Zobacz temat - [R75]Święcą siwatłą STOPu po wyjęciu kluczyka
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 75, MG ZT - [R75]Święcą siwatłą STOPu po wyjęciu kluczyka

stanley89__ - Pią Gru 20, 2013 19:44
Temat postu: [R75]Święcą siwatłą STOPu po wyjęciu kluczyka
Witam mam problem gdy wyjmę kluczyk ze stacyjki zapalają mi się światła stopu, gdy włożę i przekręcę na pozycje I to gasną gdzie szukać problemu? od jakiegoś czasu ciasno wchodzi mi kluczyk do stacyjki ale nie wiem czy to jest z tym związane.
Proszę o porady

MatiNitro - Pią Gru 20, 2013 19:48

stanley89__, sprawdź czujnik położenia hamulca przy pedale pod kierownicą ;) najprawdapodobniej z nim będzie problem ;)
stanley89__ - Pią Gru 20, 2013 21:11

ok zerknę jutro, tylko ze swiatła stopu działają normalnie na włączonym zapłonie, swiecą ciągle po wyjeciu kluczyka, ale sprawdzę ten czujnik
sTERYD - Sob Gru 21, 2013 10:28

prędzej coś z LSM. Po wyjęciu kluczyka nawet jak wciśniesz pedał, to światła nie powinny świecić.
stanley89__ - Pią Gru 27, 2013 15:25

Koledzy moze ma ktoś jakiś pomys żeby obejść sie bez wizytu w warsztacie, pogrzebałem pod nogami kierowcy wszystko ok wyjąłem przłącznik świateł tyż wydaje sie być ok jedno mnie tylko zastanawia bo zdarzyło mi sie go polać płynem hydraulicznym jak wymieniałem pompke ale jak do tej pory było ok mogło coś sie przepalić od płynu?? wysłuszyłem i nic nie dało po kilku minutach STOP znowu sie zapalił jak mu sie umyśli to zgaśnie i potem znowu sie zapala nie wiem co jest;/
alpacino - Pią Gru 27, 2013 16:23
Temat postu: [R75]Święcą siwatłą STOPu po wyjęciu kluczyka
stanley89__ napisał/a:
Koledzy moze ma ktoś jakiś pomys żeby obejść sie bez wizytu w warsztacie, pogrzebałem pod nogami kierowcy wszystko ok wyjąłem przłącznik świateł tyż wydaje sie być ok jedno mnie tylko zastanawia bo zdarzyło mi sie go polać płynem hydraulicznym jak wymieniałem pompke ale jak do tej pory było ok mogło coś sie przepalić od płynu?? wysłuszyłem i nic nie dało po kilku minutach STOP znowu sie zapalił jak mu sie umyśli to zgaśnie i potem znowu sie zapala nie wiem co jest;/


Na 99,5% moduł LSM przerabiałem dokładnie to samo jakieś trzy tygodnie temu .kupiłem używkę z allegro (dokładnie taki sam tzn ,z obsługa wszystkich świateł ,halogeny itd,)wymiana banalnie prosta ,koszt 40 pln +wysyłka 18 ,stan wizualny modułu ,idealny wygląda jakby wyciągnięty z nowego auta i po problemie

HarryVip - Pią Gru 27, 2013 17:13
Temat postu: Re: [R75]Święcą siwatłą STOPu po wyjęciu kluczyka
alpacino napisał/a:
Na 99,5% moduł LSM przerabiałem dokładnie to samo jakieś trzy tygodnie temu .kupiłem używkę z allegro (dokładnie taki sam tzn ,z obsługa wszystkich świateł ,halogeny itd,)wymiana banalnie prosta ,koszt 40 pln +wysyłka 18 ,stan wizualny modułu ,idealny wygląda jakby wyciągnięty z nowego auta i po problemie

Nie masz czasami Err na wyświetlaczu przebiegu dziennego? Przy wymianie modułu LSM trzeba zakodować w nim prawidłowy VIN i przebieg.

MatiNitro - Pią Gru 27, 2013 17:35

HarryVip, na Err pomaga wymiana frontpanelu. Ze starego uszkodzonego LSM'u w miejsce w sprawnym LSM'ie ;) choć dostrzegłem teraz dziwną rzecz. W tym temacie www.roverki.pl/zrob-to-sa...roverze-75.html autor miał korpus ze swojego R a frontpanel z obcego LSM'u. A odwrotny zabieg czyli frontpanel z R z obcym korpusem LSM'u też działa, albo to tylko zbiegi okoliczności.
MaReK - Pią Gru 27, 2013 18:32

Cytat:
Nie masz czasami Err na wyświetlaczu przebiegu dziennego? Przy wymianie modułu LSM trzeba zakodować w nim prawidłowy VIN i przebieg.

Nie w każdym przypadku. Ważny jest rocznik auta. Przebieg powyżej 300 kkm nie uaktualnia się w każdym module

MatiNitro napisał/a:
HarryVip, na Err pomaga wymiana frontpanelu. Ze starego uszkodzonego LSM'u w miejsce w sprawnym LSM'ie
.
Dane nie są zapisane we front panelu... więc nie ma to żadnego znaczenia ;)

HarryVip - Pią Gru 27, 2013 18:58

MatiNitro napisał/a:
HarryVip, na Err pomaga wymiana frontpanelu. Ze starego uszkodzonego LSM'u w miejsce w sprawnym LSM'ie ;) choć dostrzegłem teraz dziwną rzecz. W tym temacie www.roverki.pl/zrob-to-sa...roverze-75.html autor miał korpus ze swojego R a frontpanel z obcego LSM'u. A odwrotny zabieg czyli frontpanel z R z obcym korpusem LSM'u też działa, albo to tylko zbiegi okoliczności.

Troszkę mi nie pasuje ta teoria. :)
Tak wygląda "front panel":



Nie ma tam żadnych układów pamięci. Tylko przełączniki, potencjometr, diody LED i kilka elementów dyskretnych (rezystory / diody) SMD. Nie widzę żadnego związku pomiędzy wymianą panelu przedniego a prawidłowym zapisaniem VINu i przebiegu. Robi się to troszkę inaczej. ;)

MatiNitro - Pią Gru 27, 2013 19:11

HarryVip, czyli tak jak napisałem to po prostu zbieg okoliczności, gdy wymiana korpusu LSM na obcy i założenie front panelu od naszego R działa bez wyświetlania Err. Czyli albo nowy LSM zadziała bez Err albo kodowanie przebiegu i VIN'u .
stanley89__ - Pią Gru 27, 2013 20:20

Dzięki za odzew Panowie, też mi sie tak wydaje:) kupie LSM i jak przetestuje to powiem co i jak, pozdrawiam
HarryVip - Pią Gru 27, 2013 20:43

stanley89__ napisał/a:
Dzięki za odzew Panowie, też mi sie tak wydaje:) kupie LSM i jak przetestuje to powiem co i jak, pozdrawiam

Z problemem podobnym do Twojego borykam się już jakieś dwa lata i powoli zaczynam się do niego przyzwyczajać. Stop od czasu do czasu działa jak chce. Światła się zapalają bez naciskania hamulca raz na dłużej, raz na krócej. Czasami podczas jazdy, czasami na postoju. Czasami wystarczy wyłączyć na chwilę zapłon, czasami uruchomić silnik, żeby zaczęły działać normalnie. Wymieniałem czujnik przy pedale hamulca, wymieniłem moduł LSM. Problem niestety nie ustąpił. Nie ma żadnej reguły typu temperatura, wilgotność, pora roku. Do dziś nie znalazłem przyczyny... Może Tobie się uda.

alpacino - Sob Gru 28, 2013 17:56
Temat postu: [R75]Święcą siwatłą STOPu po wyjęciu kluczyka
MatiNitro napisał/a:
HarryVip, na Err pomaga wymiana frontpanelu. Ze starego uszkodzonego LSM'u w miejsce w sprawnym LSM'ie ;) choć dostrzegłem teraz dziwną rzecz. W tym temacie www.roverki.pl/zrob-to-sa...roverze-75.html autor miał korpus ze swojego R a frontpanel z obcego LSM'u. A odwrotny zabieg czyli frontpanel z R z obcym korpusem LSM'u też działa, albo to tylko zbiegi okoliczności.

Nie,nic nie musiałem kodować ,ani cudować :lol: ,zwykła przekładka...zero błędów

MaReK - Sob Gru 28, 2013 17:57

a ktory rok auta?
stanley89__ - Sob Sty 04, 2014 08:31

Witam dostałem wczoraj rano przesyłkę z LSM, identyczny numery jak na moim starym, przełożyłem i jak do dzisiaj jest spokój, przyznam że nerwowym okiem co jakiś czas zerkam na auto na podwórku czy aby sie nie zaświecił stop ale na szczęście jest ok:)
MatiNitro - Sob Sty 04, 2014 08:45

stanley89__, a Err wyskoczył Ci na wyświetlaczu?
alpacino - Sob Sty 04, 2014 12:58
Temat postu: [R75]Święcą siwatłą STOPu po wyjęciu kluczyka
MatiNitro napisał/a:
stanley89__, a Err wyskoczył Ci na wyświetlaczu?


Przestańcie już z tym Err-em ,wszyscy!...nic nie wyskoczyło i nie wyskoczy !! ! jeżeli założył identyczny LSM z takim jaki miał :D
Acha , i nic nie trzeba kodować !! ! ,żadnego przebiegu itp...zwykła przekładka ,jeden warunek... identyczny model LSM
Ps: przecież pisałem ,że miałem to samo ok miesiąca temu i wszystko OK

HarryVip - Sob Sty 04, 2014 14:33
Temat postu: Re: [R75]Święcą siwatłą STOPu po wyjęciu kluczyka
alpacino napisał/a:
Przestańcie już z tym Err-em ,wszyscy!...nic nie wyskoczyło i nie wyskoczy !! ! jeżeli założył identyczny LSM z takim jaki miał :D
Acha , i nic nie trzeba kodować !! ! ,żadnego przebiegu itp...zwykła przekładka ,jeden warunek... identyczny model LSM
Ps: przecież pisałem ,że miałem to samo ok miesiąca temu i wszystko OK

Totalne bzdury piszesz kolego i nawet nie masz o tym pojęcia. Opamiętaj się i nie wypowiadaj jak autorytet, bo nim nie jesteś. Polecam lekturę forum w tym temacie Panie Znawco.

alpacino - Sob Sty 04, 2014 22:31
Temat postu: Re: [R75]Święcą siwatłą STOPu po wyjęciu kluczyka
HarryVip napisał/a:
alpacino napisał/a:
Przestańcie już z tym Err-em ,wszyscy!...nic nie wyskoczyło i nie wyskoczy !! ! jeżeli założył identyczny LSM z takim jaki miał :D
Acha , i nic nie trzeba kodować !! ! ,żadnego przebiegu itp...zwykła przekładka ,jeden warunek... identyczny model LSM
Ps: przecież pisałem ,że miałem to samo ok miesiąca temu i wszystko OK

Totalne bzdury piszesz kolego i nawet nie masz o tym pojęcia. Opamiętaj się i nie wypowiadaj jak autorytet, bo nim nie jesteś. Polecam lekturę forum w tym temacie Panie Znawco.


TOTALNE bzdury to Ty wypisujesz i być może znam się w tym temacie lepiej od Ciebie i sądząc po Twojej wypowiedzi to Ty tym bardziej nie jesteś znawcą :P potrafisz tylko innych krytykować? ja ten temat przerabiałem na własnej skórze i BEZ !! ! pomocy niektórych nibyfachowców z forum ,więc nie zgrywaj mądrali! :evil:

HarryVip - Sob Sty 04, 2014 23:16
Temat postu: Re: [R75]Święcą siwatłą STOPu po wyjęciu kluczyka
alpacino, kolego wszechwiedzący, skąd tyle agresji? Zastępujesz nią wiedzę? Ochłoń trochę, wypij szklankę zimnej wody, koniecznie przeczytaj ten artykuł z działu zrób to sam, nie bądź kompletnym ignorantem i chociaż spróbuj poczytać wątki dotyczące modułu LSM pisane przez mądrzejszych od Ciebie. Potem grzecznie podziękuj za przyswojoną wiedzę i udzielaj sensownych rad na forum zamiast kwestionować fakty potwierdzone przez specjalistów.
alpacino napisał/a:
Przestańcie już z tym Err-em ,wszyscy!

Wszyscy mają o tym pojęcie, Ty nie masz.

alpacino - Nie Sty 05, 2014 01:48
Temat postu: Re: [R75]Święcą siwatłą STOPu po wyjęciu kluczyka
HarryVip napisał/a:
alpacino, kolego wszechwiedzący, skąd tyle agresji? Zastępujesz nią wiedzę? Ochłoń trochę, wypij szklankę zimnej wody, koniecznie przeczytaj ten artykuł z działu zrób to sam, nie bądź kompletnym ignorantem i chociaż spróbuj poczytać wątki dotyczące modułu LSM pisane przez mądrzejszych od Ciebie. Potem grzecznie podziękuj za przyswojoną wiedzę i udzielaj sensownych rad na forum zamiast kwestionować fakty potwierdzone przez specjalistów.
alpacino napisał/a:
Przestańcie już z tym Err-em ,wszyscy!

Wszyscy mają o tym pojęcie, Ty nie masz.

...a ty jesteś ...A ZRESZTĄ szkoda odpowiadać na twoje NIEDORZECZNE wypociny...dobranoc taki z ciebie vip ,jak ze mnie Arcybiskup
Ps: agresji to poszukaj raczej u siebie ,skoro rzeczowe argumenty nie przekonują,ja nie miałem kłopotów z przekładką,kolega o którym mowa powyżej też ,a ty dalej swoje...idz sie wyśpij!facet
Przeczytałem artykuł z tego linka który podałeś....ręce opadają!!!!jesteś trzeżwy??? kto tu pisze o wymianie zegarów????????,nie rozróżniasz modułu LSM od deski rozdzielczej???(zegarów?)...no gratuluję!!!!

HarryVip - Nie Sty 05, 2014 05:52
Temat postu: Re: [R75]Święcą siwatłą STOPu po wyjęciu kluczyka
alpacino napisał/a:
...a ty jesteś

alpacino napisał/a:
taki z ciebie vip ,jak ze mnie Arcybiskup

Próbujesz coś o mnie powiedzieć tylko odwagi zabrakło? Może zamiast osobistych wycieczek zabierzesz się za odrabianie lekcji? Albo poczytaj zamiast pisać. Będzie większy pożytek.
alpacino napisał/a:
ja nie miałem kłopotów z przekładką,kolega o którym mowa powyżej też

To niby ma być wyznacznik standardu? Wyrocznia? Grupa reprezentatywna? Nie skorzystałeś z dobrej rady i nie poczytałeś wątków o LSMach. Ponawiam sugestię - zanim kolejny raz publicznie się skompromitujesz poczytaj i przynajmniej spróbuj zrozumieć.
Powinieneś się cieszyć zamiast toczyć pianę, bo brak Err na TRIP 1 świadczy o tym, że (z bardzo dużym prawdopodobieństwem) masz wcześniejszą wersję (1999-ok. połowa 2001r.) ZEGARÓW, w której problem Err nie występuje. Bo to problem zegarów jest jest, a nie LSMa. Wiedziałbyś to, gdybyś faktycznie przeczytał artykuł, albo chociaż poniższy jego fragment:
Kod:
2. Jeżeli chcesz wymienić swoje zegary na zegary z komputerem musisz jedynie zwrócić uwagę na to, aby kupić stary model zegarów z komputerem. Nowy model zegarów niestety będzie wyświetlał napis "Err" w polu licznika dziennego przebiegu TRIP 1. Po prostu stare zegary nie są zabezpieczone, nowe natomiast kontrolują zgodność numeru VIN z innymi modułami auta. Odróżnienie starego modelu zegarów od nowego jest bardzo proste. Na środkowym polu z ikonami (tam gdzie są kontrolki ABS, TEMPOMAT, ENGINE, HAMULEC RĘCZNY itp.) w prawym górnym rogu tego okienka powinna być ikona fotelika dla dziecka. To taka nigdy nie używana kontrolka. W nowych zegarach w tym miejscu jest kontrolka halogenów.  Stary model był produkowany w latach 1999 - połowa 2001, nowy model w latach 2001-2004 (datę produkcji zegarów można odczytać z naklejki umieszczonej z boku).

Fajnie, jeśli wynika to z rocznika auta, którego jesteś (lub rodzice są) właścicielem. Jeśli auto masz późniejsze, to pewnie ktoś sobie strzelił na nim jakieś 500kkm, potem kupił na szrocie stare zegary i sprawił radość kupującemu. :mrgreen: Oczywiście mogę się mylić.
alpacino napisał/a:
Przeczytałem artykuł z tego linka który podałeś

Bardzo wątpię. Jeśli jednak jest to prawdą, przeczytaj jeszcze raz, później kolejny i kolejny, aż zrozumiesz. Wierzę w Ciebie. Za którymś razem się uda.
alpacino napisał/a:
....ręce opadają!!!!

To prawda. Szczególnie jak się niechlujnie napisany bełkot czyta.
alpacino napisał/a:
jesteś trzeżwy??? kto tu pisze o wymianie zegarów????????,

Jestem trzeźwy i według mnie, nikt poza Tobą nie wspominał o wymianie zegarów... Skąd Ci to do głowy przyszło? Naprawdę dziwne. No bo chyba nie pomyślałeś, że odsyłając do artykułu, w którym autor jasno wyjaśnia przyczynę występowania Err na TRIP 1, sugeruję Ci wymianę zgarów? W wątku była poruszana wymiana modułu świateł (LSM) oraz kwestia niezgodności numeru VIN w poszczególnych modułach auta, skutkująca przy spełnieniu pewnych warunków (m.in posiadanie nowego modelu zegarów - IPK) wyświetleniem Err na liczniku dziennego przebiegu. Gdzie Ty tu widzisz wymianę zegarów?
alpacino napisał/a:
nie rozróżniasz modułu LSM od deski rozdzielczej???(zegarów?)...no gratuluję!!!!

A deska to to samo co zegary? :o

alpacino - Nie Sty 05, 2014 12:53
Temat postu: Re: [R75]Święcą siwatłą STOPu po wyjęciu kluczyka
HarryVip napisał/a:
alpacino napisał/a:
...a ty jesteś

alpacino napisał/a:
taki z ciebie vip ,jak ze mnie Arcybiskup

Próbujesz coś o mnie powiedzieć tylko odwagi zabrakło? Może zamiast osobistych wycieczek zabierzesz się za odrabianie lekcji? Albo poczytaj zamiast pisać. Będzie większy pożytek.
alpacino napisał/a:
ja nie miałem kłopotów z przekładką,kolega o którym mowa powyżej też

To niby ma być wyznacznik standardu? Wyrocznia? Grupa reprezentatywna? Nie skorzystałeś z dobrej rady i nie poczytałeś wątków o LSMach. Ponawiam sugestię - zanim kolejny raz publicznie się skompromitujesz poczytaj i przynajmniej spróbuj zrozumieć.
Powinieneś się cieszyć zamiast toczyć pianę, bo brak Err na TRIP 1 świadczy o tym, że (z bardzo dużym prawdopodobieństwem) masz wcześniejszą wersję (1999-ok. połowa 2001r.) ZEGARÓW, w której problem Err nie występuje. Bo to problem zegarów jest jest, a nie LSMa. Wiedziałbyś to, gdybyś faktycznie przeczytał artykuł, albo chociaż poniższy jego fragment:
Kod:
2. Jeżeli chcesz wymienić swoje zegary na zegary z komputerem musisz jedynie zwrócić uwagę na to, aby kupić stary model zegarów z komputerem. Nowy model zegarów niestety będzie wyświetlał napis "Err" w polu licznika dziennego przebiegu TRIP 1. Po prostu stare zegary nie są zabezpieczone, nowe natomiast kontrolują zgodność numeru VIN z innymi modułami auta. Odróżnienie starego modelu zegarów od nowego jest bardzo proste. Na środkowym polu z ikonami (tam gdzie są kontrolki ABS, TEMPOMAT, ENGINE, HAMULEC RĘCZNY itp.) w prawym górnym rogu tego okienka powinna być ikona fotelika dla dziecka. To taka nigdy nie używana kontrolka. W nowych zegarach w tym miejscu jest kontrolka halogenów.  Stary model był produkowany w latach 1999 - połowa 2001, nowy model w latach 2001-2004 (datę produkcji zegarów można odczytać z naklejki umieszczonej z boku).

Fajnie, jeśli wynika to z rocznika auta, którego jesteś (lub rodzice są) właścicielem. Jeśli auto masz późniejsze, to pewnie ktoś sobie strzelił na nim jakieś 500kkm, potem kupił na szrocie stare zegary i sprawił radość kupującemu. :mrgreen: Oczywiście mogę się mylić.
alpacino napisał/a:
Przeczytałem artykuł z tego linka który podałeś

Bardzo wątpię. Jeśli jednak jest to prawdą, przeczytaj jeszcze raz, później kolejny i kolejny, aż zrozumiesz. Wierzę w Ciebie. Za którymś razem się uda.
alpacino napisał/a:
....ręce opadają!!!!

To prawda. Szczególnie jak się niechlujnie napisany bełkot czyta.
alpacino napisał/a:
jesteś trzeżwy??? kto tu pisze o wymianie zegarów????????,

Jestem trzeźwy i według mnie, nikt poza Tobą nie wspominał o wymianie zegarów... Skąd Ci to do głowy przyszło? Naprawdę dziwne. No bo chyba nie pomyślałeś, że odsyłając do artykułu, w którym autor jasno wyjaśnia przyczynę występowania Err na TRIP 1, sugeruję Ci wymianę zgarów? W wątku była poruszana wymiana modułu świateł (LSM) oraz kwestia niezgodności numeru VIN w poszczególnych modułach auta, skutkująca przy spełnieniu pewnych warunków (m.in posiadanie nowego modelu zegarów - IPK) wyświetleniem Err na liczniku dziennego przebiegu. Gdzie Ty tu widzisz wymianę zegarów?
alpacino napisał/a:
nie rozróżniasz modułu LSM od deski rozdzielczej???(zegarów?)...no gratuluję!!!!

A deska to to samo co zegary? :o

Więc dobrze skoro nalegasz to napisze po prostu PAJAC jesteś i tyle ,sam obracasz kota ogonem...ja zacząłem pisać o zegarach???,czy ty w tym swoim żałosnym poście ...sam się zakopałeś i teraz nie wiesz jak z tego wybrnąć ,a auto mam z 2002 roku i nową wersję zegarów i NIE BREDŻ !! !,Bo widzę że swoją "wiedzę" opierasz jedynie na wyczytanych informacjach,a nie z WŁASNEGO doświadzczenia...i nie trudż się,więcej na twoje wypociny nie będę odpowiadał :P

HarryVip - Nie Sty 05, 2014 13:39
Temat postu: Re: [R75]Święcą siwatłą STOPu po wyjęciu kluczyka
alpacino napisał/a:
Więc dobrze skoro nalegasz to napisze po prostu PAJAC jesteś i tyle

Za to zostaniesz skarcony trollu internetowy, jak tylko wyleziesz zza klawiatury. Chociaż nie, Tobie trzeba wybaczyć, co niniejszym w imię miłosierdzia czynię. :)
Heloł! Admini mają przerwę świąteczną?

MaReK - Nie Sty 05, 2014 17:56

Są pewne warunki w aucie, które spełnione pozwolą na swobodną żonglerkę modułami LSM.
Jednak nie jest prawdą, że podmiana modułu na "identyczny" (takiego nie ma) da nam gwarancję niewystąpienia błędu. Wystarczy postudiować trochę postów, gdzieś kiedyś sam dyskutowałem o tym z kolegą SeniorA.

HarryVip, nie ma sensu wpadać w spiralę jałowych dyskusji :)
Kolega alpacino ma swój świat, w którym twierdzi, że bezpiecznik o innym amperażu może powodować błędy w aucie :)

kasjopea - Nie Sty 05, 2014 18:12

alpacino na ochłonięcie otrzymujesz ostrzeżenie. Jeśli nie potrafisz prowadzić dyskusji w sposób kulturalny, nie wypowiadaj się w temacie.
HarryVip - Nie Sty 05, 2014 19:20

MaReK napisał/a:
HarryVip, nie ma sensu wpadać w spiralę jałowych dyskusji :)

Co racja to racja. Odpuściłem i już zapomniałem o alpacino
MaReK napisał/a:
Kolega alpacino ma swój świat, w którym twierdzi, że bezpiecznik o innym amperażu może powodować błędy w aucie :)

Aaaaa..... to wiele wyjaśnia. Gdybym wiedział wcześniej, nawet bym nie zaczynał z nim dyskusji. No popatrz, taki niby prosty bezpiecznik... :mrgreen:
kasjopea napisał/a:
alpacino na ochłonięcie otrzymujesz ostrzeżenie. Jeśli nie potrafisz prowadzić dyskusji w sposób kulturalny, nie wypowiadaj się w temacie.

Jednak czuwają. :-)

alpacino - Nie Sty 05, 2014 19:55
Temat postu: [R75]Święcą siwatłą STOPu po wyjęciu kluczyka
MaReK napisał/a:
Są pewne warunki w aucie, które spełnione pozwolą na swobodną żonglerkę modułami LSM.
Jednak nie jest prawdą, że podmiana modułu na "identyczny" (takiego nie ma) da nam gwarancję niewystąpienia błędu. Wystarczy postudiować trochę postów, gdzieś kiedyś sam dyskutowałem o tym z kolegą SeniorA.

HarryVip, nie ma sensu wpadać w spiralę jałowych dyskusji :)
Kolega alpacino ma swój świat, w którym twierdzi, że bezpiecznik o innym amperażu może powodować błędy w aucie :)


HAHAHAAHAHAAA!!!! i co strasznie miałeś przeprowadzać eksperymenty ,żeby sprawdzić moją teorię i CO ?? ? ...bo dobrze wiesz ,że tak jest !! !,niestey widać ,że niektórych to przerasta(jak ktoś ma rację) i nie potrafi się przyznać do własnego błędu
STRASZNIE się zmartwiłem tym ostrzeżeniem :roll: ,szczególnie od kogoś kto nie potrafi podjąć konstruktywnej dyskusji
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

[ Dodano: Nie Sty 05, 2014 19:55 ]
HarryVip napisał/a:
MaReK napisał/a:
HarryVip, nie ma sensu wpadać w spiralę jałowych dyskusji :)

Co racja to racja. Odpuściłem i już zapomniałem o alpacino
MaReK napisał/a:
Kolega alpacino ma swój świat, w którym twierdzi, że bezpiecznik o innym amperażu może powodować błędy w aucie :)

Aaaaa..... to wiele wyjaśnia. Gdybym wiedział wcześniej, nawet bym nie zaczynał z nim dyskusji. No popatrz, taki niby prosty bezpiecznik... :mrgreen:
kasjopea napisał/a:
alpacino na ochłonięcie otrzymujesz ostrzeżenie. Jeśli nie potrafisz prowadzić dyskusji w sposób kulturalny, nie wypowiadaj się w temacie.

Jednak czuwają. :-)

chyba jednak nie to kolesiostwo!...,gdzie ostrzeżenie dla ciebie... :D :D :D

sTERYD - Nie Sty 05, 2014 20:13

alpacino, jak na razie jesteś jedyną osobą, która nie potrafi podjąć konstruktywnej dyskusji. Jakbyś nie zauważył to ostrzeżenie dał Ci ktoś inny niż Twój adwersaż w tej dyskusji. Temat został wyczerpany, odpowiedzi udzielone, problem rozwiązany więc zamykam zanim eskalują te niezdrowe kalumnie.