Zobacz temat - [Rover 623] proszę o szczerą opinię czy jeszcze warto
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Chcę kupić ROVERka - [Rover 623] proszę o szczerą opinię czy jeszcze warto

Antosiwo - Pon Gru 30, 2013 17:21
Temat postu: [Rover 623] proszę o szczerą opinię czy jeszcze warto
Witam proszę o możliwie szybka i szczerą opinię czy warto kupić rovera 623:
http://tablica.pl/oferta/...D5-ID4mkQb.html


wiem że te silniki właśnie przy takim przebiegu potrafią pękać, dodatkowo pan przez telefon wspomniał że mechanik mu zwrócił uwagę na puchnące przewody, więc pewnie uszczelka pod głowicą się kończy, a kto wie czy i głowica po prostu nie pęka, ale Pan twierdzi że nim normalnie jeździł i nic się nie działo.

pytanie brzmi czy jeśli starguję porządnie cenę i od razu zawiozę go na warsztat żeby wymienili uszczelkę to czy jest szansa że jeszcze trochę tym samochodem pojeżdżę??

czemu się uparłem na ten egzemplarz?
bo jest czarny i ma automat :razz:
tak naprawdę to kilka dni temu przez przypadek kupiłem:
http://tablica.pl/oferta/...html#cac8e13e8a
i się od razu zakochałem tak mocno że zacząłem szukać autamata.

chciał bym sobie podłubać przy tym czarnym, blacharka mnie nie przeraża, jestem nawet w stanie założyć do niego gaz, ale jak mi ma silnik rozpaść się za miesiąc, to raczej słaby interes.

Proszę o poradę, jak ewentualnie ustalić stan głowicy, ile mniej więcej kosztował by taki remont silnika, czy pojechać na jakąś stację diagnostyczną?
czy w ogóle dać se spokój z 623? :cry:

Przepraszam że tak bez przywitania, ale coś czuję że jeszcze będę miał okazję:)

ps. mam nadzieję że jedyną osobą która mi odpisze nie będzie owy pan z którym rozmawiałem przez tel:P

BlackD - Pon Gru 30, 2013 22:09

Zależy jaki masz budżet na ewentualny remont.Jak zrobisz silnik na igłę to pojeździsz.Kolejna kwestia to dotarcie silnika po remoncie ale to inna bajka.Automaty w R600 nie są za fajne.4 biegi(przynajmniej przy 2.0) naprawdę dają po kieszeni na stacji. Po zdjęciach widać że błotników z tyłu poprostu nie ma. Ja mam też spuchnięte tylne bo auto miałoby sens jeśli urwałbyś cenę na ok 1000-1200zł. Fakt.Jeździ się tym fajnie dopóki chodzi wszystko i nie tankujesz z własnej kieszeni.
Antosiwo - Wto Gru 31, 2013 00:21

no i właśnie o wysokość takiego budżetu pytam, ile +/- trzeba liczyć na remont takiego cuda?

miałem kiedyś merca s z 3 stopniowym automatem i dwa pajero automaty też na trzech przełożeniach i było fajnie, więc 4 biegi myślę że dadzą rade.

co do tankowania to planował bym sekwencje LPG jak by wszystko wyszło ok 5000zł to może bym w to wszedł

ale z drugiej strony czy nie lepiej poszukać czegoś za ty 5 tyś z gazem i w automacie?

czekam na podpowiedź...

BlackD - Wto Gru 31, 2013 08:17

Kolego poszukaj czegoś w normalnym stanie.
Pawkaz - Wto Gru 31, 2013 09:24

Antosiwo napisał/a:
czy nie lepiej poszukać czegoś za ty 5 tyś z gazem i w automacie?

To będzie niezwykle trudne.Automat w 600tce to rzadkość.

soviet100 - Wto Gru 31, 2013 12:15

Chłopok jak Ci się podoba i chcesz robić przy tym to nie ma problemu .
Antosiwo - Sro Sty 01, 2014 20:42

to zapytam inaczej...
jak można najlepiej zdiagnozować stan uszczelki i głowicy?
wiem że należy sprawdzić czy na korku od oleju nie ma masła i czy podczas dodawania gazu nie zmienia się poziom płynu chłodniczego.

Czy może jeszcze warto podjechać gdzieś na warsztat i sprawdzić np. ciśnienie w cylindrach, albo coś w tym stylu?

mam do tego auta 170 km i jak już się wybiorę na oględziny to chcę je jak najlepiej sprawdzić. proszę o podpowiedź jak najlepiej prześwietlić ten silnik na co zwrócić uwagę?

zamieszczam fotkę na którym widać silnik o który się rozchodzi, wiem że czysto nie wygląda, widać że pompa wspomagania(przed chwilą się dowiedziałem że to pompa wsp.:P) trochę się poci, może ktoś coś jeszcze wypatrzy?

samochód miał tylko dwóch właścicieli i pochodzi z PL, więc MOŻE nie jest zarżnięty.

czekam na dalsze opinie

Yog-Sothoth - Pią Sty 03, 2014 14:18

Z tej foty to wygląda na mocno pordzewiały pod maską, żeby to nie był żaden zalewowy..
soviet100 - Pią Sty 03, 2014 17:25

Wszystko co możliwe jest zardzewiałe czyli albo powódź w co wątpie albo długo stało po prostu . Jeśli długo stało to nie warto .
AndrewS - Sob Sty 04, 2014 23:30

Może silnik był całkiem niedawno myty i dlatego widać tak tą rdze i odpryski na pokrywie zaworów, ale było to na tyle dawno że pompa wspomagania potrafiła pokazać olej