Zobacz temat - [R75] Różne korekty wtrysku
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 75, MG ZT - [R75] Różne korekty wtrysku

punciaks - Czw Kwi 10, 2014 19:54
Temat postu: [R75] Różne korekty wtrysku
Witam kolegów. Byłem ostatnio ustawić sobie LPG u specjalisty, ale według niego są zbyt duże korekty wtrysków na głowicach "i to nie może tak być". Jestem całkowicie zielony w temacie mechaniki, ale przy pomocy forum staram się coś poduczyć :] Sondy dawniej stały wszystkie na 0,415, lecz po wymianie dwóch pierwszych napięcie się na nich zmienia, a trzeciej w aucie nie ma. Na przedniej pokrywie zaworów mam poluzowany jakiś przewód i nie da się go "zatrzasnąć" tylko nie wiem od czego on jest i czy ma to jakiś związek z tymi korektami? Pomoże ktoś?
SeniorA - Czw Kwi 10, 2014 20:02

punciaks napisał/a:
mam poluzowany jakiś przewód
to jest przewód odpowietrzania skrzyni korbowej tzw. odma i nie ma nic wspólnego z korektami.
dawidd - Pią Kwi 11, 2014 07:48

korekty często rozrzedzająca się jak wtryskiwacze leja lub są przepchane. Bardziej mam diesla opanowanego, ale w benzynie jest podobnie. Na początek warto by było wyczyścić wtryskiwacze jakimś dobrym dodatkiem do PB, a jeszcze lepiej wyjąc je i czyścic w wanience ultradźwiękowej z podłączonym generatorem impulsów, który otwierał by je i zamykał - ale do tego już trzeba trochę sprzętu i jakiegoś obeznania z mechanika. sondy lambda musza być sprawne

[ Dodano: Pią Kwi 11, 2014 07:48 ]
aa i jeszcze korekty tez będą rożne jeśli stopień sprężania będzie rożny na cylindrach. Świece musza być dobrze przykręcone no i sprawne

tomi24lbn - Pią Kwi 11, 2014 09:19

Zmień gazownika skoro nie wie dlaczego korekty się rozjeżdżają!!
Powodem rozjazdu korekt przeważnie jest nie właściwa regulacja instalacji LPG , chociaż w twoim przypadku podejrzewam że MJ do regeneracji lub wymiany .Jaki jest ich przebieg??????