Zobacz temat - [MGZR160]wtryski z 2.0ti???
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Tuning mechaniczny - [MGZR160]wtryski z 2.0ti???

scorpion - Sro Lut 20, 2013 19:28
Temat postu: [MGZR160]wtryski z 2.0ti???
witam chciałem sie zapytać czy wtryski z 2.0 turbo będa pasowac do 1.8 vvc?dzieki za pomoc i kulturalne odpowiedzi
leszczu - Sro Lut 20, 2013 19:31

Pasować nie będą, a nawet jakby pasowały to mocy ci nie przybędzie. :wink:
tuners - Sro Lut 20, 2013 19:32

Na 99% nie inny silnik tutaj k-seria tu t-seria pozatym silnik nie robi tam tyle roboty co dmuchawa pozatym jakby pasowaly i cokolwiek mialy dac to juz w nie jednym by smigalya powszechne by byly jak wtryski z sdi w idt
scorpion - Sro Lut 20, 2013 22:50

nie przbedzie mocy? a od turba nie sa wydajniejsze wtryski ? delikatna zmianna mapy i lepsza pompa ?
Pływak - Sro Lut 20, 2013 23:15

Co Ci niby ma dać wiecej paliwa w silniku n/a? Skrót AFR Ci cos mówi? Jeśli nie to warto poczytać bo nie samym paliwem auto jedzie ;]
Kozik - Czw Lut 21, 2013 06:04

scorpion, przyrost rzędu 5 albo spadek 10KM (zalany silnik) a wzrost spalania o 3-4L Cię satysfakcjonuje? myślę że można by było zacząć od zwiększenia ciśnienia paliwa na tych wtryskach, ja zyskałem około 10KM na pierdołach, poczytaj sobie w moim temacie (ciśnienia paliwa nie podnosiłem)
tuners - Czw Lut 21, 2013 06:22

Jestem ciekaw jednego , lotus elise mial silnik 1.8 k serie najpierw 120km potem 158 a pod koniec produkcji pierwszej generacji 190km i niewiem czy to byla jeszcze roverowska k seria czy juz silnik toyoty ale one byly chyba klepane od nastepnej generacji wiec na twoim miejscu tutaj szukal bym czy cos nie bylo podkrecone
Markzo - Czw Lut 21, 2013 06:50

wtryski od 2,0T to 440tki, w vvc są chyba 220tki, czy coś koło tego. Żadnego sensu to nie ma.
piotrekcrash - Czw Lut 21, 2013 13:07

190km w Elise to też K-Seria.
tuners - Czw Lut 21, 2013 18:57

Pytanie co tam dlubniete ze wycisneli jeszcze 30kucy i ile tracily kucy po wyjezdzie z fabryki bo jak wiadomo k-seria serii nie trzyma
leszczu - Czw Lut 21, 2013 19:09

tuners napisał/a:
bo jak wiadomo k-seria serii nie trzyma

Skąd masz takie informacje ??

Kozik - Czw Lut 21, 2013 19:09

tuners napisał/a:
k-seria serii nie trzyma


z 4 aut jakie widziałem to tylko kv6 i mg zr 160 serii nie trzymało a pozostałe 2 kserie miały ponad serię

tuners - Czw Lut 21, 2013 19:28

Nie chodzi mi o niewysilone tylko jak przy 160kuniach zazwyczaj wychodzi okolo 150 to przy 190 ?
Kozik - Czw Lut 21, 2013 19:37

tuners, bo to mg, a mg mają tylko napisane że są mocniejsze ;) R mają prawdziwą moc :P
tuners - Czw Lut 21, 2013 19:44

Heh cos w tym jest bo w r vvc opisane bylo jako 150kuni w wersji gti :-)
Markzo - Czw Lut 21, 2013 19:46

Kozik napisał/a:
z 4 aut jakie widziałem to tylko kv6 i mg zr 160 serii nie trzymało a pozostałe 2 kserie miały ponad serię

e jak poprawiłem pierdoły robione wg angoli miałem ponad serię :P

bociannielot - Czw Lut 21, 2013 20:55

Kozik napisał/a:
z 4 aut jakie widziałem to tylko kv6 i mg zr 160 serii nie trzymało a pozostałe 2 kserie miały ponad serię
bo po planowaniu głowicy silnik z reguły mocniejszy jest :lol:
MultecFSO - Czw Lut 21, 2013 21:51

tuners napisał/a:
Jestem ciekaw jednego , lotus elise mial silnik 1.8 k serie najpierw 120km potem 158 a pod koniec produkcji pierwszej generacji 190km i niewiem czy to byla jeszcze roverowska k seria czy juz silnik toyoty ale one byly chyba klepane od nastepnej generacji wiec na twoim miejscu tutaj szukal bym czy cos nie bylo podkrecone


W Lotusie Elise (S1) był zastosowany silnik VHPD. Czyli mocno zmodyfikowany 1.8. Głowica z dużymi zaworami (31,5mm ssące, 27mm wydech, tak jak w VVC, tyle, że pod normalne wałki), dużo ostrzejsze wałki (280st/10,3mm, seria ma 244st/8.8mm), mechaniczne popychacze, zakuty dół... :)

Rover 25 GTi miał 145koni, z tym, że miał już osprzęt EU3, tak jak "160tka" i napis VVC na ssącym.

Jeśli chodzi o tuning 160tki to w sumie najlepiej zrobić porządny porting głowicy, wrzucić ostrzejszy wałek wydechowy i jakiś customowy kolektor wydechowy. :)

tuners - Pią Lut 22, 2013 06:11

MultecFSO, Dziekuje za okreslenie sytuacji teraz juz widac roznice i z czego wynika mam nadzieje ze to troche przystopuje proby dziwnych modyfikacji w vvc oraz nakresli kierunek ktory lepiej obrac zeby nie narobic strat w mocy.

Jeszcze jedna prosba jakbys mogl podac z kad informacje czerpales moze wiecej ciekawych rzeczy tam bedzie jeszcze :-)

MultecFSO - Sob Lut 23, 2013 23:29

Z głowy. :wink: Ale na temat silnika VHPD jest w sumie sporo informacji. Obecnie dorwanie głowicę VHPD MS2 w "przystępnej" jest niemożliwe...
K-Seria i jej wolnossące wariacje to moje hobby. :smile: :smile:
Dużo info znajdziesz tutaj :
http://kengine.dvapower.com/ - wymagany angielski techniczny.

flapjck1 - Sob Lut 23, 2013 23:58

a duzo gratow nadal mozna kupic w sklepach lotusowych, ktorych jest bez liku

ale: ceny wyrywaja z kapci!!!! glowica grubo ponad 1000 gbp, walki okolo 500, sprezyny jakosciowe ponad 100 gbp, kazda pestka do regulacji luzu zaworowego kilkanascie gbp. do tego dochodza kute korby, customowe tloki i inne bajery :D

silnik za kilkanascie tys gbp ktory ma okolo 200-220 KM, w pl za kilkanascie tys pln zrobi sie wiecej na turbinie :)

Kozik - Nie Lut 24, 2013 10:15

MultecFSO napisał/a:
K-Seria i jej wolnossące wariacje to moje hobby. :smile: :smile:


dziel się kolego będziemy modzić :)