Zobacz temat - [r75] bezpieczniki 37 39 i 41 - nowa skrzynka bezpiecznikow
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 75, MG ZT - [r75] bezpieczniki 37 39 i 41 - nowa skrzynka bezpiecznikow

geffi - Sro Sty 08, 2014 22:19
Temat postu: [r75] bezpieczniki 37 39 i 41 - nowa skrzynka bezpiecznikow
czesc,
przy okazji zabawy z szukaniem zlodzieja pradu, zauwazylem ze moja skrzynka bezpiecznikow pod schowkiem nie ma wlozonych bezpiecznikow 37 39 i 41, - wszystkie odpowiadaja za webasto, ktore mimo tego braku dziala jak nalezy.

Postanowilem wlozyc bezpieczniki, jednak one zwyczajne wypadaja - w otworach brakuje blaszki i nie da rady ich wlozyc.

nie jestem odosobniony z tym tematem - http://www.the75andztclub...d.php?p=1480963

czy powinny tu byc bezpieczniki, czy przez ich brak moge miec jakies problemy z elektryka samochodowa

Dzieki, Tomek

sTERYD - Czw Sty 09, 2014 07:39

Jak przeczytałeś tamten temat, to powinieneś zauważyć, ze masz pewnie skrzynkę bezpieczników z polifta i tam te bezpieczniki są do czego innego (2 pierwsze nie występują, a trzeci jest od tempomatu).
Pieta - Czw Sty 09, 2014 08:24

Masz Webasto ale jako dogrzewacz. Jak byś miał fabryczne orzewanie postojowe to byś miał tam bezpieczniki.

Bezpiecznik 37 jest wykorzystany do zasilania przekażnika sterowania nawiewem
Bezpiecznik 39 i 41 do zasilania panelu klimatyzacji, jak ogrzewanie jest uruchomione na postoju z timera.

geffi - Czw Sty 09, 2014 17:34

Dziekuje Pieta,
Pomoglbys mi jeszcze z szukaniem zlodzieja pradu, tzn co dalej sprawdzac, jak wyjme bezp29 albo zegary to pobor pradu spada mi z 0,48 do 0, 26A..tez zle ale lepiej. Wstawiam niwe zegary i znow 0, 48A.

Obwody jakich kabli powinienem teraz sprawdzac i gdzie.
Dziekuje, Tomek.

Pieta - Czw Sty 09, 2014 20:03

Jak masz nawigację to obstawiam, że napęd sie nie usypia
Ile czekasz z tym pomiarem?
Moduły w tym aucie wyłaczają się bardzo powoli.
W bogatych wyposażeniach to może trwać nawet 20minut :(

geffi - Pią Sty 10, 2014 11:40

Hej,

ZLODZIEJ PRADU ZNALEIONY, moze post sie komus przyda, - po odpieciu zmieniarki (a w zasadzie jej substytut-> urzadzenie conects2) pobor po 3 minutach stabilizuje sie na 0,08A.

Wtyczka do zmieniarki wystajaca z samochodu jest przy niektórych stykach zaśniedziala. Zastanawiam sie czy problemem jest moja zmieniarka czy raczej lezy on po stronie samochodu, ze po zamknieciu na zmieniarke podaje dalej napiecie. Czy można to jakoś wyłączć?

Zmieniarka jest podlaczona na 7 styków z 10stykowego konektora. Za co odpowiadaja poszczególne styki?

Zmieniarka i jej wejscia nie rozni sie niczym od standardowej, a co ciekawe w manualu ma napisane ze pobiera 0,2A..wiec moze cos rzeczywiscie nie tak z urzadzeniem
....a i jak jest wlaczona, to zaburza prace radio, ktore lapie tylko jedna stacje, sama natomiast dziala wysmienicie.

Dziekuje, Tomek