|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) - [VW] zerwany pasek wieloklinowy
kezmanq - Sro Maj 14, 2014 12:36 Temat postu: [VW] zerwany pasek wieloklinowy Mam problem z rodziców Passatem B5 1.8 20V ADR 97r.
Otóż pękł pasek wieloklinowy i przy okazji wkręcił się w wał, uszkadzając pasek rozrządu (pasek poszarpany jak przez psa ale nie pękł. Przeskoczył o 3 ząbki).
Mechanik założył nowy rozrząd ale niestety brak kompresji. Teraz pytanie co robić ?
Ten silnik ma już 246 tys. do tego jakieś 65 tys. na lpg, oleju symbolicznie też znikało ale raczej przez wycieki).
Używkę z małym przebiegiem idzie kupić za ~900zł jest sens robienia tego silnika ?
flapjck1 - Sro Maj 14, 2014 19:40
zwalac glowice zawory same się nie naprostuja
co do oplacalnosci - zależy na ilu garach nie ma komprechy, zasadniczo jak jesteś pewny swojego silnika to go remontuj, wiesz na czym stoisz, używany slupek to wielka niewiadoma
w drugim silniku poza tym roboty więcej a i tak rozrząd przynajmniej w nim jeszcze zrobisz
kezmanq - Sro Maj 14, 2014 19:45
18 zaworów jest pogiętych
flapjck1 - Sro Maj 14, 2014 20:07
no to decydujaca jest cena zaworow
kezmanq - Sro Maj 14, 2014 20:20
mechanik mówi, że aby naprawić tak jak się powinno to trzeba wymienić
zawory ~40zł
szklanki 35-40zł
uszczelka głowicy
sprawdzić głowice na szczelność
koło wałka rozrządu (nie wytrzymało)
paolinio - Pią Maj 16, 2014 15:59
kezmanq, z drugim silnikiem to loteria, możesz kupić padline. Jak rodzice chcą jeszcze autem pojeździć to niech robią remont. Fakt ,że z większością naszych mechaników to też loteria
|
|