Zobacz temat - [620si] ubylo plynu chlodniczego ,wysokie cisnienie
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 600, Honda Accord - [620si] ubylo plynu chlodniczego ,wysokie cisnienie

mateooo25 - Sob Cze 15, 2013 11:03
Temat postu: [620si] ubylo plynu chlodniczego ,wysokie cisnienie
witam ostatnio zauwazylem ze zaczal mi sie grzac samochod sprawdzilem plyn i sporo ubylo dolalem okolo 1 litra ok temperaturki po dolaniu sa dobre nie grzeje sie wiatrak sie nie wlacza ale jak silnik jest nagrzany po odkreceniu korka wywala mi plyn pod cisnieniem.Jaka moze byc przyczyna? skad ten wyciek? chlodnica byla w lutym zakladana nowa zalany plyn k2 czerwony
czy uklad po prostu byl zapowietrzony i sie odpowietrza nadal bo z tego co pamietam mechanik mowil ze powinno sie samo odpowietrzyc

mianko - Nie Cze 16, 2013 05:32

może miałeś zapowietrzony układ chłodniczy. stąd ubytek płynu, co do grzania, może masz uszczelkę pod głowicą walniętą, to się zdarza przy grzaniu się zbyt mocnym silnika
soviet100 - Nie Cze 16, 2013 07:31

Jak jest silnik zagrzany i odkręcisz wodę to Ci ją wywali to jest normalne .
marcin987 - Wto Cze 18, 2013 22:33

Miałem w swoim starym Rovrku z 95r taki przypadek . Okazało się ,że jest troszkę pęknięta głowica zrobiłem szpilką w korku z góry małą dosłownie dziurkę żeby nadmiar ciśnienia gdzieś uciekał i przejeździłem tak 2lata bez problemu. Lub na początek żeby nie psuć korka można nakręcić na kawałem szmatki ni dokręcając do końca czy zda egzamin.
Joe112 - Sro Cze 19, 2013 09:40

mam identyczny problem w moim Roverku 620 SI w czasie upału wyrzuca płyn chłodniczy przez zbiornik wyrównawczy. gdy jest chłodno wszystko jest oki. jakieś pomysły co to może być i ewentualnie sposoby na sprawdzenie?? (uszczelka pod głowicą i planowanie głowicy było robione w tamtym roku)
soviet100 - Sro Cze 19, 2013 20:35

Sprawdź sobie czy wiatrak Ci się załącza .
Joe112 - Czw Cze 20, 2013 06:03

tak wiatrak się załącza i działa tak jak trzeba po schłodzeniu wyłącza się. może być to wina zakamienionej chłodnicy?? i czy ewentualnie jest jakiś sposób żeby sprawdzić chłodnice i głowice ?? ( oczywiście poza rozbieraniem wszystkiego??
soviet100 - Czw Cze 20, 2013 06:13

Odkręć delikatnie korek tak tylko żeby powietrzne uciekło a nie woda , chłodnice bym zostawił w spokoju.
Joe112 - Czw Cze 20, 2013 08:46

też już próbowałem podłożyłem szmatkę to nie dość że dalej płyn uciekał to teraz też przez korek chłodnicy a nie tylko zbiornik wyrównawczy. zastanwiające jest to że jak jest chłodno to wszystko jest oki
soviet100 - Czw Cze 20, 2013 19:35

Może za mała wydajność układu chłodzącego ? Tam masz jeden wentylator ?
Pawkaz - Czw Cze 20, 2013 20:19

soviet100 napisał/a:
Tam masz jeden wentylator ?

W SDi są 2 wentylatory

Joe112 - Pią Cze 21, 2013 04:58

tak jeden wentylator ale to nie jest SDI tylko SI benzyna z gazem
soviet100 - Pią Cze 21, 2013 16:01

I jak się zagrzeje to wali na maksa wiatrem ?
blurpik - Pon Cze 24, 2013 11:53

A moze po prostu masz zjedzona doszczetnie chlodnice i nie wyrabia z chlodzeniem. Przerabialem identyczna sytuacje w zeszlym roku. Na krotkich dystansach nie bylo problemu, zaczely sie po przejechaniu ponad 50km. Moim zdaniem powinienes najpierw zajrzec do chlodnicy i poki silnik pracuje rowno i bez podejrzen nie grzeb w uszczelce. Ja bylem zmuszony wymienic chlodnice, zalac swiezym plynem i nie mam wiecej problemow. Przy okazji wymienilem termostat na nowy.
marthinez - Pon Cze 24, 2013 15:14

blurpik napisał/a:
A moze po prostu masz zjedzona doszczetnie chlodnice i nie wyrabia z chlodzeniem.
mateooo25 napisał/a:
chlodnica byla w lutym zakladana nowa zalany plyn k2 czerwony