Zobacz temat - [620ti] dwa problemy do rozwiązania . Pomocy!
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 600, Honda Accord - [620ti] dwa problemy do rozwiązania . Pomocy!

jrdarus1 - Pon Lis 04, 2013 21:19
Temat postu: [620ti] dwa problemy do rozwiązania . Pomocy!
Witam od niedawna jestem właścicielem r620ti przeznaczonego na swapa do zr

problem polega na tym że po rozgrzaniu puchną mi węże od układu i podnosi się poziom plynu w zbiorniczku, mam nadzieje ze to nie uszczelka (korek podmieniony na sprawny i dalej to samo)

dodam że termostat jest walnięty bo nie trzyma temperatury w czasie jazdy i wolno sie nagrzewa dopiero karton w chlodnicy cos pomaga.

drugi problem to taki że obroty nie z chodzą poniżej 1100 obojetnie czy zimny czy rozgrzany

i to by było na tyle reszta hula ok.

Proszę o pomoc dzięki!

greg-si - Wto Lis 05, 2013 18:48

To że się podnosi ilość płynu w zbiorniczku to normalne. Układ masz szczelny? Jak odkręcasz korek to słychać syczenie?

Obroty to długa historia. Zacznij od sprawdzenia krokowca/adaptacji, linki gazu czy przypadkiem nie jest zbyt sztywna.

BorysOpole - Wto Lis 05, 2013 19:08

podwyższone obroty mogą również świadczyć o niedogrzanym silniku wówczas masz wyższe obroty, sprawdź po wymianie termostatu co będzie się działo
thorm - Sro Lis 06, 2013 15:44

ti na zimnym silniku ma 1000 ob. a adaptację przepustnicy robisz zapłon 5 razy wciskasz gaz i puszczasz słychać jak przepustnica ustawią się od nowa włączasz samochód czekasz 5 minut i powinny obroty ustawić się na 800 +/- 50 całe ustawianie przepustnicy jak jest sprawny czujnik temperatury ecu

[ Dodano: Sro Lis 06, 2013 15:44 ]
jak masz gaz to masz źle ustawiony rozwalił mapy ecu i będzie podnosił do 1100 a termostat nowy kosztuje 50zł

jrdarus1 - Sro Lis 06, 2013 17:01

Obroty zalatwione przyczyna bylo lewe powietrze, ale co dla mnie wydaje sie dziwne to musialem regulowac srubke na przepustnicy ten krokowiec jest dziwny i mimo prob adaptacji po 5-tym wcisnieciu nic sie nie dzieje. obroty nie sa stabline w dalszym ciagu i tak

[ Dodano: Sro Lis 06, 2013 16:59 ]
Gazu nie ma

[ Dodano: Sro Lis 06, 2013 17:01 ]
Po przekreceniu kluczyka slychac i widac ze krokowiec sievporusza lecz przy adaptacji brak reakcji

rav020 - Pią Lis 08, 2013 21:29

Walczyłem ostatnio dużo z chłodzeniem.

Zakupiłem nową chłodnicę, bo stara była dziurawa i chyba się zapowietrzał.
Po zamontowaniu i nagrzaniu cały czas wypluwał płyn i się gotował - przyczyna?
Korek od zbiorniczka. Nie trzymał ciśnienia w układzie i układ był nie szczelny.
Teraz wszystko idealnie.

thorm - Sob Lis 09, 2013 14:50

po takim zabiegu nigdy się nie ustawi od razu na 800obr musi pochodzić trochę żeby dobrać od nowa czas wtrysku do powietrza po 1 linka musi być luźno jak masz taki objaw to sprawdź najpierw potencjometr czy nie ma syfu w kosce i są dobre styki a wziąłeś się za najgorszą rzecz jak można zrobić rozregulować fabrykę

[ Dodano: Sob Lis 09, 2013 14:50 ]
ja wiem tylko tyle ze jak ma czas wtryski na postoju 2.1/2.2 ms to obroty będą na 800 a mam podgląd przez staga od gazu a lambda idzie na 0.70 /0.80 wolt to wiem ze po mieście będzie palić 12-13 litrów a lubię zostawiać inne samochody z tyłu

jrdarus1 - Nie Lis 10, 2013 09:30

po ustawieniu przeze mnie obroty po nagrzaniu 900. lecz czasami lubi wariowac i zawiesic sie na 1000,1100 albo falowac w zakresie 850-950. Dziś silnik idzie z budy 600 będę go uszczelniać no i okaże się co pomogło dopiero jak z ląduję w ZR

a z reszta ta śrubka od regulacji i tak musiała być grzebana bo gwint był zjechany i latała sobie w te i we wte, więc wymieniłem i na rozgrzanym silniku ustawilem odpowiednie obroty

thorm - Pon Lis 11, 2013 21:51

jak robisz to na lpg tylko to ma za mało gazu będzie falować jak na pb może być walnięty czajnik płynu nie sugeruj się na desce bo niema nic wspólnego lub błąd przepustnicy