|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 800 - [825 sd]. zbiornik plynu chlodniczego
maniekott - Pią Wrz 06, 2013 23:11 Temat postu: [825 sd]. zbiornik plynu chlodniczego Witam mam pytanie, wie ktos z czego moze spasowac taki szpej do galeona? Delikatnie zaczyna sie pocic na zgrzewie i trzeba cos z tym zaradzic. Pewnienie nie jeden mial juz ten problem. Pozdrover
Matexx - Nie Wrz 08, 2013 11:29
Nie wiem czy w mojej 820 jest taki jak Twój z sd ale ja sobie zrobiłem z blachy nierdzewnej. Spawacz mi wspawał na wzór starego. I taki zbiorniczek będzie na dożywocie, oraz ładnie będzie się prezentował.
maniekott - Nie Wrz 08, 2013 21:15
troche inny , a powiedz mi ile cie to kosztowalo?
AndrewS - Nie Wrz 08, 2013 22:13
troche do czytania masz w tych watkach
http://forum.roverki.eu/v...er=asc&start=20
http://forum.roverki.eu/v...800+zbiorniczek
Matexx - Pon Wrz 09, 2013 07:19
Ja zapłaciłem 250zł z materiałem i robotą.:) Taniej niż na pewno nowy. Który z biegiem lat znowu popęka.
soviet100 - Pon Wrz 09, 2013 18:27
To ześ przepłacił mi by zrobili za 50zł .
Matexx - Pon Wrz 09, 2013 19:40
soviet100 napisał/a: | To ześ przepłacił mi by zrobili za 50zł . |
Nie przepłaciłem to była osoba najtańsza, doświadczony spawacz na działalności. W zbiorniczku jest zastosowana mówka z gwintem służąca jako wlew i korek z nierdzewki sam koszt po cenach hurtowych to 36zł doliczając jeszcze blachę, czas, oraz gazy do tiga to cena była odpowiednia.
jeżeli chcesz namiary do spawacza to pisz pw.
maniekott - Sro Wrz 11, 2013 20:31
Te linki dotycza zbiorniczkow do benzyniakow , w vm zbiornik jest calkiem inny i jest wykonany z mosieznej blachy, zastanawiam sie jeszcze nad zbiornikiem z astry 2 td
AndrewS - Sro Wrz 11, 2013 21:11
eee jak tak, to moze warto to polutować, mosiadz chyba dobrze sie lutuje
maniekott - Sob Wrz 21, 2013 16:53
z tym lutowaniem to temat na krotko, znow sie zaczyna pocic. ale mam pytanie najpierw dam rysunek techniczny przekroju zbiorniczka wyrownawczego
rysunek 1- to oryginalny zbiornik galeona sd wyjscie na dole do bloku silnika i dwa wejscia do zbiorniczka od chlodnicy (b) i z listwy nad glowiczkami (a) ,
rys. 2 - to typowy zbiornik jakich wiele, roznica polega na tym gdzie sie konczy w srodku wejscie (a) . i tu pytanie czy to ma jakies znaczenie??? prosze o pomoc pozdrover
soviet100 - Nie Wrz 22, 2013 09:15
Ja w 2.7 V6 miałem zbiorniczek od corsy i jeździło to bez problemu .
maniekott - Nie Wrz 22, 2013 18:15
a jeszcze zapytam czy jak w tym oryginalnym zbiorniku mam korek metalowy ztarego typu i przelew spod korka to moge zastapic to w innym zbiorniczku plastikowym korkiem bez przelewu??
soviet100 - Pon Wrz 23, 2013 19:07
To trochę inaczej działa i nie możesz.
|
|