Zobacz temat - [R45] elektrozawór kąta wtrysku
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R45] elektrozawór kąta wtrysku

kurczak - Wto Kwi 02, 2013 08:28
Temat postu: [R45] elektrozawór kąta wtrysku
Witam .prosze o jeszcze jedną szybką poradę czy ten elektrozawór będzie pasował do pompy VP-30 - http://moto.allegro.pl/el...3074522296.html z wyglądu taki sam ,tylko do innej pompy .
Szymon199010 - Wto Kwi 02, 2013 17:20

Nie będzie pasował. Ma inny numer. Szukaj przestawiacza o numerze 0 281 002 413
kurczak - Wto Kwi 02, 2013 17:39

Dzięki .już chciałem zamawiać ;) gorzej ,że nie ma na allegro tylko taki był .jutro zadzwonię do sklepu ,może mają możliwość ściągnięcia ,a czy może być tak ,że jest tylko żle ustawiony kąt wtrysku i dlatego na do 2 tyś.obrotów jest mułowaty ? potem jak się włącza turbina to z pod tyłka wyrywa

[ Dodano: Wto Kwi 02, 2013 18:39 ]
jeszcze jedno : jak podłączałem do kąputera to obciązenie silnika -LOAD pokazywało w granicach 75% na zimnym silniku ,wszystko wyłączone ,tylko silnik pracował

szoso - Czw Kwi 04, 2013 07:50

co wy z tymi elektrozaworami? już nie pierwsza osoba chce wymieniać na pałę nie mając pewności bo gdzieś tam coś przeczytała
turbina chodzi cały czas, czuć ją dopiero od 2 tysięcy obrotów, ona nie ma zmiennej geometrii żeby cię wciskało w fotel od samego początku
radzę się ostudzić trochę bo szkoda kasy i nie szukać problemów gdzie ich nie ma :wink:

kurczak - Wto Kwi 09, 2013 17:12

z tego co wyczytałem na forum to będę musiał wymienić ten elektrozawór .podobno odpowiada on za obciążenie silnika i za odpalanie .dzisiaj pojechałem 50 km. do znajomego żeby sprawdzić jeszcze raz obciązenie silnika .co prawda on ma program scanmaster mono ale akurat obciążenie silnika pokazuje i tak na zimnym silniku wskazuje 75% a na rozgrzanym przy temperaturze powyżej 80 stopni spada do 60% .przy pomiarze pracował sam silnik ,wszystko inne było wyłączone ,dlatego wniosek -elektrozawór ,tylko nigdzie nie mogę znaleść. dodam jeszcze że jak były mrozy to miałem problem z odpaleniem ,a i dzisiaj przy -8 podgrzałem dwa razy świece i musiałem pokręcić 20 sekund
mirwin - Sro Kwi 10, 2013 06:40

Przecież to pompa Boscha to tam pytaj, na pewno mają. Ale ja bym najpierw ustawił kąt wtrysku, a potem myślał o tym zaworze.
kurczak - Sro Kwi 10, 2013 07:38

Kąt wtrysku ma wpływ na obciążenie silnika ?
mirwin - Sro Kwi 10, 2013 07:59

Nie wiem ale jak paliwo trafia do wtryskiwaczy w nieodpowiednim momencie, to silnik nie będzie pracował optymalnie i pewnie będzie inaczej obciążony. O kącie sobie poczytaj jak KOBI84 sobie ustawiał kąt, a tez chciał zmieniać ten zawór. Tu masz link
Jak nic to nie da to dalej będziesz szukał.

kurczak - Sro Kwi 10, 2013 11:49

może wkrótce będę miał okazję sprawdzić kat na torgue ,wtedy napiszę co z tego wyszło
Kobi84 - Sro Kwi 10, 2013 16:01

mirwin napisał/a:
O kącie sobie poczytaj jak KOBI84 sobie ustawiał kąt, a tez chciał zmieniać ten zawór. Tu masz link
Jak nic to nie da to dalej będziesz szukał.


Potwierdzam. Pomogło dobre ustawienie kąta. Tylko że u mnie obciążenie silnika zawsze było w normie. Na rozgrzanym silniku mam jakieś 17-19% w zależności od ilości uruchomionej elektryki.

szoso - Sob Kwi 13, 2013 14:37

temat o torque został wydzielony do offtopic http://forum.roverki.eu/v...p=790359#790359