|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 75, MG ZT - [R75] Czy silnik M47R wyjęty z manuala pasuje do automata?
chdn - Pią Gru 21, 2012 00:56 Temat postu: [R75] Czy silnik M47R wyjęty z manuala pasuje do automata? Koleżanki i Koledzy,
stało się najgorsze... kolejny silnik CDT się rozleciał... W poprzednim ukręciły się wałki rozrządu, a obecny się zatarł Serwisowany na czas, olej co 10tyś km wymieniany na Mobil 1 półsyntetyk i zonk...
Niestety silniki po 2002r są do kitu, to nie prawdziwe BMW tylko jakieś angielskie badziewie. Widziałem silnik z 2001r i z 2004 od środka, szkoda gadać. Ale do rzeczy,
Czy gdybym kupił silnik CDT z Roverka manuala, będzie pasować do automata?
Mam możliwość kupienia za nieduże pieniądze ale nie mam pewności czy będzie wszystko grać.
Dziękuję za pomoc
Spider1801 - Pią Gru 21, 2012 06:54
Silinki w manualu i automacie są te same. Różnica jest w sprzęgle zakładasz swoje i wszystko gra. Kilka miesiecy temy sam robiłem przekładkę z anglika automatu do europejskiego manuala i wszystko pasowało.
apples - Pią Gru 21, 2012 09:20
chdn napisał/a: | W poprzednim ukręciły się wałki rozrządu, a obecny się zatarł Serwisowany na czas, olej co 10tyś km wymieniany na Mobil 1 półsyntetyk i zonk... | Widocznie coś słabo serwisowany albo zła technika jazdy. chdn napisał/a: | Niestety silniki po 2002r są do kitu, to nie prawdziwe BMW tylko jakieś angielskie badziewie. | Dobre O czym Ty piszesz? Zobacz co masz nabite na podzespołach i nie pisz głupot. Jakie angielskie? chdn napisał/a: | Widziałem silnik z 2001r i z 2004 od środka, szkoda gadać. | I co niby tam takiego dziwnego/innego? Plastykowe korbowody? Papierowe pierścienie, a może zawory z wydmuszek?
O rany.
chdn - Pią Gru 21, 2012 10:22
Podzespoly (czujniki i osprzet) jest BMW ale np wałki rozrzadu nie miały nabite BMW w silniku z 2004r! Wałki popekaly jakby byly z porcelany.
apples - Pią Gru 21, 2012 13:36
chdn napisał/a: | ale np wałki rozrzadu nie miały nabite BMW w silniku z 2004r! | No i co w związku z tym? chdn napisał/a: | Wałki popekaly jakby byly z porcelany. | Hartowane są, więc się rozsypały, a powód pewnie jest inny. Tłoki czasem nie walnęły w zawory? Odma była sprawna? Oleju nie brakowało? Odpowiedni olej? Gazowanie na zimnym silniku? Chip?
sash997 - Pią Gru 21, 2012 20:53
CDT + to raczej na chip wskazuje może mapki za ostre??albo u jakiegoś niechluja zrobione
chdn - Sob Gru 22, 2012 09:13
Spider1801 napisał/a: | Silinki w manualu i automacie są te same. Różnica jest w sprzęgle zakładasz swoje i wszystko gra. Kilka miesiecy temy sam robiłem przekładkę z anglika automatu do europejskiego manuala i wszystko pasowało. |
Dzięki Spider1801!
Temat do zamknięcia, pytałem czy pasuje silnik a nie o jakość silników po 2002r.
apples - Sob Gru 22, 2012 11:14
chdn napisał/a: | Temat do zamknięcia, | To ja zdecyduje czy do zamknięcia.
chdn napisał/a: | pytałem czy pasuje silnik a nie o jakość silników po 2002r. | Pytać nie pytałeś ale zacząłeś wygłaszać swoje mądrości. chdn napisał/a: | Niestety silniki po 2002r są do kitu, to nie prawdziwe BMW tylko jakieś angielskie badziewie. Widziałem silnik z 2001r i z 2004 od środka, szkoda gadać. |
chdn - Sob Sty 05, 2013 15:36
Silnik wymieniony, dwa dni roboty i wszystko na miejscu
Jest lepiej niż było, teraz jest dopiero rakieta.
Jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc
Szerokości
|
|