|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
 |
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R400]Bujanie auta
kezmanq - Wto Paź 23, 2012 17:11 Temat postu: [R400]Bujanie auta Mam problem z R albo może tak musi byc nie wiem. Otóż czuję każdą dziurę w aucie, progi zwalniające to tragedia całym autem buja jakby zamiast amorków były druty Przed zakupem byłem na stacji diagnostycznej wszystkie amory powyżej 76% Gdzie jest problem ? Albo czy on już tak po prostu ma ?
sobrus - Wto Paź 23, 2012 17:29
Sprawdz amortyzatory.
Tylko nie na takim pożal się Boże teście na stacji diagnostycznej.
Tam nawet druty dostaną 69%.
bizon - Wto Paź 23, 2012 17:33
taki maly samodfzielny test. stan przed samochodem i z calej siely wdus mu maske ku ziemi. jesli odbije raz i sie zatrzyma u gory to amory w miare ok, jak przed powrotem do pierwotnej pozycji bedzie sie bujal jak ...................(kazdy sobie cos dopowie) to amory slabe
kezmanq - Wto Paź 23, 2012 19:44
ok zaraz sprawdzę, tak w ogóle to R jest bardzo nisko każdy ( dosłownie każdy) krawężnik to tarcie tymi oczkami od holowania. Raz prześwit pomiędzy oponą a rantem to "dwa palce" a raz 4-5
arczi83 - Wto Paź 23, 2012 21:44
kezmanq napisał/a: | tak w ogóle to R jest bardzo nisko każdy ( dosłownie każdy) |
To nie widziałeś chyba niskich R
kezmanq - Sro Paź 24, 2012 00:57
a więc prawy amor wygląda ok za to lewego nie idzie w ogóle "dobić" po prostu drut
bizon - Sro Paź 24, 2012 09:14
arczi83 napisał/a: | kezmanq napisał/a:
tak w ogóle to R jest bardzo nisko każdy ( dosłownie każdy)
To nie widziałeś chyba niskich R |
i jak zwykle ktos zapomnial o przecinku i zmienilo to sens wypowiedzi
Remigiusz - Sro Paź 24, 2012 11:16
kezmanq napisał/a: | ok zaraz sprawdzę, tak w ogóle to R jest bardzo nisko każdy ( dosłownie każdy) krawężnik to tarcie tymi oczkami od holowania. |
Tez tak uważam ze te R są za niskie
sobrus - Sro Paź 24, 2012 14:41
Ja też tymi oczkami nie raz przytarłem.
Teraz mam uraz do krawężników
Choć nie uważam że R jest przesadnie niski. Nie odbiega od innych aut, w zimie radzi sobie dobrze.
brkzzz - Sro Paź 24, 2012 16:12
kezmanq, jakie masz ciśnienie w oponach?
kezmanq - Sro Paź 24, 2012 16:31
~2.3
brkzzz - Sro Paź 24, 2012 17:56
Proponuję spuszczenie tyłu do 2.1, a przodu do 2.1 lub 2.2 i porównanie odczuć
Mi jak na wiosnę wulkanizator zmienił zimówki na alu i (niewiadomo dlaczego) napompował do 2.5 bara, to myślałem, że mam całe zawieszenie do roboty...
kezmanq - Sro Paź 24, 2012 18:00
tylko tak jak mówię, lewego amorka nie idzie w ogóle bujnąć ( po po prostu drut ).
bizon - Sro Paź 24, 2012 18:10
brkzzz napisał/a: | Proponuję spuszczenie tyłu do 2.1, a przodu do 2.1 lub 2.2 i porównanie odczuć |
a u mnie chyba komus sie nudzilo w nocy na osiedlu i rano pojechalem z 1,5 bo nie zauwazylem, na powrot machnalem 2,3 i powiem Ci ze niewielka roznice odczulem. dodam ze mam profil 45
[ Dodano: Sro Paź 24, 2012 18:10 ]
sorry machnalem 2,4 bo przeszlo mi przez mysl ze uchodzi
brkzzz - Sro Paź 24, 2012 22:12
Mnie różnicę między 2.1 i 2.3 bara ciężko wyczuć w jeździe, ale na progach zwalniających już tak
Była o nich mowa w wątku, dlatego wspomniałem o ciśnieniu.
kezmanq - Pią Lis 02, 2012 22:31
wymiana amorków rozwiązała sprawę
|
|