|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Offtopic - GENERATOR WODORU HHO ADAMSKIEGO
kychu5 - Czw Lis 29, 2012 13:46 Temat postu: GENERATOR WODORU HHO ADAMSKIEGO Panowie co myślicie o tym wynalazku:
http://allegro.pl/generat...2819251094.html
Bo zaczynam się zastanawiać czy nadal jest sens zakładać LPG do mojego wozu Oczywiście ŻARTUJE Co o tym myślicie bo dla mnie to ściema na poziomie magnetyzerów ale w sumie nie znam się na tym za bardzo więc jestem ciekaw waszych opinii
mariuszekx - Sro Sty 16, 2013 20:24
To znaczy że jesteś ciemniakiem
http://www.google.pl/webh...iw=1280&bih=675
szoso - Sro Sty 16, 2013 20:36
mariuszekx, ładnie zacząłeś na samym początku swojej obecności na forum, dostajesz ostrzeżenie za ubliżanie
ADI-mistrzu - Sro Sty 16, 2013 20:41
Może tak... działać działa, ale czy spalanie spadnie? Nie sądzę
Samochód i na plaku pojedzie (sprawdzane, od razu mówię że nie na swoich i że diesle też jadą ), tutaj jest jeden problem:
A ile energii zużyjemy na wytworzenie wodoru? Energia ta będzie pochodzić z alternatora który będzie bardziej obciążony więc i silnik będzie musiał większej siły użyć aby nim kręcić. A Aby silnik miał więcej siły to więcej pali... więc gdzie oszczędność?
Ciekawszym rozwiązaniem jest wpuszczanie mgiełki wodnej, bo ta pod wpływem temp. w czasie spalania zamienia się w parę wodną i dodatkowo dostarcza energię.
Ale to taka ciekawostka
kychu5 - Sro Sty 16, 2013 20:45
Dziękuje "kolego" za miłe słowa Szkoda że nie podałeś żadnego konkretnego faktu tylko wklepałeś byle co w google i zadowolony.Czyżby konstruktor tego wspaniałego wynalazku
Pozdrawiam
pelson91 - Sro Sty 16, 2013 20:48