Zobacz temat - [Honda Civic Aerodeck 2.0i TD] Rozpoznanie silnika
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [Honda Civic Aerodeck 2.0i TD] Rozpoznanie silnika

frezer20 - Pon Cze 24, 2013 08:40
Temat postu: [Honda Civic Aerodeck 2.0i TD] Rozpoznanie silnika
Witam
Chciałem sobie zamontować (tuning za 7 zł) i po odkręceniu górnego węża IC moim oczom ukazała się pompa VP30. wszędzie gdzie piszą o tym modelu to powinien mieć 105 KM czyli SDi .Jak te silniki rozpoznać? .Czy możliwe jest aby w tym aucie siedziało iDT? Auto jest na pewno seryjne nikt przy nim nie grzebał w sensie silnikowym.A może honda na koniec produkcji wsadziła tam iDT? Autko z lipca 2000 więc sama koncówka modelu.Co można z nim zrobić? jak dodać mu mocy?Juz mam egr off , turbo troszke podkręcone na cięgnie ,kat off i przelotowy wydech.
ps nie wiem czy ma to znaczenie ale wszystkie mają czarny korek od wlewu oleju a mój ma żółty ,aaaa jeszcze jak go rejestrowałem to we włoskim dowodzie było wpisane 101 KM trochę mnie to zdziwiło, ale byłem pewien że to 105.

szoso - Pon Cze 24, 2013 10:43

frezer20 napisał/a:
moim oczom ukazała się pompa VP30

frezer20 napisał/a:
Czy możliwe jest aby w tym aucie siedziało iDT?

sam już sobie odpowiedziałeś na to pytanie :wink:

frezer20 - Pon Cze 24, 2013 10:52

A po czym rozpoznać czy to nie jest jakaś mieszanka SDi i iDT? Czym się różnią optycznie poza oczywiście nieszczęsną VP30?
szoso - Pon Cze 24, 2013 11:35

http://forum.roverki.eu/v...hlight=sdi++idt
frezer20 - Wto Lip 02, 2013 11:20

Może zdjęcia pomogą bo sam juz nie wiem co tam siedzi, pompa vp30 a reszta ?
Rzecz się rozchodzi o to co moge z tym silnikiem zrobić aby wyciągnąć z niego coś więcej. 7 zł odpada więc może chipsy do kompa , ale czy da rade to juz sam się pogubiłem

https://plus.google.com/u/0/photos/114809992192744944030/albums/5895944677775026177

szoso - Wto Lip 02, 2013 16:09

Masz idt
Co do podniesienia mocy to poczytaj w dziale tuning mechaniczny.

Remigiusz - Wto Lip 02, 2013 16:49

Motyw naprawdę fajny, pierwszy raz coś takiego w Hondzie widzę :wink:

Byl bym tylko ciekaw czy faktycznie tam są wtryski od IDT czy może z SDI :razz:

frezer20 - Wto Lip 02, 2013 21:21

Rozumiem że wtrysków bez wykręcenia raczej się nie sprawdzi?
Remigiusz - Wto Lip 02, 2013 23:13

frezer20, Niestety trzeba je wyciągnąć :neutral: Przynajmniej jeden :wink: Ale wydaje mi sie ze będą od IDT wtryski jak już całość jest zachowana. A ty go takiego kupiłeś od kogoś czy może 1. właścicielem jesteś :?:
frezer20 - Sro Lip 03, 2013 07:40

Kupiłem go we Włoszech z salonu hondy jako używany. Jak już pisałem wcześniej data produkcji to lipiec 2000 więc rover pewnie już SDi nie dostarczał i podesłał iDT. W papierach było że 101 KM , myślałem że się ktoś pomylił , a tu jednak nie :)
szoso - Sro Lip 03, 2013 10:22

Remigiusz napisał/a:
Byl bym tylko ciekaw czy faktycznie tam są wtryski od IDT czy może z SDI :razz:

Jeśli byłyby wtryski od sdi to nie miałby 101KM w fabryce, z resztą po co mieliby to robić.
To jest IDT w najczystszej postaci, nie ma tu czego szukać i pisać głupot.

bociannielot - Sro Lip 03, 2013 12:05

Wtryski SDi + chip mafless jakby co zestaw podstawowy. Kurka muszę Gonię przeprosic :mrgreen: .