|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
![](images/print.gif) |
Chcę kupić ROVERka - MG ZT 190KM V6 - parę pytań i prośba o opinię :)
Mateusz_V6 - Sob Lip 27, 2013 10:34 Temat postu: MG ZT 190KM V6 - parę pytań i prośba o opinię :) Panie i Panowie z racji tego, że na MG się kompletnie nie znam, to mam parę pytań:
- jak się spisują V-ki (jakieś powtarzalne usterki?)
- co sądzicie o tych 2 autach z linków
- wtrysk jest pośredni czy bezpośredni ? (gazuję się to to czy średnio?)
- czy błędy idzie sczytać ELM-em ?
- jak jest z korozją ?
- trzymają serię ? (moc) - bo w Mondeo mam 159KM (fabryka podaje 170KM)
jak są tematy z odpowiedziami podrzućcie sznurek http://otomoto.pl/mg-zt-2...-C29843135.html http://otomoto.pl/mg-zt-m...-C29850420.html
falar - Sob Lip 27, 2013 11:16 Temat postu: Re: MG ZT 190KM V6 - parę pytań i prośba o opinię :)
Mateusz_V6 napisał/a: |
- jak się spisują V-ki (jakieś powtarzalne usterki?) |
2,5 KV6 to jest z pewnością najmniej awaryjny silnik benzynowy z tych jakie występowały w R i MG.
Cytat: |
- wtrysk jest pośredni czy bezpośredni ? (gazuję się to to czy średnio?)
|
nie ma bezpośredniego, można gazować bez problemu
Mateusz_V6 - Wto Lip 30, 2013 17:02
Spoko, dzięki za info...
czekam teraz na odpowiedzi na pozostałe pytania
[ Dodano: Wto Lip 30, 2013 18:02 ]
i jak Panowie nikt więcej nic nie napisze ?
jeszcze jedno pytanko... łańcuch czy pasek rozrządu ?
szoso - Wto Lip 30, 2013 17:06
Pasek.
sTERYD - Wto Lip 30, 2013 17:17
a nawet 3 paski.
Co tu dużo pisać. Jak chcesz to poczytaj wątki o KV6 i będziesz wiedział co się najczęściej psuje. Ogólnie największa wada- poprzedni właściciel.
demerzel - Wto Lip 30, 2013 19:17
Mam wrażenie, że przy tym srebrnym jest jakaś nazbyt szeroka szczelina między osłoną chłodnicy, a maską silnika - nie wiem czy to tylko wina zdjęcia czy rzeczywiście źle ktoś to poskładał?
franki01 - Wto Lip 30, 2013 19:33
Z korozją nie ma problemów. Mam na tylnej klapie 2 skorodowane punkciki od odprysków.
Elm sczytuje tylko podstawy - prędkość, obroty, parametry silnika. ABS, modułu komfortu itp. nie widzi - są na innym pinie we wtyczce. Ponoć przekładając jakiś kabel we wtyczce elm można połączyć się z innymi modułami. Jeśli będziesz chciał coś z tym robić, napisz na prv - dawno podejmowałem ten temat.
te - Wto Lip 30, 2013 19:54
Srebrny tez mi sie widzi, ale do oplat (a powyzej 2 litrow wyjdzie duzo) + ubezpieczenie + ok 2,5 za rozrzad + chcialoby sie gaz, widac ze tylni zderzak przedrapany, chodz to akurat drobiazg... troche w sumie wyjdzie, za to fajne wyposazenie No i nie podoba mi sie, ze ma hak
Czarny byl wystawiony za 13.800
Srebrny za 12.900 [URL=tutaj]http://allegro.pl/mg-zt-190-benzyna-2-5-v6-skory-ksenon-super-stan-i3299102262.html[/URL]
Markzo - Sro Lip 31, 2013 14:30
Mateusz_V6 napisał/a: | jak się spisują V-ki (jakieś powtarzalne usterki?) |
-bardzo dobrze, usterki typowe to VIS i cieknący termostat, reszta jak w każdym 75/zt (wiatrak, sprzęgło)
Mateusz_V6 napisał/a: | - wtrysk jest pośredni czy bezpośredni ? (gazuję się to to czy średnio?) |
gazuje się to elegancko, kwestia kumantego gazownika i dobrych elementów (jak wszędzie )
Mateusz_V6 napisał/a: | - czy błędy idzie sczytać ELM-em ? |
-bez problemu
Mateusz_V6 napisał/a: | - jak jest z korozją ? |
-brak
Mateusz_V6 napisał/a: | trzymają serię ? (moc) - bo w Mondeo mam 159KM (fabryka podaje 170KM)
|
-lekkie spadki są, raczej okolice 180KM niż 190KM, momentu powinien mieć ok 250Nm, troche lepiej niż standardowy ZS180 i 75 V6.
|
|