Zobacz temat - [Rover 620i] Piszczy tylne koło od pasażera.
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 600, Honda Accord - [Rover 620i] Piszczy tylne koło od pasażera.

nuvolapl - Sro Kwi 03, 2013 08:07
Temat postu: [Rover 620i] Piszczy tylne koło od pasażera.
Witam

czasem przy cofaniu piszczało mi tylne koło od kierowcy. Teraz piszczy zawsze przy skręcie w prawo (przy jeździe do przodu, przy cofaniu przestało).

Wciskanie hamulca nie wywołuje piszczenia ani nie zmienia jego dźwięku jeśli wcisnę przy piszczeniu.

Spotkał się ktoś z czymś podobnym? wie ktoś co to może być?

Balas87 - Sro Kwi 03, 2013 10:09

Tak ja tak właśnie mam, dokładnie tylne lewe koło mi piszczy, podejrzewam coś z zaciskiem może dzisiaj to porozbieram to powiem coś więcej na ten temat :)
nuvolapl - Sro Kwi 03, 2013 10:18

Balas87 napisał/a:
Tak ja tak właśnie mam, dokładnie tylne lewe koło mi piszczy, podejrzewam coś z zaciskiem może dzisiaj to porozbieram to powiem coś więcej na ten temat :)


Bardzo mi przykro, że masz problemy ze swoim Roverkiem ale ciesze się, że masz jak sprawdzić co to piszczy. Ja niestety pod blokiem w taką pogodę nie dam rady.

Byłoby miło jakbyś później to opisał.

Powodzenia :)

Mariusz27 - Sro Kwi 03, 2013 10:43

Ja bym sprawdził czy osłona tarczy nie zgięta, jeśli jest jeszcze - to może trzeć. Ewentualnie docisk nie odbija prawidłowo i trze klocek o tarcze.
Balas87 - Sro Kwi 03, 2013 11:24

u mnie osłona tarczy nie trze na pewno podejrzewam poprostu rdzę na zacisku albo dźwięk akustyczny zużytych klocków czyli blaszka trze o tarczę. Jak naprawię to napewno opiszę:)
nuvolapl - Sro Kwi 03, 2013 11:42

Fakt, że piszczy tylko przy skręcie nie wyklucza osłony czy klocków? i to przy skręcie tylko w jedną stronę.
zaq - Sro Kwi 03, 2013 13:05

nuvolapl napisał/a:
Fakt, że piszczy tylko przy skręcie nie wyklucza osłony czy klocków? i to przy skręcie tylko w jedną stronę.

W sumie to może być też łożysko które już woła o wymianę. Przy skręcaniu działają na nie większe siły! Podnieś auto i sprawdź luzy na tym że kole.

Mariusz27 - Sro Kwi 03, 2013 15:21

A no może być też łożysko z tymże nie zawsze podnosząc auto będzie wyczuwalny większy luz od dopuszczalnego, ale może będzie piszczało przy kręcenu kołem.

P.S. czy przy udeżeniu w koło (honda civic) może zgiąć się trzpień wahacza na którym jest łożysko koła a felga nie? nie da się ustawić zbieżności w tylnym prawym kole- zabrakło już regulacji. Opona jest o 1cm bliżej od wahacza niż z lewej strony tak jakby właśnie był zgięty ten trzpień. Wie ktoś czy to można wyprostować albo wymienić sam trzpień czy cały wahacz tylko?

Balas87 - Pon Kwi 08, 2013 12:38

u mnie sprawa się rozwiązała klocki do wymiany :)