Zobacz temat - Rover 200 coupe pomoc przy kupnie
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Chcę kupić ROVERka - Rover 200 coupe pomoc przy kupnie

bartasbdg - Czw Sie 15, 2013 12:01
Temat postu: Rover 200 coupe pomoc przy kupnie
Witam jestem Świerzy na forum chciałbym sie poradzić drodzy klubowicze otóż
jestem zainteresowany kupnem rovera 200 Coupe niestety jestem kompletnie zielony która jednostkę napędowa byście bardziej polecili 1.6 czy 2.0? która jest mniej awaryjna ? jak z dostępnością części do tego modelu bo z tego co widzę nie jeździ ich dużo po naszych drogach osobiście widziałem chyba 1 z tego co pamiętam miał cały przód zmieniony z wersji 200 hatchback jest to możliwe? ew na co zwracać uwagę przy kupnie tego auta nigdy wcześniej nie miałem styczności z tą marka z góry dziękuje za odpowiedzi

ArO - Czw Sie 15, 2013 13:59

To zalezy :) 1.6 byly montowane hondy i rovera wiec sa to dwa rozne silniki
Ja bym Ci polecil poszukac samochodu z silnikiem 2.0 turbo, dobra i wytrzymala jednostka no i 200 konikow robi swoje

Wojtek88 - Pią Sie 30, 2013 22:03

Jeśli masz zasobny portfel i nie zniechęcisz się szybko przy szukaniu części to bierz 2.0 T, jak chcesz po prostu ładny i dynamiczny 'daily' to bierz 1.6 z motorem hondowskim (dohc - d16a8, d16a9, d16z5)
bociannielot - Pią Sie 30, 2013 22:58

bartasbdg napisał/a:
która jednostkę napędowa byście bardziej polecili 1.6 czy 2.0?
2.0, bo 1,6 w sportowym coupe to taka podrobka szczescia. Jest tez dosc malo awaryjny tylko trzeba sie naszukac odpowiednio zadbanego egzemplarza. Poza tym 2.0 ma jeszcze dołożoną szpere :ok: .
Markzo - Sob Sie 31, 2013 09:10

w 1,6 hondy nie nadążysz oleju dolewać ;) wcale nie jest tak kolorowo, lepiej brac 2,0 z t lub bez.
bociannielot - Sob Sie 31, 2013 09:38

Markzo, nie wiedzialem ze 2.0 w coupe byly tez bez turbo ;) .
Markzo - Sob Sie 31, 2013 10:40

były były, na allegro były ostatnio 2 ;)
praktis - Sob Sie 31, 2013 19:25