Zobacz temat - [R75] Czy silnik M47R wyjęty z manuala pasuje do automata?
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 75, MG ZT - [R75] Czy silnik M47R wyjęty z manuala pasuje do automata?

chdn - Pią Gru 21, 2012 00:56
Temat postu: [R75] Czy silnik M47R wyjęty z manuala pasuje do automata?
Koleżanki i Koledzy,
stało się najgorsze... kolejny silnik CDT się rozleciał... W poprzednim ukręciły się wałki rozrządu, a obecny się zatarł :cry: Serwisowany na czas, olej co 10tyś km wymieniany na Mobil 1 półsyntetyk i zonk...
Niestety silniki po 2002r są do kitu, to nie prawdziwe BMW tylko jakieś angielskie badziewie. Widziałem silnik z 2001r i z 2004 od środka, szkoda gadać. Ale do rzeczy,
Czy gdybym kupił silnik CDT z Roverka manuala, będzie pasować do automata?
Mam możliwość kupienia za nieduże pieniądze ale nie mam pewności czy będzie wszystko grać.
Dziękuję za pomoc

Spider1801 - Pią Gru 21, 2012 06:54

Silinki w manualu i automacie są te same. Różnica jest w sprzęgle zakładasz swoje i wszystko gra. Kilka miesiecy temy sam robiłem przekładkę z anglika automatu do europejskiego manuala i wszystko pasowało.
apples - Pią Gru 21, 2012 09:20

chdn napisał/a:
W poprzednim ukręciły się wałki rozrządu, a obecny się zatarł :cry: Serwisowany na czas, olej co 10tyś km wymieniany na Mobil 1 półsyntetyk i zonk...
Widocznie coś słabo serwisowany albo zła technika jazdy.
chdn napisał/a:
Niestety silniki po 2002r są do kitu, to nie prawdziwe BMW tylko jakieś angielskie badziewie.
Dobre :) O czym Ty piszesz? Zobacz co masz nabite na podzespołach i nie pisz głupot. Jakie angielskie?
chdn napisał/a:
Widziałem silnik z 2001r i z 2004 od środka, szkoda gadać.
I co niby tam takiego dziwnego/innego? Plastykowe korbowody? Papierowe pierścienie, a może zawory z wydmuszek?

O rany. :załamka:

chdn - Pią Gru 21, 2012 10:22

Podzespoly (czujniki i osprzet) jest BMW ale np wałki rozrzadu nie miały nabite BMW w silniku z 2004r! Wałki popekaly jakby byly z porcelany.
apples - Pią Gru 21, 2012 13:36

chdn napisał/a:
ale np wałki rozrzadu nie miały nabite BMW w silniku z 2004r!
No i co w związku z tym?
chdn napisał/a:
Wałki popekaly jakby byly z porcelany.
Hartowane są, więc się rozsypały, a powód pewnie jest inny. Tłoki czasem nie walnęły w zawory? Odma była sprawna? Oleju nie brakowało? Odpowiedni olej? Gazowanie na zimnym silniku? Chip?
sash997 - Pią Gru 21, 2012 20:53

CDT + to raczej na chip wskazuje :razz: może mapki za ostre??albo u jakiegoś niechluja zrobione
chdn - Sob Gru 22, 2012 09:13

Spider1801 napisał/a:
Silinki w manualu i automacie są te same. Różnica jest w sprzęgle zakładasz swoje i wszystko gra. Kilka miesiecy temy sam robiłem przekładkę z anglika automatu do europejskiego manuala i wszystko pasowało.


Dzięki Spider1801!
Temat do zamknięcia, pytałem czy pasuje silnik a nie o jakość silników po 2002r.

apples - Sob Gru 22, 2012 11:14

chdn napisał/a:
Temat do zamknięcia,
To ja zdecyduje czy do zamknięcia. :wink:

chdn napisał/a:
pytałem czy pasuje silnik a nie o jakość silników po 2002r.
Pytać nie pytałeś ale zacząłeś wygłaszać swoje mądrości.
chdn napisał/a:
Niestety silniki po 2002r są do kitu, to nie prawdziwe BMW tylko jakieś angielskie badziewie. Widziałem silnik z 2001r i z 2004 od środka, szkoda gadać.

chdn - Sob Sty 05, 2013 15:36

Silnik wymieniony, dwa dni roboty i wszystko na miejscu :mrgreen:
Jest lepiej niż było, teraz jest dopiero rakieta.

Jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc :grin:
Szerokości