tym silniku, chociażby w 420 Bizona
Remigiusz - Pią Paź 19, 2012 23:59

W tym zbiorniczku nigdy nie pachnie a raczej zawsze śmierdzi spalenizna :roll: Jak ciężko odpala to raczej kat wtrysku złe ustawiony jest :wink:

Jak płynu nie ubywa to raczej to nie jest uszczelka, a jak ubywa to warto sprawdzić każdy waz połączenie, chłodnice oleju, termostat, zbiorniczek na mikro rysy :wink:

bizon - Sob Paź 20, 2012 10:23

monia53000 napisał/a:
w 420 Bizona

zeby nie bylo takiego kupilem

Remigiusz napisał/a:
Jak ciężko odpala to raczej kat wtrysku złe ustawiony jest

kat, swiece, elektryka, filtr, przewody paliwowe. duzo opcji

bociannielot - Sob Paź 20, 2012 11:40

je tez nie obstawiam uszczelki ;)
Bialy1990 - Nie Paź 21, 2012 09:41

Witam kąt wtrysktu jesli chodzi o ten pasek co napędza pompe jest dobrze ustawiony na znakach czyli tak jak poowinien byc tak?? ja juz niewiem co moze byc naładowany akumulator i dalej ma cieszko swiece sprawdzone a niedawno je zmienialem wiec niewiem
bizon - Nie Paź 21, 2012 10:38

Bialy1990 napisał/a:
Witam kąt wtrysktu jesli chodzi o ten pasek co napędza pompe jest dobrze ustawiony na znakach czyli tak jak poowinien byc tak??

tak wizualnie i na sluch to trzeba miec spore doswiadczenie zeby dobrze ustawic.

Remigiusz - Nie Paź 21, 2012 14:12

Bialy1990, Jest tak dobrze ustawiony leć jak dalej ciężko dopala to trzeba od strony pompy go przestawić poza znak niestety za pomocą jakiegoś BOSCH KTS który pokażę kat wtrysku. :wink:
Bialy1990 - Nie Paź 21, 2012 15:57

a samemu jak to zrobic??
Remigiusz - Nie Paź 21, 2012 16:02

Bialy1990, http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=72234 :wink:
kadzaf - Nie Paź 21, 2012 19:35

tak wizualnie i na sluch to trzeba miec spore doswiadczenie zeby dobrze ustawic.[/quote]
W SD łatwo ustawić kąt ,wykrec 1 wtrysk włożyć kawałek druta aby dotknąc do denka tłoka,ciegno na pompie dac na max dawke ,właczyc zapłon aby był dopływ paliwa i obserwowac paliwo w rurce od wtrysku przekrecaja za srube od siabki koła pasowego na wale korbowym.
Cała zabawa polega aby w rurce pokazało sie paliwo a przy tym tłok znajdował sie jakies 2mm przed gmp.[quote="bizon"]Bialy1990 napisał/a:
Witam kąt wtrysktu jesli chodzi o ten pasek co napędza pompe jest dobrze ustawiony na znakach czyli tak jak poowinien byc tak??

bizon - Pon Paź 22, 2012 08:43

kadzaf napisał/a:
W SD
ale w temacie pisze sdi
szoso - Pon Paź 22, 2012 08:54

najlepiej to ustawić czymś takim a nie testerami na oko http://www.narzedziak.pl/...l-ai020107.html
trzeba by znaleźć pompiarza i on już sobie z tym poradzi