Zobacz temat - Problemy z pobraniem torque na telefon
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Offtopic - Problemy z pobraniem torque na telefon

kurczak - Sro Kwi 10, 2013 20:05
Temat postu: Problemy z pobraniem torque na telefon
no właśnie .mnie tez się wydaje że kąt wtrysku nie powinien mieć wpływu na obciązenie .sam już nie wiem co może być .nawet kupiłem telefon z androidem i chciałem wgrać torgue żeby chociaż sprawdzić ten kąt wtrysku, ale nie mogę ,nie wiem czemu nie chce mi ściągnąć i prawdę mówiąc ,mam już dość :tyra:
Kobi84 - Sob Kwi 13, 2013 11:02

kurczak, Rozumiem że pobierasz przez Google Play? Robisz to bezpośrednio z telefonu czy przez stronę internetową na komputerze?
kurczak - Sob Kwi 13, 2013 14:03

tak .przez google play i próbuję ściągnąć od razu z na komórkę .Jak tylko wcisnę kup teraz to wyskakuje ,że nie może pobrać pliku .próbowałem przez komputer to tylko zablokowało telefon .przyznam ,ze już odpuściłem sobie ,szkoda tylko kasy ,za telefon .
Kobi84 - Sob Kwi 13, 2013 14:21

A możesz pobrać wersję Lite? Pobieraj tylko przez Google Play w telefonie. Sprawdź czy nie masz zablokowanego pobierania plików w telefonie. No i zostaje kwestia tego, czy telefon obsługuje aplikację. Czy twoje konto Google jest zalogowane w telefonie. Jaka to komórka?
kurczak - Sob Kwi 13, 2013 15:10

telefon LG z androidem 1,6 .tak, konto mam zalogowane .wszystko wgrywałem jak należy . byc może,że nie obsługuje tego .nie chcę już nawet próbować więcej ,bo mogę stracić i tą komórkę jak roztrzaskam o ścianę :???:
szoso - Sob Kwi 13, 2013 15:32

może to wina tego twojego androida, 1.6 to stary jakiś, ja mam 2.1 i torgue lite (bezpłatne) udało mi się ściągnąć
Kobi84 - Sob Kwi 13, 2013 16:51

Też bym obstawiał ten tel i starego androida. Ja mam 2.2.9 i to jest już bardzo stara wersja.
kurczak - Sob Kwi 13, 2013 17:08

no tak ,kasa w błoto poszła :( wgrałem LITE za 3 razem .pokazuje mi tylko takie nastawy : ACCEL -0,89 COBLANT -72,0 stopnie celsjusza REVS -784,0 rpn MAF -21,3 g/s TIMING ADR -2,5 stopnia THROTTLE - 0,0 % LOAD -63 % możecie wytłumaczyć co oznaczają te dane i co według was jest złe -jeśli jest ,bo domyślam się ,że obciążenie to na pewno
Kobi84 - Sob Kwi 13, 2013 17:32

Skoro Lite działa to i pełna wersja powinna. Dziwne.
ACCEL -0,89 - domyślam się ze wskazania akcelerometru
COBLANT -72 - temperatura chłodziwa
REVS -784,0 - obroty silnika
MAF -21,3 g/s - czujnik ciśnienia powietrza w dolocie albo odczyt z przepływomierza
TIMING ADR -2,5 - obstawiam kąt wtrysku - czy to jest minus 2.5 stopnia????
THROTTLE - 0,0 % - poziom otwarcia przepustnicy

[ Dodano: Sob Kwi 13, 2013 17:32 ]
a jeszcze jedno. Masz klimatyzację automatyczną? A może zwykłą i jest cały czas włączona? Bo działająca klima może powodować takie obciążenie silnika.

kurczak - Sob Kwi 13, 2013 18:15

klimę mam manualną ale nie działa .jeszcze się za nią nie zabrałem . a Timing Adr to nie jest minus 2,5 tylko 2,5

[ Dodano: Sob Kwi 13, 2013 17:45 ]
spróbuję jeszcze wgrać pełną wersję .

[ Dodano: Sob Kwi 13, 2013 18:15 ]
no i nic z tego ,wyskakuje taki sam komunikat ,ale jeśli Timing ADR oznacza kąt wtrysku to więcej mi nie potrzeba .na tym mi najbardziej zależało ,bo nawet pełna wersja w moim błędów nie odczyta

Kobi84 - Sob Kwi 13, 2013 21:54

Kąt wtrysku nie jest tragiczny, ale warto do doregulować bliżej +4. Zaś jeśli chodzi o obciążenie silnika to nie mam pomysłów :/
kurczak - Nie Kwi 14, 2013 15:34

Dzięki Kobi .i tak pomogłeś .dałbym Ci pomógł ale nie masz ikonki

[ Dodano: Nie Kwi 14, 2013 00:14 ]
może ktoś inny podrzuci jakiś pomysł odnośnie obciążenia .jak będę miał czas to sprawdzę wtryski na przelew . Nie sądzę, żeby to miało wpływ na obciążenie ,ale trzeba próbować

[ Dodano: Nie Kwi 14, 2013 15:34 ]
zabrałem się za ustawienie kąta wtrysku i klapa .odkręciłem 4 sróbki od koła regulacyjnego i chciałem przekręcić przeciwnie do ruchu wskazówek zegara ,jak wyczytałem na forum ,tzn chciałem trochę zwiekszyć ,do 4 stopni .niestety koło jest już w skrajnym położeniu ,pewnie ktoś przy montażu żle założył . w związku z tym pytanie czy jakbym popuścił te 4 sróbki i przesunął koło o jeden ząbek na pasku nic bym nie popsuł . wychodzę z założenia ,że jesli bym o jeden ząbek przestawił to te 4 sróby znajdą się w położeniu po drugiej stronie i będę miał swobodę regulacji .dodam że na siłę już pociągnąłem za koło i docisnąłem śróbki ,to chwilę po odpaleniu kąt pokazywał 3,5 i odpalił od razu ,ale za chwilę pokazywał znowu 2,5 widocznie pod obrotami wrócił w stare położenie.