Zobacz temat - [825 sd]. zbiornik plynu chlodniczego
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 800 - [825 sd]. zbiornik plynu chlodniczego

maniekott - Pią Wrz 06, 2013 23:11
Temat postu: [825 sd]. zbiornik plynu chlodniczego
Witam mam pytanie, wie ktos z czego moze spasowac taki szpej do galeona? Delikatnie zaczyna sie pocic na zgrzewie i trzeba cos z tym zaradzic. Pewnienie nie jeden mial juz ten problem. Pozdrover
Matexx - Nie Wrz 08, 2013 11:29

Nie wiem czy w mojej 820 jest taki jak Twój z sd ale ja sobie zrobiłem z blachy nierdzewnej. Spawacz mi wspawał na wzór starego. I taki zbiorniczek będzie na dożywocie, oraz ładnie będzie się prezentował.



maniekott - Nie Wrz 08, 2013 21:15

troche inny , a powiedz mi ile cie to kosztowalo?
AndrewS - Nie Wrz 08, 2013 22:13

troche do czytania masz w tych watkach

http://forum.roverki.eu/v...er=asc&start=20
http://forum.roverki.eu/v...800+zbiorniczek

Matexx - Pon Wrz 09, 2013 07:19

Ja zapłaciłem 250zł z materiałem i robotą.:) Taniej niż na pewno nowy. Który z biegiem lat znowu popęka.
soviet100 - Pon Wrz 09, 2013 18:27

To ześ przepłacił mi by zrobili za 50zł .
Matexx - Pon Wrz 09, 2013 19:40

soviet100 napisał/a:
To ześ przepłacił mi by zrobili za 50zł .



Nie przepłaciłem to była osoba najtańsza, doświadczony spawacz na działalności. W zbiorniczku jest zastosowana mówka z gwintem służąca jako wlew i korek z nierdzewki sam koszt po cenach hurtowych to 36zł doliczając jeszcze blachę, czas, oraz gazy do tiga to cena była odpowiednia.

Cytat:
maniekott
jeżeli chcesz namiary do spawacza to pisz pw. ;-)
maniekott - Sro Wrz 11, 2013 20:31

Te linki dotycza zbiorniczkow do benzyniakow , w vm zbiornik jest calkiem inny i jest wykonany z mosieznej blachy, zastanawiam sie jeszcze nad zbiornikiem z astry 2 td
AndrewS - Sro Wrz 11, 2013 21:11

eee jak tak, to moze warto to polutować, mosiadz chyba dobrze sie lutuje
maniekott - Sob Wrz 21, 2013 16:53

z tym lutowaniem to temat na krotko, znow sie zaczyna pocic. ale mam pytanie najpierw dam rysunek techniczny przekroju zbiorniczka wyrownawczego

rysunek 1- to oryginalny zbiornik galeona sd wyjscie na dole do bloku silnika i dwa wejscia do zbiorniczka od chlodnicy (b) i z listwy nad glowiczkami (a) ,

rys. 2 - to typowy zbiornik jakich wiele, roznica polega na tym gdzie sie konczy w srodku wejscie (a) . i tu pytanie czy to ma jakies znaczenie??? prosze o pomoc pozdrover

soviet100 - Nie Wrz 22, 2013 09:15

Ja w 2.7 V6 miałem zbiorniczek od corsy i jeździło to bez problemu .
maniekott - Nie Wrz 22, 2013 18:15

a jeszcze zapytam czy jak w tym oryginalnym zbiorniku mam korek metalowy ztarego typu i przelew spod korka to moge zastapic to w innym zbiorniczku plastikowym korkiem bez przelewu??
soviet100 - Pon Wrz 23, 2013 19:07

To trochę inaczej działa i nie możesz.