Zobacz temat - MG ZT 190KM V6 - parę pytań i prośba o opinię :)
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Chcę kupić ROVERka - MG ZT 190KM V6 - parę pytań i prośba o opinię :)

Mateusz_V6 - Sob Lip 27, 2013 11:34
Temat postu: MG ZT 190KM V6 - parę pytań i prośba o opinię :)
Panie i Panowie z racji tego, że na MG się kompletnie nie znam, to mam parę pytań:

- jak się spisują V-ki (jakieś powtarzalne usterki?)
- co sądzicie o tych 2 autach z linków
- wtrysk jest pośredni czy bezpośredni ? (gazuję się to to czy średnio?)
- czy błędy idzie sczytać ELM-em ?
- jak jest z korozją ?
- trzymają serię ? (moc) - bo w Mondeo mam 159KM (fabryka podaje 170KM)

jak są tematy z odpowiedziami podrzućcie sznurek :mrgreen: http://otomoto.pl/mg-zt-2...-C29843135.html http://otomoto.pl/mg-zt-m...-C29850420.html

falar - Sob Lip 27, 2013 12:16
Temat postu: Re: MG ZT 190KM V6 - parę pytań i prośba o opinię :)
Mateusz_V6 napisał/a:

- jak się spisują V-ki (jakieś powtarzalne usterki?)


2,5 KV6 to jest z pewnością najmniej awaryjny silnik benzynowy z tych jakie występowały w R i MG.

Cytat:

- wtrysk jest pośredni czy bezpośredni ? (gazuję się to to czy średnio?)

nie ma bezpośredniego, można gazować bez problemu

Mateusz_V6 - Wto Lip 30, 2013 18:02

Spoko, dzięki za info...

czekam teraz na odpowiedzi na pozostałe pytania :)

[ Dodano: Wto Lip 30, 2013 18:02 ]
i jak Panowie nikt więcej nic nie napisze ? :roll:

jeszcze jedno pytanko... łańcuch czy pasek rozrządu ? :?:

szoso - Wto Lip 30, 2013 18:06

Pasek.
sTERYD - Wto Lip 30, 2013 18:17

a nawet 3 paski.
Co tu dużo pisać. Jak chcesz to poczytaj wątki o KV6 i będziesz wiedział co się najczęściej psuje. Ogólnie największa wada- poprzedni właściciel.

demerzel - Wto Lip 30, 2013 20:17

Mam wrażenie, że przy tym srebrnym jest jakaś nazbyt szeroka szczelina między osłoną chłodnicy, a maską silnika - nie wiem czy to tylko wina zdjęcia czy rzeczywiście źle ktoś to poskładał?
franki01 - Wto Lip 30, 2013 20:33

Z korozją nie ma problemów. Mam na tylnej klapie 2 skorodowane punkciki od odprysków.

Elm sczytuje tylko podstawy - prędkość, obroty, parametry silnika. ABS, modułu komfortu itp. nie widzi - są na innym pinie we wtyczce. Ponoć przekładając jakiś kabel we wtyczce elm można połączyć się z innymi modułami. Jeśli będziesz chciał coś z tym robić, napisz na prv - dawno podejmowałem ten temat.

te - Wto Lip 30, 2013 20:54

Srebrny tez mi sie widzi, ale do oplat (a powyzej 2 litrow wyjdzie duzo) + ubezpieczenie + ok 2,5 za rozrzad + chcialoby sie gaz, widac ze tylni zderzak przedrapany, chodz to akurat drobiazg... troche w sumie wyjdzie, za to fajne wyposazenie :) No i nie podoba mi sie, ze ma hak :/

Czarny byl wystawiony za 13.800 ;)
Srebrny za 12.900 [URL=tutaj]http://allegro.pl/mg-zt-190-benzyna-2-5-v6-skory-ksenon-super-stan-i3299102262.html[/URL]

Markzo - Sro Lip 31, 2013 15:30

Mateusz_V6 napisał/a:
jak się spisują V-ki (jakieś powtarzalne usterki?)

-bardzo dobrze, usterki typowe to VIS i cieknący termostat, reszta jak w każdym 75/zt (wiatrak, sprzęgło)

Mateusz_V6 napisał/a:
- wtrysk jest pośredni czy bezpośredni ? (gazuję się to to czy średnio?)

gazuje się to elegancko, kwestia kumantego gazownika i dobrych elementów (jak wszędzie :) )

Mateusz_V6 napisał/a:
- czy błędy idzie sczytać ELM-em ?

-bez problemu

Mateusz_V6 napisał/a:
- jak jest z korozją ?

-brak

Mateusz_V6 napisał/a:
trzymają serię ? (moc) - bo w Mondeo mam 159KM (fabryka podaje 170KM)

-lekkie spadki są, raczej okolice 180KM niż 190KM, momentu powinien mieć ok 250Nm, troche lepiej niż standardowy ZS180 i 75 V6.