Zobacz temat - [Civic Aerodeck 2.0i TD] Opinia o ENGINE FLUSH PRO-LINE 2662
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [Civic Aerodeck 2.0i TD] Opinia o ENGINE FLUSH PRO-LINE 2662

frezer20 - Sro Lip 03, 2013 13:28
Temat postu: [Civic Aerodeck 2.0i TD] Opinia o ENGINE FLUSH PRO-LINE 2662
Witam chciałem się podzielić wrażeniami z zastosowania środka ENGINE FLUSH PRO-LINE 2662 oraz przejściu na olej MoS2-LEICHTLAUF 10W-40.
Po zastosowaniu płukania silnika oraz wymianie oleju silnik zaczął wyraźnie ciszej pracować i tak jakoś lekko. Podczas jazdy pod obciążeniem silnik pracował zupełnie inaczej, wcześniej wyraźnie buczał a teraz jakoś ciszej i bardzo lekko. Na obroty wkręca się dużo lepiej i ogólnie czuje lekką poprawę dynamiki. Wiec w mojej opinii jak najbardziej polecam ten zabieg. To co pisze nie jest powiązane w żaden sposób z firmą LM, po prostu chciałem się podzielić wrażeniami.
ps. wcześniej jeździłem na Castrol Magnatec 10w-40

barney79 - Pią Lip 05, 2013 17:55

Jutro mam wymianę oleju i zakupiłem też ten płyn.Olej Valvoline Max Life.Zredukował wycieki/przecieki zobaczymy co będzie po płukaniu Pro Line Engine.
Kobi84 - Pon Wrz 30, 2013 13:11

Cześć. Niebawem też zamierzam zastosować ten specyfik do swojego R. barney79, Czy zastosowałeś to w swoim IDT? Zauważyłeś jakieś zmiany w pracy silnika i czy wycieki się nie zwiększyły? Mam pewne obawy, bo u mnie poci się lekko uszczelka pod pokrywą zaworów.
Dodatkowo zamierzam dodać też LIQUI MOLY Hydro Stossel Additiv do nowego oleju. Dam znać jakie będą gdy wszystko ogarnę.

barney79 - Sro Paź 02, 2013 17:48

Kobi84 napisał/a:
Cześć. Niebawem też zamierzam zastosować ten specyfik do swojego R. barney79, Czy zastosowałeś to w swoim IDT? Zauważyłeś jakieś zmiany w pracy silnika i czy wycieki się nie zwiększyły? Mam pewne obawy, bo u mnie poci się lekko uszczelka pod pokrywą zaworów.
Dodatkowo zamierzam dodać też LIQUI MOLY Hydro Stossel Additiv do nowego oleju. Dam znać jakie będą gdy wszystko ogarnę.


Hej.Wycieków nie ma.Silnik chodzi twardziej.Radzę olej 2 razy wlewać czyli po plukaniu spuscic,wlac nowy,odpalic na 2-3 min i znowu spuscic.Wymienić filtr(uprzednio zalewając go nowym olejem)itp.Może koszta większe ale leci straszny żur.Można użyć za pierwszym razem ropę(kiedyś tak płukano silniki)Pozdrawiam

Kobi84 - Wto Paź 15, 2013 16:33

Dzięki za odpowiedź. Miałem wymieniać olej i robić płukanie w ten weekend. Niestety z zawieszenia prawego koła zaczęły wydobywać się piski i skrzypienie zwiastujące koniec sworznia. Muszę, więc poczekać z tym aż odbiorę auto od mechanika z wymienionym sworzniem, bo boję się jeździć.

[ Dodano: Wto Paź 15, 2013 16:33 ]
No i jestem po wymianie oleju. Oczywiście przed nią zrobiłem płukanie silnika. Wlałem preparat i silnik pracował przez 10min. Potem zlatywało wszystko przez jakieś trzy godziny. Przyznam, że nie wyleciał jakiś zbytni szlam. Olej taki jak zawsze po wymianie. Na dnie wiaderka zostało jakieś 1-2mm mułu. Po zalaniu nowego oleju silnik pracuje bez zauważalnej różnicy. Przynajmniej mam świadomość że zrobiłem coś dobrego dla niego :)