Zobacz temat - [R620Ti] Brak ciśnienia paliwa w listwie wtryskowej
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 600, Honda Accord - [R620Ti] Brak ciśnienia paliwa w listwie wtryskowej

tomii620si - Nie Gru 01, 2013 23:08
Temat postu: [R620Ti] Brak ciśnienia paliwa w listwie wtryskowej
Siemanko.
Według zapewnień poprzedniego właściciela mój 620Ti miał mieć uszkodzony wtryskiwacz.. Szukałem go wszędzie będąc pewnym, że to to..

Ale.... Dzisiaj przyjechał kumpel mechanik i chciał zobaczyć jak te wtryski działają (wyjąć z listwą i zakręcić aby zobaczyć czy przypadkiem nie jest zatkany itd).

Co się okazało podczas sciągania listwy coś mu odwaliło i chciał wyjąć jeden (pierwszy) wtryskiwacz. Wyjął i jakie było nasze zaskoczenie jak z listwy nie wyleciało paliwo pod ciśnieniem tylko z listwy się wylało paliwo jak ze szklanki.. :o

Szybka myśl więc, że dupna praca silnika (włącznie z pracą na 3 gary) jest spowodowana zbyt mała ilością paliwa docierającą do silnika i tutaj pytanie..

Co może powodować taką prace ?

1. Padnięta pompka paliwa (jak sprawdzić czy dyma tyle ile powinna ? 3 bary? )
2. Zapchany filtr/filtry paliwa (ile ich jest i gdzie one są ? przy pojemniku na płyn chłodniczy i gdzieś jeszcze ? )
3. czujnik ciśnienia w listwie wtryskowej ??


Macie może jeszcze jakiś pomysł ?? Może coś jeszcze powodować braki w ilości paliwa ? (coś jest może zamontowane po drodze ?) ..

Jutro jak dobrze pójdzie jade sprawdzić do zakładu wtryskiwacze czy poprawnie działają ale braki w dostawie paliwa i tak muszę rozwiązać..

Markzo - Pon Gru 02, 2013 06:39

Regulator na listwie jest chyba 3barowy, wepnijcie się manometrem za filtr paliwa i zobaczcie ile pompa podaje. Filtr masz ztcp na ścianie grodziowej, po drodze nie ma innego, wymień go profilaktycznie. Na listwie nie masz czujnika ciśnienia paliwa, tylko czujnik temperatury paliwa :)
tomii620si - Pon Gru 02, 2013 13:35

Aha.. No to spoko.. Tylko teraz skombinować manometr i wszystko się okaże.

Ile powinno pokazać na ori setupie ciśnienia ? Tak mniej wiecej ..

Markzo - Pon Gru 02, 2013 16:18

Prawie każdy mechanik ma manometr ;) między filtr a listwe się wepnij. Koło 3-3,5b chyba, bo np pompa paliwa z 220 coupe turbo bije pod 5b.
tomii620si - Sob Gru 07, 2013 23:27

No dobra.. To będę walczył na dniach :)
Miałem to robić dzisiaj ale moja młoda popadła w biede i pokazało jej prawie 40*C.. :( .

Dzięki za pomoc i jak coś to napisze o efektach .

[ Dodano: Sob Gru 07, 2013 23:27 ]
A powiedź mi jeszcze - jest jakiś sposób na sprawdzenie regulatora na listwie ?
Czy dowiem się dopiero, że był uszkodzony po jego wymianie ?

Markzo - Nie Gru 08, 2013 13:37

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1307657.html powinno pomóc w sprawe regulatora ;)