Zobacz temat - Wtryski SDi do iDT vs pompa paliwowa
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Tuning mechaniczny - Wtryski SDi do iDT vs pompa paliwowa

RAKU_44 - Wto Lut 11, 2014 09:30
Temat postu: Wtryski SDi do iDT vs pompa paliwowa
Witam,

Jako że popularnym upgradem stadniny kucy pod maską w silnikach iDT jest zmiana wtrysków na te z wyższym (niższym by Remigiusz) ciśnieniem otwarcia pochodzące z silników SDi, nasunęło mi się pytanie:

Jak często po wymianie wtrysków mieliście problemy z pompą paliwową, która jak wiadomo do rocznika bodajże 2003-4 miała tendencje do padania ze względu na wadę fabryczną ?

Posiadam R25 z 2000r i zanim przygarnę kilka koni chciałem się dowiedzieć co z wodopojem dla nich, jest się o co martwić ? ;)

<pozdro>

Alexi - Wto Lut 11, 2014 15:27

Mi akurat tak się zdarzyło, że pompa zdycha. Wtryski mam już od chyba 3 lat z SDi. Moim zdaniem zbieg okoliczności. Pompa wyrobiła swoje 200 000 km, a jazda 2 lata temu zimą (-25 stopni) na oranżadzie na pewno nie pomogła jej w utrzymaniu dobrego stanu. Bo zwyczajnie zamarzała :)
Remigiusz - Wto Lut 11, 2014 19:45

RAKU_44 napisał/a:
wyższym ciśnieniem otwarcia


Z niższym ciśnieniem otwarcia nie wyższym :!:

RAKU_44 napisał/a:
do rocznika bodajże 2003-4 miała tendencje do padania ze względu na wadę fabryczną ?


Kazda z tych pomp padnie wcześniej czy później, te starsze miały tendencje ze się szybciej paliła elektronika.

To raczej zależy od faktycznego przebiegu pompy, bo tak przy 200.000km jak dojdą to już lubią zaczynać się problemy z nimi :-|

Problemy z pompa żeby były powiązane do wtrysków jest raczej wątpliwe :wink:

RAKU_44 - Wto Lut 11, 2014 20:16

Maniu też pisał na SB że z niższym także edytowałem trochę 1 post. My mistake!

To moja ma już ponad 220 zakładając że przebieg jest autentyczny ;)
Presja bractwa mocy coraz większa i chyba nie pozostaje nic innego jak rozglądać się za wtryskami :roll:

bociannielot - Sro Lut 12, 2014 14:54

RAKU_44, mialem R25 9 letniego bez wtrysków sdi - pompa padła, mam R 14 letniego z wtryskami sdi pompa padła, wnioski wyciągnij sam ;-) .
RAKU_44 napisał/a:
ak często po wymianie wtrysków mieliście problemy z pompą paliwową, która jak wiadomo do rocznika bodajże 2003-4 miała tendencje do padania ze względu na wadę fabryczną ?
A to dobre jest co napisałeś :D .
RAKU_44 - Sro Lut 12, 2014 18:27

Wychodzi na to że to loteria i trzeba mieć już na oku kolejną pompę bo mój ma już rocznikowo 14 lat i 222 z przodu przebiegu ;)

Ogarnę FMIC i z ciekawości wrzucę wtryski z SDi, zobaczymy czy do letniego zlotu da radę się wyrobić i przyhamować dziada, a gdzieś po drodze zaliczyć zawias z ZR-a :mrgreen:

maniu48 - Sro Lut 12, 2014 18:51

Jak coś to pompa j jednego rozbitka jest ;-)
A i wtryski u tego gościa też kupisz

bociannielot - Czw Lut 13, 2014 08:50

maniu48 napisał/a:
Jak coś to pompa j jednego rozbitka jest
subtelna reklama pewniej osoby z forum, nikt maniu nie wie o kogo chodzi... ;-) .
RAKU_44 napisał/a:
222 z przodu przebiegu
moja pompa niby do 253 wytrzymała, a wuj wie czy Twoj i mój maja tyle najechane ile licznik wyświetla :P . I to może byc najbardziej realna przyczyna padaczki wsrod pomp - realnie duzy przebieg.