|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 600, Honda Accord - [Rover 620i] Piszczy tylne koło od pasażera.
nuvolapl - Sro Kwi 03, 2013 08:07 Temat postu: [Rover 620i] Piszczy tylne koło od pasażera. Witam
czasem przy cofaniu piszczało mi tylne koło od kierowcy. Teraz piszczy zawsze przy skręcie w prawo (przy jeździe do przodu, przy cofaniu przestało).
Wciskanie hamulca nie wywołuje piszczenia ani nie zmienia jego dźwięku jeśli wcisnę przy piszczeniu.
Spotkał się ktoś z czymś podobnym? wie ktoś co to może być?
Balas87 - Sro Kwi 03, 2013 10:09
Tak ja tak właśnie mam, dokładnie tylne lewe koło mi piszczy, podejrzewam coś z zaciskiem może dzisiaj to porozbieram to powiem coś więcej na ten temat
nuvolapl - Sro Kwi 03, 2013 10:18
Balas87 napisał/a: | Tak ja tak właśnie mam, dokładnie tylne lewe koło mi piszczy, podejrzewam coś z zaciskiem może dzisiaj to porozbieram to powiem coś więcej na ten temat |
Bardzo mi przykro, że masz problemy ze swoim Roverkiem ale ciesze się, że masz jak sprawdzić co to piszczy. Ja niestety pod blokiem w taką pogodę nie dam rady.
Byłoby miło jakbyś później to opisał.
Powodzenia
Mariusz27 - Sro Kwi 03, 2013 10:43
Ja bym sprawdził czy osłona tarczy nie zgięta, jeśli jest jeszcze - to może trzeć. Ewentualnie docisk nie odbija prawidłowo i trze klocek o tarcze.
Balas87 - Sro Kwi 03, 2013 11:24
u mnie osłona tarczy nie trze na pewno podejrzewam poprostu rdzę na zacisku albo dźwięk akustyczny zużytych klocków czyli blaszka trze o tarczę. Jak naprawię to napewno opiszę:)
nuvolapl - Sro Kwi 03, 2013 11:42
Fakt, że piszczy tylko przy skręcie nie wyklucza osłony czy klocków? i to przy skręcie tylko w jedną stronę.
zaq - Sro Kwi 03, 2013 13:05
nuvolapl napisał/a: | Fakt, że piszczy tylko przy skręcie nie wyklucza osłony czy klocków? i to przy skręcie tylko w jedną stronę. |
W sumie to może być też łożysko które już woła o wymianę. Przy skręcaniu działają na nie większe siły! Podnieś auto i sprawdź luzy na tym że kole.
Mariusz27 - Sro Kwi 03, 2013 15:21
A no może być też łożysko z tymże nie zawsze podnosząc auto będzie wyczuwalny większy luz od dopuszczalnego, ale może będzie piszczało przy kręcenu kołem.
P.S. czy przy udeżeniu w koło (honda civic) może zgiąć się trzpień wahacza na którym jest łożysko koła a felga nie? nie da się ustawić zbieżności w tylnym prawym kole- zabrakło już regulacji. Opona jest o 1cm bliżej od wahacza niż z lewej strony tak jakby właśnie był zgięty ten trzpień. Wie ktoś czy to można wyprostować albo wymienić sam trzpień czy cały wahacz tylko?
Balas87 - Pon Kwi 08, 2013 12:38
u mnie sprawa się rozwiązała klocki do wymiany
|
|