Zobacz temat - Matexx R820 Coupe Turbo
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Nasze auta - Matexx R820 Coupe Turbo

Matexx - Nie Cze 02, 2013 23:02
Temat postu: Matexx R820 Coupe Turbo
Witam auto kupiłem na początku 2011r.
rok produkcji 1995.
auto trochę zainwestowałem było kilka usterek.
Pojeździłem trochę i -skrzynia biegów.
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=70694

Ostatnio-turbosprężarka
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=84106

nie pisze o takich rzeczach jak wysprzęglik. Brakujące szpilki u kół.

Jeździłem nim przez te ostatnie dwa lata, lecz postanowiłem że muszę coś z nim zmienić. Ogólnie auto ma kilka wgniotek jakiś małych kiedyś ktoś nazłość zrobił.
Najgorsza sytuacja była w tamtym roku w zime jak zawinąłem się drzwiami na znaku, nie mogłem dostać progu to w końcu zrobiliśmy jak umieliśmy i tak się jeździło, + jeszcze czarne drzwi bo już nie malowałem. Lecz szkoda mi go było, auto fajnie sie zbierało i wgl.

w końcu pomysł jest taki: Moc podnieść do tych 300koników albo i więcej.;)
i zrobić żeby w końcu łądnie się prezentował i przyciągał uwage, szybka limuzyna.;D
prace ruszył :)
auto w ciągu 2 miesiecy ma wyjechać z garażu max koniec lipca.
Zakładane plany niektóre już realizowane

Silnik
2.0l 200KM sprężanie 12. barów na każdym
dopiero zabieram sie za niego jest wyjęty.
- wleci nowy rozrząd +pompa wody
- place+kopułka
- przewody Magnecor KV85
- Olej w silnika valvoline 10w60
- Poduszki już wysłane do Olkusza Politeranura 4 pod silnik 2 pod skrzynie.
- Sprzęgło plac Hallera Warszawa. Spiek 4 łapkowy. niestety terminy nowych zleceń dopiero od 24 czerwca.
- chłodnica szersza o 1 cm przebudowana
- skrzynia biegów nowe łożyska uszczelniacze
- zbiorniczek wyrównawczy nierdzewka już jest.

Układ dolotowy
- turbosprężarka jak już w temacie wyżej o wymianie. To z nissana s 14. Garrett 28
- filtr stożkowy 3cale rura
- blow off properfekt
- intercooler w zderzak do 350KM
Układ wydechowy
-przelot nierdzewka DP3 cale do rozgałeźnika później na 2.5 cala i dalej rurki po jednej i po drugiej stronie

Elektronika
-ecu master det3
-może ebc mam mbc
-zegary ciśnienie oleju, temperatura spalin,ciśnienie doładowania.

Wygląd
- całe auto na kolor czarny mat komora silnika niebieski akryl

-układ hamulcowy
- zaciski są juz w trakcie regeneracji dwutłoczkowe z hondy legend
- tarcze zimmerman na przód 285
- reszta zobaczymy co kupimy.;)

Wnętrze
- środek planuje trochę zmienić podsufitka, czarna drewno będzie oklejone czarną mat folią 3m słupki też czarny mat ale malowane.
- skóra renowacja

Zawieszenie
-home made zobaczymy jakiś gwint, lekko 2 -3 cm w dół, utwardzone
Układ Napędowy
-alufelgi 7.5 18calowe już są
-oponki na sam koniec 225/40/18 coś sie kupi.

resztę czego nie dopisałem to dopisze fotki zapodam. Pozdrawiam.













tuners - Pon Cze 03, 2013 05:13

Duży plus za takie plany na 820 mało jest tych aut fajnie zmodzonych jak masz wszystko wyjęte w komorze odrazu by można się pokusić o jakiś clean look bo w roverach praktycznie nikt tego nie robił a i silnik wyrobi na te 300kucy bez kucia? Bo wiem że jego wytrzymałość często była przyczyną ograniczania mocy do 260-280
Markzo - Pon Cze 03, 2013 08:11

Trzymam kciuki za powodzenie ;) nie pasuje mi tylko czarny mat, 800 w coupe zasługuje na cos bardziej wyrafinowanego ;)
Harry - Pon Cze 03, 2013 08:58

Matexx napisał/a:
całe auto na kolor czarny mat komora silnika niebieski akryl

dziwnie to będzie wyglądało. Uważam, że takie kolory nie pasują do tego auta

Yog-Sothoth - Pon Cze 03, 2013 09:43

O widzę zbiorniczek :) Kolor rzecz gustu, ja bym drewno w środku zostawił ale to już nie moje auto :)
Plany bardzo fajne, generalnie całego wybebeszyć i złożyć od nowa to najlepszy pomysł.

soviet100 - Pon Cze 03, 2013 10:29

Takie auto zepsuć . Swoją drogą robisz wieś z tego samochodu to nie pasuje to starego amerykańca po prostu .
torek86 - Pon Cze 03, 2013 14:04

ja bym widział tylko odwortny podział kolorów, niebieski na całą budę, a czarny mat do środka. Niestety nie jest to auto pierwszej świeżości i czarny mat tylko go postarzy. tutaj bardziej bym radził jakąś perłę zastosować.
Matexx - Pon Cze 03, 2013 17:58

tuners napisał/a:
Duży plus za takie plany na 820 mało jest tych aut fajnie zmodzonych jak masz wszystko wyjęte w komorze odrazu by można się pokusić o jakiś clean look bo w roverach praktycznie nikt tego nie robił a i silnik wyrobi na te 300kucy bez kucia? Bo wiem że jego wytrzymałość często była przyczyną ograniczania mocy do 260-280


clean look- fajnie wygląda no ale chyba czasu brak i ciężko było by mi się za to zabrać, nie wiadomo gdzie to wszystko pochować, na pewno kable jakoś ułoże powiąże , nowe rurki.
mam nadzieje że 300 wyrobi, tak naprawde jak ktoś zwraca uwage na zegary i dobrze ma poustawiane warningi to tłoków nie spali, Zobaczymy czy turbałka tyle wydoła ile chce.:)


soviet100 napisał/a:
Takie auto zepsuć . Swoją drogą robisz wieś z tego samochodu to nie pasuje to starego amerykańca po prostu .


Nie wiem czym tak naprawdę auto psuje? :) tym że zwiększam trochę mocy? zmieniam troszkę środek? maluje na nowy kolor bo stary jest zbyt brzydki? ehh gdybym zakładał mu jakieś naprawdę wiejskie zderzaki dokładki, to mógł bym się zgodzić że robie wieś z auta, ale przed rozebraniem posiadał tylko spojler, oryginalny od R800 na tylnej klapie. :) Wszystkim wiadomo nie będzie się podobał, ważne że mi będzie się podobać, i będę miał satysfakcje z jazdy i z ukończenia projektu;)
Pozdrawiam.

soviet100 - Pon Cze 03, 2013 18:06

No z tego co czytałem to jakieś doloty i inne niepotrzebne rzeczy chcesz założyć . Do tego ten motor już jest wyżyłowany do granic a ty chcesz polowe mocy jeszcze dodać .
Matexx - Pon Cze 03, 2013 18:27

soviet100 napisał/a:
No z tego co czytałem to jakieś doloty i inne niepotrzebne rzeczy chcesz założyć . Do tego ten motor już jest wyżyłowany do granic a ty chcesz polowe mocy jeszcze dodać .


Żadna fabryka nie żyłuje silnika do granic, bo przy ostrzejszej jeździe silniki by siadały i nie jeździły przez 15, czy 20 lat. Wiadomo przy większej mocy wszystko się szybciej zużywa.

Jugol - Pią Sie 02, 2013 22:49

up
Matexx - Pią Sie 02, 2013 22:51

Witam po dłuższej przerwie, a więc czas niestety pędzi szybciej, i z powodu wyjazdu i pracy poza terenem zamieszkania :cry: , oraz lekkiego opóźnienia pracy lakiernika, auto czeka na lakierowanie,
buda pojedzie dopiero niestety za 2 tygodnie do malowania w tym przestoju chcę wymontować zawieszenie i oddać do kolegi który zajmuje się przerabianiem amortyzatorów na gwinty oraz air ride, niestety po wszystkich pomiarach poduchy nie wejdą oryginalne sprężyny mają tylko 100mm srednicy a to jest za mało.;( tak wiec bedzie dobry gwint.;) :mrgreen: . W tym czasie zostało kilka rzeczy zrobione a mianowicie, oklejone drewno, podsufita zmieniona została na czarną,zaciski zregenerowane wypiaskowane i pomalowane farbą folia tec dwutłoczkowe , w końcu wiadomo co z chłodnicą będzie 1,5cm grubsza rdzeniem oraz 5 cm dłuższa.
Przyszło mi troche gratów
poduchy pod silnik z politeranury wszystkie 7,
tarcza spiekowa,
pompa paliwa walbro 255

mam kilka pytań jakie tarcze hamulcowe na przód oraz klocki?
takie? http://allegro.pl/tarcze-...3407308675.html
http://allegro.pl/tarcze-...3436475721.html
http://allegro.pl/tarcza-...3388713775.html

http://allegro.pl/klocki-...3373928465.html
wśród tarcz dużego wyboru nie ma potrzebuje 282-5 a klocki to chyba w tedy już szukać pod legend?

a wtryski wymieniać? jak coś to na jakie?




greg-si - Sob Sie 03, 2013 08:06

Klocków możesz szukać od legenda i każdego innego zacisku pod tarcze 282mm. Wybór jest dość spory.
Wtryski chyba bez sensu wymieniać bo były zakładane w turbo dość wydajne.
Po strojeniu powinieneś wiedzieć czy wtryski dają radę.

pbskarpy - Nie Sie 04, 2013 16:53

Nie moge się doczekać :D
Matexx - Nie Sie 04, 2013 22:20

pbskarpy napisał/a:
Nie moge się doczekać :D


ja też. :)

a jeżeli chodzi o tarcze to rzeczywiście, mogę założyć je od legenda ale do roku 91 ponieważ były 4x114,3 rozstaw. później było na 5 szpilek. No i od preluda byly na 4 i na 282. Dzisiaj jedno jarzmo założyłem z zaciskiem, na starej tarczy patrzyłem czy wejdzie mi pod moją zimowe koło 15 cali i wchodzi,.;) heh

Mam do wymiany także łączniki przednie i tylne i czytając temat Blue827
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=56012&
też zrobie tak jak on tylko zamiast wkładać inne tulejki w śrdek wyśle te łączniki do Olkusza i wsadzą mi już gotowe tuleje z politeranury z mniejszym otworem.

Yog-Sothoth - Nie Sie 04, 2013 23:04

Wchodzi wchodzi, u mnie 282mm ma jakieś 10mm luzu przy 15" feldze więc na styk :) Tarcze w sumie można nawiercić tylko czy starczy miejsca? Ostatnio na Allegro widziałem parę kompletów 282mm więc chyba nie ma problemów z dostępem.
Markzo - Pon Sie 05, 2013 07:26

Czekam na wynik z hamowni :D
dobryziom - Pon Sie 05, 2013 11:50

nie bierz żadnych tarcz EBC czy BD tym bardziej nawiercanych to ciężkie auto a jedne i drugie maja tendencje do wichrowania... bierz gładkie tarcze i do tego dobrej klasy klocek zapewni to dużo lepsze hamowanie np. Fredodo DS Performance lub HAWK HPS - oba miałem i HPS chyba ciut lepszy :) żeby poprawić hamowanie warto też kupić przewody w oplocie bo mogą zacząć ci zaraz puchnąć stare przewody. Wtrysków nie ruszaj jak są sprawne starcza bez problemu do 280- 300km
Matexx - Sro Sie 07, 2013 08:58

Jeżeli polecasz taki klocek to biore go. co do przewodów firma Tarox mają zrobić customowe jak nie znajdą do mojego auta.
http://www.taroxpolska.pl/
Tarcze też mają ale nie na mój budżet inni to firmę chwalą a inni narzekają.
http://www.taroxpolska.pl..._9310_9328.html :wink:

Yog-Sothoth - Sro Sie 07, 2013 10:08

A te - http://allegro.pl/tarcze-...3407308675.html ?

Przewody masz choćby tutaj - http://www.inter-rally.pl...0-DHK088LL.html , bo ciekawe za ile Tarox zrobi customowe.

Matexx - Sro Sie 07, 2013 10:15

Yog-Sothoth napisał/a:
A te - http://allegro.pl/tarcze-...3407308675.html ?

Przewody masz choćby tutaj - http://www.inter-rally.pl...0-DHK088LL.html , bo ciekawe za ile Tarox zrobi customowe.



te tarcze to podobno pękają. na innych forach czytałem opinie. Zobacze co z tego wyjdzie. a na razie jak gadałem za przewody Tarox usłyszałem 400zł ale nie wiem czy zmienią cene.

dzelo23 - Pią Sie 16, 2013 17:30

up up up
Matexx - Pią Sie 16, 2013 17:47

Dotarła chłodnica szerokość rdzenia 5.5 cm 1.5cm szersza niż mój oryginał, dłuższa o 3 cm a wysokość została ta sama.
Oraz wymieniam rurke od wspomagania ponieważ ja u siebie mam pordzewiałe i są przyspawane uchwyty, ciężko mi będzie zmieścić tam jeszcze intercooller przed zderzak , wiec daje z Mg ZT są ładniejsze oraz będę mógł je dobrze umiejscowić mają uchwyty do przykręcenia.;)



Markzo - Pią Sie 16, 2013 17:59

najs ;) wyślij mi zdjęcie lewarka to szorta ogarniemy :)
Kozik - Pią Sie 16, 2013 19:14

300kunia musi mieć ;)
greg-si - Pią Sie 16, 2013 19:17

Czym jest podyktowana taka chłodnica, jest potrzeba montażu takiej chłodnicy?
Kozik - Pią Sie 16, 2013 20:02

greg-si napisał/a:
Czym jest podyktowana taka chłodnica, jest potrzeba montażu takiej chłodnicy?


wg mnie lepsza jednak większa chłodnica niż mniejsza bo zagotować auto nie problem a jak będzie za duża to więcej roboty będzie miał termostat po prostu ;) poza tym przy intercoolerze i chłodnicy klimy które zasłaniają kawałek chłodnicy i ją grzeją, będzie dobrze ;)

greg-si - Pią Sie 16, 2013 20:16

Z autopsji wiem że większym problemem jest temperatura oleju niż wody.
Przy upalaniu czyli jeździe na drugim i trzecim biegu, praktycznie cały czas ponad 4,5k obr woda jest w normalnej temperaturze do 90-95 stopni a olej lekko idzie w górę. Więcej jak 105 stopni na oleju nie zanotowałem w upalny dzień. Oczywiście z chłodnicą oleju.
Przy bardzo szybkiej jeździe na trasie temperatura oleju idzie dość szybko w górę (przy doładowaniu 1b, centralnie umieszczonej chłodnicy oleju) natomiast woda jest na tyle schładzana pędem powietrza że termostat jest lekko otwarty, według wskaźnika jakieś 84 stopnie.

Natomiast przy 20 stopniach bez chłodnicy oleju i na 10W40 bez problemu ujrzałem 117 stopni na 0,5b. Na trasie normalna jazda było jakieś 95-97 stopni przy takiej temperaturze i konfiguracji auta.
Teraz na chłodnicy oleju, doładowaniu 1b i 10W60 VR1 okolice 86-88 stopni w upał 30 stopni.
Z tym że ja mam prawie nową chłodnicę wody nissens`a.

Kozik - Pią Sie 16, 2013 20:20

greg-si, ja w ZSie mam chłodnicę oleju chłodzoną wodą (tzw wymiennik ciepła), więc jakaś tam zależność jest między temp wody a oleju ;)
greg-si - Pią Sie 16, 2013 20:24

i bez wymiennika ciepła jest zależność, tylko czasami taki wymiennik ciepła może bez sensu nagrzewać olej. Różne są teorie, różne są zasady działania takich wymienników.
Matexx - Pią Sie 16, 2013 21:32

mhm pożyjemy zobaczymy.;) wole jak jest troszkę wieksza niż mniejsza.:)
przed chłodnicą mam klime oraz wleci taki intercooler :
http://allegro.pl/interco...3430350936.html

od razu jednostronny mniej problemu z rurami od IC do turbo i przepustnicy:) dzięki pojedynczemu wiatrakowi który jest tylko na chłodnicy a nie podwójnemu który jak widziałem czasem był na chłodnice i IC wywalam stare IC i mam genialne miejsce na o rurowanie:) nawet przy 3cm dłuższej mojej nowej chłodnicy. Wiadomo mniej zakrętów i mniejsza długość rur tym lepiej.

A czy w MG ZT 2.5l też jest wymiennik ciepła? czy chłodnica? bo jak chłodnica to leży u mnie he:) wiec podstawke pod filtr i czujniki oraz chlodnice mogę podpinać.:)

a
Cytat:
greg-si
Ty masz normalnie miske olejową z 620/TI? bo w 220 Były chyba mniejsze? i tam były używane chłodnice? spawa miałeś z 620? pozdr.
greg-si - Pią Sie 16, 2013 21:35

Matexx napisał/a:
Ty masz normalnie miske olejową z 620/TI? bo w 220 Były chyba mniejsze? i tam były używane chłodnice? spawa miałeś z 620? pozdr.

Mam kompletny swap z 620Ti, bez seryjnej chłodnicy oleju.

AndrewS - Pią Sie 16, 2013 22:22

greg-si napisał/a:
Przy bardzo szybkiej jeździe na trasie temperatura oleju idzie dość szybko w górę


Potwierdzam, ja w 125p 1.4 K seria mam założony czujnik temp. oleju, co ciekawe temp. pokrywa sie z predkoscia, jesli jeżdze do 100km/h to temp .tez jest 100 stopni, ale jak jade ciagle 120 to temp. rosnie do 115 stopni.
Mam wskaźnik equus, na nim czerwone pole zaczyna sie od 120 stopni.
Jaka jest bezpieczna temp oleju ??

Temp cieczy też mi wzrasta, ciekawe jak by to chodziło na oryginalnej chłodnicy z podorovera albo z 214.

Matexx - Sob Sie 24, 2013 17:13

a wiec auto dostało z przodu zawieszenie gwintowane, zostały kupione nowe amortyzatory firmy monoroe , kolega który zajmuje się zawieszeniami air ride zrobił mi gwint. Auto trochę usiadło, oczywiście nie będzie jakiejś dużej gleby, tylko żeby nie stał jak koza jak założę 18 cali.
foto na dole,
ps. Jak widać kierunki zostały odmłodzone są założone z MG ZT
w końcu wywiozłem go do malowania.:)





pbskarpy - Pon Sie 26, 2013 18:20

A masz może jakąś wizualizację tego jak to ma wyglądać? Pewnie posiłkowałeś się jakimiś zdjęciami lub filmikami...? Pokaż.
Matexx - Wto Sie 27, 2013 17:49

eee przecież z wyglądu dużo nie zmieniam. Kolor tylko no i wydech na dwie strony o taki:
http://www.pixels1.com/ca...om-exhaust.html

Markzo - Wto Sie 27, 2013 18:08

Fajnie się zapowiada :D podeślij fotosy i wymiary na markzo@wp.pl bo dalej nic nie doszło ;)
Wojtek88 - Wto Sie 27, 2013 21:43

Przewody firma HEL chyba też dorabia, Goodridge też robi porządne..
Matexx - Sob Wrz 07, 2013 11:43

Wojtek88 napisał/a:
Przewody firma HEL chyba też dorabia, Goodridge też robi porządne..



Przewody robie w Taroxie za 399zł taka cena, customowe bedą dłuższe niż oryginalne przednie o 3-4 cm . Ponieważ mam zaciski z legenda dwu tłoczkowe i przewody ori jest napięty.

Co do silnika Tomateam nie wysłam mi jak narazie niczego wiec lipa , dlatego też rezygnuje i będę zamawiał z angli.

Jest chłodnica ori oleju z 220 Coupe z pompą oleju,. Dzięki Markzo za nią! na przewodach olejowych zrobie dodatkową przelotkę z wejściem na temp oraz ciśnienie. Będzie umiejscowiona za silnikiem na swoim miejscu.

Auto odebrałem od lakiernika, jestem mega zadowolony. Wszystko zrobił jak należy. Wnęki wszystkie pomalowane oraz jeszcze elementy które będą w środku . Komora silnika na akryl niebieski a całe auto na czarny mat. Miałem wątpliwości co do tego czarnego matu bo dużo osób pisało że będzie staro wyglądał i wgl. Ale kolor wyszedł dobrze.;) I myślę że dobrze wygląda. Na pewno będą opinie negatywne ale tak naprawdę mi się ma podobać i tak jest.;)

Pierwsze przymiarki większej chłodnicy.;)

zdjęcia wstawię lepszej jakości.;)









toksyn - Sob Wrz 07, 2013 12:37

Teraz jakaś ładna felga i będzie cudownie.. :D
gratuluje!

Markzo - Sob Wrz 07, 2013 13:02

Jak gadaliśmy przez tel próbowałem sobie wyobrazić jak wygląda i jest duuuużo lepiej na fotach! podoba mi się :D
Kozik - Sob Wrz 07, 2013 18:31

hehe szalejesz chłopie, auto widzę że po kolei ma robione wszystko i ze sporym nakładem środków, okradłeś bank? :P

Ciekawe autko ale ja muszę zobaczyć foty po poskładaniu wszystkiego, to niebieskie pod maską aż świeci :)

Matexx - Pią Wrz 13, 2013 18:19

Kozik napisał/a:


Ciekawe autko ale ja muszę zobaczyć foty po poskładaniu wszystkiego, to niebieskie pod maską aż świeci :)



no świeci i tak miało być.;) nie ukrywam że ma być ładnie po machą.:)

wpadły wahacze na politeranurze oraz Kierownik z deutera powiedział że tak wgl najlepiej do tych łaczników stabilizatora nie ładować nowej politeranury tylko tulejki. Więc tak zrobili.:)




pbskarpy - Nie Wrz 15, 2013 21:53

Toksyn napisał/a:
Teraz jakaś ładna felga i będzie cudownie.. :D
gratuluje!


Felgi to on już ma.

dobryziom - Czw Wrz 19, 2013 20:31

jest grubo, dobra felga i bedzie mistrz :)
scorpion - Nie Sty 26, 2014 18:49

jak tam zmiany w temacie ?
Matexx - Nie Lip 06, 2014 09:06

mhm Po niestety dłuższej przerwie, roverek musiał iść w odstawkę, musiałem trochę w firmę zainwestować, ale w końcu już auto jest na ukończeniu. Może szybciej by było gdyby nie fakt że ubzdurałem sobie że muszę zmienić rozstaw szpilek z 4x114,3 na 5x114,3. Auto odpala i stoi na kołach.
jeszcze nie jeździłem nie mam założonych zacisków no i nie ma sprzęgła bo płynu nie mam w zbiorniczku.

Dzięki modyfikacją na 5 szpilek miałem możliwość kupienia ładniejszych felgi i większych 20calowe.
układ hamulcowy założony został z typ r 300mm z przodu tył jest na 260mm
Z tyłu nie ma jeszcze gwintu będzie zrobiony na sam koniec, a zbiorniczek od wody na razie jest z poldka ponieważ mój z nierdzewki jest troszkę do modyfikacji drobnych.

Do silnika weszło 5.5 litra oleju Valvoline 10w60 półsyntetyk
mam dołożoną chłodnice oleju z tomcata i prócz tego mam większą miskę olejową niż w tomcacie,
płynu chłodniczego weszło 8.5 litra przez większą chłodnice.

Założony jest short by Markzo
zegary Apexi Boost + Spaliny wraz z centralką By DobryZiom



fele
http://w779.wrzuta.pl/obr...2z/20140527_002
http://w779.wrzuta.pl/obr...B1/20140705_005
http://w779.wrzuta.pl/obr...4X/20140705_002
http://w779.wrzuta.pl/obr...un/20140705_004
http://w779.wrzuta.pl/obr...nt/20140705_003
http://w779.wrzuta.pl/obr...B1/20140705_005

greg-si - Nie Lip 06, 2014 09:13

Zmiana rozstawu poprzez dystanse czy jakieś inne piasty zastosowałeś?
Wydaje mi się ciut za duża ta felga.

Matexx - Nie Lip 06, 2014 09:33

Przód same piasty zostały zamontowane z typ r
a tylne piasty zostały ori, jeden otwór został a reszta w nowych miejscach. a stare zaspawane.

To jest lepsze rozwiązanie niż np; dystanse.
Dystanse są dobre jezeli zmieniamy rozstaw np z 5x114,3 na 5x120 itd. ale nie z 4 na 5 szpilek.
Prócz tego felga jeszcze bardziej wyjdzie i juz wszystkiego koła nie podejdą.

Felga jest w sam raz moim zdaniem
jak załoze mu air ride i zglebie to koła się schowają.:)

greg-si - Nie Lip 06, 2014 09:47

Air fajna sprawa ale...
1. Zbiera się woda w układzie w zimę czyli trzeba auto garażować najlepiej w ogrzewanym garażu
2. Takie auta nie przechodzą przeglądu

Matexx - Nie Lip 06, 2014 20:34

greg-si napisał/a:
Air fajna sprawa ale...
1. Zbiera się woda w układzie w zimę czyli trzeba auto garażować najlepiej w ogrzewanym garażu
2. Takie auta nie przechodzą przeglądu




mhm teraz stosuje się skraplacz wody. i Woda sie nie zbiera w zbiorniku, a o przegląd się nie boje. ale to dopiero na późną jesień.

Markzo - Pią Wrz 12, 2014 19:31

haaalo dzieje się coś? :D
Matexx - Sro Paź 08, 2014 17:48

Oczywiście czekam już tylko na odbiór, Chłopaki z http://www.czeslaw-customizer.pl spawają mi cały układ dolotowy i wydechowy, :)
wszystko na 3 cale.:) i nierdzewne. Intercooler 600/300/760 z wyjściami 3 cale.;)
jakieś fotki porobię to wstawię.:)gratów:) Ecu master już lezy i czeka.:)

Remigiusz - Sro Paź 08, 2014 18:02

Czekam również na jakieś wieści. A zabawa na spawanie dolotu i wydechu z jakim kosztem mniej więcej się wiąże ?
Matexx - Sro Paź 08, 2014 18:21

Łącznik elastyczny i wydech końcowy na zamówienie w rm motors 500zł
flansze nierdzewne to koszt 220zł
Intelcooller to koszt zależy jaki. Jednostronne są droższe ja taki mam, to 650zł
rury i kolanka to koszt prawie 1000zł
Robota to nie wiem ile. jak zrobią to się okaże.;)
no i jakieś łaczniki itd. Ogólnie paczka z fmic.pl wyszła mnie z intercoolerem 900zł
suma się pokaźna robi no ale wydech i dolot na wieki.;)

Vito_ - Wto Paź 14, 2014 08:18

3" na dolocie to imho przerost formy nad treścią przy mocy 300ps i generowanie niepotrzebnego laga... ale kto co lubi :smile:
Kozik - Wto Paź 14, 2014 15:57

Vito_ napisał/a:
3" na dolocie to imho przerost formy nad treścią przy mocy 300ps i generowanie niepotrzebnego laga... ale kto co lubi :smile:


też mi się tak wydaje ale raczkuję w temacie turbo więc się nie wypowiadam ;)

zobaczymy co mu z tego wyjdzie ;)

Matexx - Sob Paź 18, 2014 22:07

Vito_ napisał/a:
3" na dolocie to imho przerost formy nad treścią przy mocy 300ps i generowanie niepotrzebnego laga... ale kto co lubi :smile:



mhm dużo o tym myślałem i różne opinie słyszałem.
Dzwoniłem do
Mickey Garage
K64
Fmic
Neo Turbo
Markzo
DobryZiom

te 3 cale zrobiłem dlatego bo w ic takie były wyjścia
pierwsi trzej co budują układy i sprzedają, mówią właśnie że nie ma laga i to jest tylko lag forumowy,
kolejny trzej mają zdanie takie jak ja czyli za duzy jest nie potrzebny.
ale u mnie jest roznica tego typu ze mam jednnostrony i niby inaczej to powietrze sobie tam jest, nie bede cytował wypowiedzi kolega fmic który chciał zeby jeszcze wiekszy założył. Dlatego obliczyłem pojemnośc starego i tego co kupiłem uwzględniłem wieksze turbo w przyszłości i zdecydowałem się na to co jest montowane.:) niebawem wstawie zdjęcia.:)

Markzo - Nie Lis 16, 2014 11:06

Opowiadaj jak po strojeniu :)
Kozik - Nie Lis 16, 2014 11:45

ile milionów koni w zagrodzie?
Yog-Sothoth - Sro Lis 19, 2014 12:22

Wrzucaj te zdjęcia bagażnika bom ciekaw :)
Markzo - Nie Gru 14, 2014 21:53

i jak tam, jest już upragnione 300KM?
Matexx - Pon Sty 25, 2016 22:45

Witam po przerwie, cały czas coś się robi ale nie miałem czasu aktualizować zmian:)

Stroił mi auto Maciek ze strojenia.pl w wrześniu 2014r.
i niestety nie mogliśmy dobrze do końca wystroić ponieważ miałem wg od t25 a miałem turbo t28 i przeładowywało i nie dało się utrzymać stabilnego doładowania. W tedy postanowiłem zrobić sobie kolektor wydechowy baran z nierdzewki z zewnętrznym westgatem I tak auto w 2015r. wiecej stało niż jeździło, aż w końcu wpadłem na wspaniały pomysł.

Nowy Plan +500HP



W chwili obecnej prace trwają nad:
Silnik... Pełna kucizna Tłoki i korby.
+ostrzejsze wałki.
Turbo garrett gt3076R z antysurge i 4 bolt
Zaciski 6 tłoczkowe z Cayenne na przód 360mm
Tył 300mm te co mam z przodu zakładam na tył.
ręczny hydraliczny
Kupiłem także skrzynie oraz cały napęd 4x4 z audi s3 z haldex system będę sterował napędem ecumaster haldex system control.
Dlatego sprzedaje moją PG1

trochę fotek.:)

auta przed kolejną rozbiórką.

http://wrzucaj.net/image/uweWS
http://wrzucaj.net/image/uwo03
http://wrzucaj.net/image/uwRkI
http://wrzucaj.net/image/uwsvg

Film
https://youtu.be/Fs43RE5sUG8

Remigiusz - Pon Sty 25, 2016 23:24

Matexx, Grubo Panie i to mi się podoba :D Próbo więcej fot przebudowy :D Ile za samego Torsena :D :?:
pbskarpy - Wto Sty 26, 2016 00:02

Na moje oko za niskie te śledzie. Słabo to wygląda.
Matexx - Wto Sty 26, 2016 07:02

Remigiusz napisał/a:
Matexx, Grubo Panie i to mi się podoba :D Próbo więcej fot przebudowy :D Ile za samego Torsena :D :?:
samego torsena nie sprzedaje, ogłoszenie skrzyni o sprzedaży jest w dziale sprzedam części;)

pbskarpy o jakich śledziach mówisz?;)

pbskarpy - Wto Sty 26, 2016 11:04

Mam na myśli te opony. Jestem fanem dużych felg, ale na tych wąziutkich gumach wygląda komicznie. Od początku byłem fanem Twoich przeróbek, jednak ta najmniej przypadła mi do gustu.


Zobaczymy co będzie dalej...

Matexx - Wto Sty 26, 2016 11:10

Hehe ;) rozumiem każdy ma swój gust akurat są już na sprzedaż planuje kupić japan racing jr11. Na przód 9,5x19 a tył 10,5x19 :) ale tragedicznie się nie jeździło;)
prebenny - Wto Sty 26, 2016 11:23

Myślę, że nie chodziło jako tako o same felgi tylko o opony na nich. Zdecydowanie za niski profil.
pbskarpy - Wto Sty 26, 2016 12:04

Tak, racja. Chodzi mi tylko o te opony.
toksyn - Wto Sty 26, 2016 12:59

No felgi do zmiany i tyle, fajnie ze jest ktoś kto prócz tunersa robi coś "innego" niż każdy ;)

wielki + i czekam na więcej :)

Markzo - Wto Sty 26, 2016 17:04

Kiedy planujesz wyjechac?
Matexx - Wto Sty 26, 2016 20:35

Niestety opone wyższą włożyć jest problem no i za wysoko stoi dlatego chce 19 cali wsadzić;) a projekt oczywiście jak najszybciej żeby skończyć;)