|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R214si '97] Kable/przewody zapłonowe...
214_SI - Sro Gru 05, 2012 17:20 Temat postu: [R214si '97] Kable/przewody zapłonowe... Chciałem kupić przewody do Rover 214si 97 stare nie wiem ile miały, umarły, kupiłem w miejscowym sklepie nie pamiętam jaka marka wyglądały identycznie jak te stare, ale nie dało się ich docisnąć do końca, nic z tego nie wyszło, oddałem do sklepu. W innym kupiłem sentechy ale podobny objaw jak wcześniej nie da się tego docisnąć wstają 2-3cm! Czy ktoś może polecić coś 100% pewnego gdzie kupić, auto mi stoi od 4dni! Proszę o pomoc! PS, może to nie problem przewodów tylko nie umiem ich założyć
leszczu - Sro Gru 05, 2012 17:54
Kup NGK.
Adrian - Sro Gru 05, 2012 18:43
A dokładnie model: RC-RV415. A następnym razem kolego 214_SI użyj najpierw wyszukiwarki na forum. Zaoszczędził byś sobie problemów.
214_SI - Sob Gru 08, 2012 13:34
Używałem wyszukiwarki, akurat na miejscu nie było NGK, sentechy też tu polecali, wyszło jak wyszło. Dzięki. Pozdrawiam.
[ Dodano: Sob Gru 08, 2012 13:34 ]
Kupione NGK, wymienione, pasują IDEALNIE! Ale takie pytanie, dalej mi nie pali i się zastanawiam czy to przez to że go "zalałem" i trzeba by było na pych spróbować, czy coś jeszcze mi zdechło...
leszczu - Sob Gru 08, 2012 14:48
Pompę paliwa słychać po przekręceniu stacyjki na zapłon
214_SI - Sob Gru 08, 2012 15:40
Słychać, ale czy działa... Na razie wyciągnąłem aku, przez próby na 4 różnych zestawach kabli, aku się trochę rozładowało... Jak się naładuje to zobaczę, choć pompka wydaje mi się do wymiany bo od czasu do czasu już nie było słychać takiego standardowego dźwięku pracy, podciśnienia tylko taki "syczenie". Czy kolega może podpowiedzieć już na zaś jaka to pompka była by potrzebna jeśli musiał bym wymienić?
zdzichu - Nie Gru 09, 2012 18:40
Zanim zamówisz pompkę to raczej sprawdż ciśnienie, po głosie nie poznasz czy podaje czy nie. U mnie chodzi już tak głośno że słychać ją dobrze przy pracującym silniku ale trzy bary daje.
214_SI - Sob Mar 16, 2013 17:14
Hmm, cewka sprawdzone, przewody nowe, iskar zapierdzela jak trzeba. Nie pali dalej,
odkręciłem filtr paliwa, odpaliłem auto i paliwo leci... Cholera, co to może być? Pompka może podawać za mało paliwa, zbyt małe CISNIENIE? To może być efektem nie palenia auta.
|
|