Zobacz temat - [R75] - Wyświetlacz przebiegu dziennego świeci cały czas
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 75, MG ZT - [R75] - Wyświetlacz przebiegu dziennego świeci cały czas

jezan - Sro Lis 13, 2013 16:21
Temat postu: [R75] - Wyświetlacz przebiegu dziennego świeci cały czas
nie znalazłem nic na forum więc jeśli jest z góry przepraszam
rozładowuje mi się dosyć szybko akumulator a świeci mi sięciągle wyświetlacz na desce rozdzielczej, ten na dole z przebiegiem, w innych nie widziałem zeby się świeciło więc myślę że może to on rozładowuje mi po kilku miesiącach akumulator, czy wyświetlacz powinien się palic?
i jeśli nei to jak go wyłączyć?
pomóżcie

MaReK - Sro Lis 13, 2013 19:17

Wyciągnij zegary, odepnij od nich dwie kostki. Odczekaj chwilę i podłącz jak było i sprawdź czy problem ustąpił. Twoje zegary są z wyświetlaczem LCD?
rafalmis1 - Sro Lis 13, 2013 19:40

Miałem podobnie, bo dodatkówo świecił mi się wyświetlacz radia jak źle podłączyłem wzmak H/K. Może radio zmieniales?
automechanik - Sro Lis 13, 2013 21:55

U mnie pomógł sposób MaReK, taki reset zestawu wskażników.
jezan - Pią Lis 15, 2013 20:12

super, spróbuje, nie będę miał problemów z wymontowaniem zegarów czy jest jakies zabezpieczenie? ukryta sruba itp?
MaReK - Pią Lis 15, 2013 20:30

Wydaje mi się, że o tym była już gdzieś mowa (pisanie), ale powinieneś mieć dwa wkręty krzyżowe/gwiazdkowe nad zegarami, trzymające tę maskownicę. Następnie po jej zdjęciu, będziesz miał na środku jeszcze jeden wkręt, trzymający zegary. Wykręcisz go i musisz delikatnie ruszając na boki (raz ciągnąc lewą część, raz prawą) wysunąć go kawałek do siebie. Następnie połóż zegary szybką do dołu i będziesz miał dostęp do dwóch wtyczek po lewej i prawej stronie obudowy z tyłu. To są wtyczki BMW, zatem musisz zwolnić blokadkę palcem (wcisnąć) i pociągnąć zawleczkę tak, aby uniosła ona wtyczkę. Odczekaj chwilę, potem włóż na miejsce i zobacz czy problem ustąpił.
eric5 - Pon Lis 18, 2013 23:04

U mnie pomogła wymiana licznika :wink: . Można też odłaczyć aku na chwile i być może pomoże. Ja miałem wade w liczniku przy zaplonie sie załanczło a po wyjeciu kluczyka trzymalo napiecie i wyswietlacz świecił. Udało mi siękupic licznik za niecale 60zl i wszystko gra nawet przebieg mi sie zmniejszył :razz:
MaReK - Pon Lis 18, 2013 23:13

Nie u każdego taki zabieg się powiedzie. Może to skutkować wyświetlaniem się ERR na dziennym wyświetlaczu. Niezgodność VINów pomiędzy modułami oraz kodów ZCS. Jak od anglika był, to można mieć zamienione miejscami drzwi pasażer/kierowca ;) Przy wymianie zegarów warto przełożyć eeprom ze swoich starych. Chociaż w tym przypadku, to pewnie w nim było coś namotane.
jezan - Sro Lis 27, 2013 22:06

nic z tego, wciąż się świeci, !@!$#, ani odpinanie aku ani reset wtyczkami, jakies inne opcje, kowalski?
MaReK - Sro Lis 27, 2013 22:09

jezan napisał/a:
nic z tego, wciąż się świeci, !@!$#, ani odpinanie aku ani reset wtyczkami, jakies inne opcje, kowalski?

Tak jest! Może to być przez podłączanie się interefejsem nieprzeznaczonym do tego modułu/samochodu. Trzeba byłoby konfiguracje eepromu przerzucić raz jeszcze. Od zera. Gdybyś był z Wawy to bym Ci pomógł.

Możesz jeszcze poszukać zwarć i wilgoci w wiązkach LSM/BCU ale nie upatruje problemu.

jezan - Czw Gru 05, 2013 17:00

hhhmmm mogło tak być, czyli marne szanse zebym to sam zrobił, niedobrze bo idzie zima i bede musial czesto ładować aku, !@!$#
MaReK - Sob Gru 07, 2013 17:21

Musiałbyś włożyć inny zestaw wskaźników i zobaczyć czy ustąpiło.
Później można sprawdzić czy da się naprawić Twój zestaw.