|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R400] Całkowity problem z alarmem i immobilaizerem
baczo19 - Pią Paź 26, 2012 18:54 Temat postu: [R400] Całkowity problem z alarmem i immobilaizerem Witam, mam nietypowy problem. Czytałem różne posty z wyszukiwarki, kwestia tego iż nie znalazłem odpowiedzi.
Mój problem polega na tym, że pilot z centralnego działał raz na 20 kliknięć (tak tak pisano o tym) Aktualnie nie działa w ogóle. Pytanie moje, czy idzie odłączyć alarm (bezpiecznik), by był tylko centralny i można było używać tylko i wyłącznie klucza ?
Dla mnie rzeczą najdziwniejszą w tym aucie jest to, że jak chce otworzyć auto z kluczyka to otwiera mi się, ale nie idzie go odpalić bo blokuje go włączający się immobilaizer. ? - Jak w aucie nie można mieć możliwości uruchomienia silnika w przypadku wyczerpania się, bądz zepsucia pilota od centralnego zamka ?
Proszę was o odpowiedzi, bo aktualnie nie jestem w stanie ruszyć autem.
Adrian - Pią Paź 26, 2012 19:15
baczo19 napisał/a: | Jak w aucie nie można mieć możliwości uruchomienia silnika w przypadku wyczerpania się, bądz zepsucia pilota od centralnego zamka ? | Jest taka możliwość. Powinieneś przy zakupie dostać czterocyforwy kod odblokowujący immo. Sprawdź dokumentację samochodu. Może jest gdzieś napisany. baczo19 napisał/a: | Pytanie moje, czy idzie odłączyć alarm (bezpiecznik), by był tylko centralny i można było używać tylko i wyłącznie klucza ? | Nie da się tak zrobić.
ADI-mistrzu - Pią Paź 26, 2012 19:27
Rozbierz pilot i zrób zdjęcia płytki z obydwu stron (w dobrej jakości).
bizon - Sob Paź 27, 2012 07:24
baczo19 napisał/a: | - Jak w aucie nie można mieć możliwości uruchomienia silnika w przypadku wyczerpania się, bądz zepsucia pilota od centralnego zamka ? |
Gdyby to bylo tak jak Ty bys chcial, to zlodzieje nie musieli by bawic sie w elektryke a tylko dorabiali by klucze.
jest opcja wspomniany wczesniej kod, no i po cos ludzie maja dwa komplety kluczy z pilotami
[ Dodano: Sob Paź 27, 2012 08:24 ]
a moze wymien baterie, zrob synchronizacje. moze to nie uszkodzony pilot a tylko wyczerpana bateria
baczo19 - Sob Paź 27, 2012 14:04
bizon - mi nie chodzi o otwieranie kluczykiem i po sprawie, chodzi mi o to dlaczego kodowany klucz do danego samochodu nie odblokowuje immobilaizera po wsadzeniu do stacyjki? pierwszy raz spotkalem sie z takim przypadkiem kiedy w przypadku uszkodzenia pilota nie mozna ruszyc autem - auto nie moze byc zalezne od pilota przeciez to absurd. Bateria wymieniana kilkukrotnie, wczoraj odpadł przycisk. Został dziś przylutowany, za chwile dodam zdjęcia płytki.
sowa1993 - Sob Paź 27, 2012 14:11
baczo19 napisał/a: | bizon - mi nie chodzi o otwieranie kluczykiem i po sprawie, chodzi mi o to dlaczego kodowany klucz do danego samochodu nie odblokowuje immobilaizera po wsadzeniu do stacyjki? pierwszy raz spotkalem sie z takim przypadkiem kiedy w przypadku uszkodzenia pilota nie mozna ruszyc autem - auto nie moze byc zalezne od pilota przeciez to absurd. Bateria wymieniana kilkukrotnie, wczoraj odpadł przycisk. Został dziś przylutowany, za chwile dodam zdjęcia płytki. |
z tego co mi widamo to w R400 jest immo aktywny, czyli wyłączany po otworzeniu/naciśnięciu przycisku otwierania na pilocie. Po to dostajesz plakietkę z czterocyfrowym kodem, żeby dezaktywować immo w razie wyczerpania baterii/zgubienia? pilota. To nie jest Opel gdzie immo jest pasywny i wystarczy włożyć kluczyk do stacyjki.
baczo19 - Sob Paź 27, 2012 14:27
flapjck1 - Sob Paź 27, 2012 14:29
poszukaj w swojej okolicy kogos kto naprawia piloty
np w warszawie jest taki specjalista i za wymiane mikrostyku ( ktory leci najczesciej ) i sprawdzenie calego pilota jak silny sygnal daje i czy jest ok bierze bodajze 12 albo 15 pln
poza tym u ciebie wlasnie jeden mikrostyk "zniknal" i to jest przyczyna jego niedzialania
|
|