Zobacz temat - [r200] tarcze nacinane ktore lepsze i czy warto?
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [r200] tarcze nacinane ktore lepsze i czy warto?

Naki17 - Sob Lis 03, 2012 16:00
Temat postu: [r200] tarcze nacinane ktore lepsze i czy warto?
Witam chce wybrac lepsze tarcze do mojego roverka zeby lepiej hamował przy okazji xd i pytanie ktore lepiej kupic i czy wogole warto :) te http://allegro.pl/tarcze-...2700909273.html czy te http://allegro.pl/sport-t...2738665875.html
bociannielot - Sob Lis 03, 2012 16:10

A co to jest Bozarto :lol: bo pierwsze słyszę ;)
Remigiusz - Sob Lis 03, 2012 16:32

Naki17, Chcesz to na codzienna jadze czy na Tor :wink: Ja bym jedynie kupił nacinane bez dziurek :wink:

A tak jak na co dzień to zwykle tarcze wentylowane :ok:

hertz25 - Sob Lis 03, 2012 16:52

dolacze sie do tematu ,niemam abs to te tarcze co kolega wyzej podal to podejda i do r 200 :?:
kangaroo69 - Sob Lis 03, 2012 19:43

hertz25 napisał/a:
niemam abs to te tarcze co kolega wyzej podal to podejda i do r 200

Jęśli masz teraz tarcze lite to nie podejdą bo będziesz musiał zaciski wymienić, jeśli masz wentylowane to spokojnie da radę :smile: Chodź w tym pierwszym przypadku to też nie stanowi problemu bo zaciski nie są drogie :smile:

ttrrool - Pon Lis 05, 2012 00:41

Z tego co mówił mi mechanik to tarcze MIKODA krzywią się.
camaro17 - Pon Lis 05, 2012 09:25

ttrrool, a jeździł na nich osobiście że tak twierdzi ?? ? czy to tylko jakieś pogłoski że Mikada się krzywi ?? Jak byś się mocniej zagłębił w necie po różnych forach samochodowych lub danych marek to Mikoda ma tylu zwolennik jak i przeciwników. Wszystko zależy od użytkowania samochodu , jeżeli jest to normalna jazda tylko dom-praca i z powrotem , z naciskiem więcej miasto to na pewno taka zmiana na sportowy zamiennik np. Mikoda + klocek np TRW, Ferrodo da znaczna poprawę w hamowaniu niż na zwykłych tarczach.

Zachęcałbym również do zmiany nowego płynu hamulcowego np o większej tem pracy, większość osób o tym zapomina przy wymianie hamulców, a koszt w porównaniu do całości znikomy .

Remigiusz - Pon Lis 05, 2012 13:46

ttrrool, Wszystkie tarcze samochodowe się krzywią nie ma idealnego który by się pod wpływem gorąca i nagłego wychłodzenia nie z deformował :wink:
Marc-in - Wto Lis 06, 2012 12:02

Tarcze nawiercane czy też nacinane mają większą skuteczność hamowania,
ale też szybciej ścierają klocki.
Do takich tarcz zalecane są klocki o dużo większej twardości,
a co z tym idzie - wzrasta cena ;)
Jeśli potrzebujesz takich tarcz tylko do lansu - to osobiście odradzam
Jeśli tor i zwiększenie bezpieczeństwa to...
Ate, TRW, Mikoda również, ale klocki tylko Ate.

Ogólnie poszukaj sobie wentylowanych i będzie OK

Ja np. mam z przodu i z tyłu tarcze wentylowane
i klocki Boscha, bo pylą bardzo słabo - czyli ścierają się mniej,
a co za tym idzie - nie muszę myć felg co 200km ;)

A co do gięcia tarcz to nie gną się tylko ceramiczne i carbonowe :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Jak jest tarcza nagrzana i wpadniesz w kałużę to wygnie się każda czy to za 30zł
czy za 300 ;)