Zobacz temat - [Mg ZR] ZAWÓR TURBINY
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [Mg ZR] ZAWÓR TURBINY

Krejzol.17rr - Nie Paź 21, 2012 19:20
Temat postu: [Mg ZR] ZAWÓR TURBINY
Witam mam szybkie pytanie potrzebuję kupić ZAWÓR TURBINY tzw Gruszkę niektórzy tak to nazywają albo siłownik turbiny bo stara ani rusz a nie chce sie bawic w regeneracje więcej czasu i nerwów a samochód przyspiesza jak slimak i pytanie czy gruszka podejdzię od innego samochodu vw.1.9tdi bo tych jest najwięcej a do rovera niz nie mówiąc o MG ZR 2.0tdi 85kw prosze o poradę pozdrawiam
kadzaf - Nie Paź 21, 2012 19:25

Krejzol.17rr napisał/a:
ZAWÓR TURBINY tzw Gruszkę niektórzy tak to nazywają albo siłownik turbiny bo stara ani rusz a nie chce sie bawic w regeneracje więcej czasu i nerwów a samochód przyspiesza jak slimak i pytanie czy gruszka podejdzię od innego samochodu vw.1.9tdi bo tych jest najwięcej a do rovera niz nie mówiąc o MG ZR 2.0tdi 85kw prosze o poradę pozdrawiam

Powinna podejsc inna równiez ,kwestia tylko aby działa w ta sama strone.
Co do twojej czy na 100% pewnien jestes ze ona nie chodzi (zwykle przesuwa listwa sie minimalnie i dosc cieżko )

Remigiusz - Nie Paź 21, 2012 19:26

Podeszła by tylko musi być gruszka ciśnienia do Wastegate Turbo. VW 1.9 maja tez te gruszki na podciśnienie pod VNT Turba :wink:

Pasuje tylko potem za pomocy wskaźnika doładowania ja kalibrować :wink: Żeby turbo trzymało 1.3bra max :wink:

kadzaf - Nie Paź 21, 2012 19:38

Remigiusz napisał/a:
pod VNT Turba

A czy dałoby rade VNT sterowac rówiez gruszka tylko przerobic ja aby działa w odwrotna strone ?

Krejzol.17rr - Nie Paź 21, 2012 19:48

kadzaf, kolego pewny to ja nie byłem kupujac ten samochód nawet heheh kurcze sprawdzałem sam przy dodawaniu gazu siłownik ani ruszy nie jestem pewny najprościej było by oddać do mechanika ale chwilowy kryzys z funduszem chciałem jakoś sobie poradzić sam ale raczej będe musiał oddać a druga sprawa ze u mnie w okolicy sami naciągacze a nie chce by ktoś wyprowadził mnie w las
kadzaf - Nie Paź 21, 2012 19:54

A dzwigienka za która pociaga listwa po jej wypieciu ją samą mozesz poruszac?
Krejzol.17rr - Pon Paź 22, 2012 07:31

kadzaf, czyli mam odpiąć zabespieczenie i zobaczyć czy coś przyponinajce ostrze do wyżynarki sama chodzi ? jak sprawdzałem w golfie 4 i skodzie octavi 1.9 90km to wystarczyło po ruszyć i płynnie chodzilo zero nakładu siły aż silnik zgasł na wolnych jak ruszyłem a tu tak nie mogę zrobić
kadzaf - Pon Paź 22, 2012 19:41



Chodziło mi bardziej o dzwignienke na która działa gruszka (zakresl na czerwono) po odpieciu zabezpieczenia i ściagnieciu ciegna sama dzwigienka powinna lekko dać poruszac sie w obie strony,to jest najwazniejsze .
A samo ciegno dość ciezko idzie gdyż w gruszce jest spreżyna która to trzyma ,jak pojdzie dopowiednie ciśnienie na membrane przesuwa owe ciegno a tym samym przekreca dzwigienke która ogranicza przepływ spalin na łopatki wirnika.

Krejzol.17rr - Wto Paź 23, 2012 20:11

w weekend biorę się za dokładne sprawdzenie bo wtedy samochód będę miał i dam znać co i jak może uda się coś wcześniej narazie nie mam samochodu