|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R400] Korek zbiorniczka wyrównawczego. Wymiana na nowy.
fredii - Pią Maj 30, 2014 22:45 Temat postu: [R400] Korek zbiorniczka wyrównawczego. Wymiana na nowy. Witam
Wiem, że podobne tematy były, ale chciałem się upewnić. Od dwóch dni gdy stoję w korkach nieznacznie podnosi mi się temperatura. Nieznacznie to znaczy może o szerokość wskazówki, po czym załącza się wentylator i temperatura zostaje momentalnie zbita do normalnego stanu. Układ drożny, płyn jest czyściutki, wycieków nie ma. Wydaje mi się, że czas najwyższy wymienić korek od zbiorniczka wyrównawczego. Od jakich dokładnie samochodów można założyć do mojego Roverka?
Dzięki za pomoc
Pozdrawiam
[ Dodano: Pią Maj 30, 2014 23:45 ]
ten będzie pasował?
http://allegro.pl/freelan...4270472816.html
dawid257 - Sob Maj 31, 2014 11:46
ten pasuje chyba bo jest do serii k czyli do 1.4 1.6 tez bedzie. a jak cos to na tomateam sa tez
b.j - Wto Cze 03, 2014 19:07 Temat postu: Re: [R400] Korek zbiorniczka wyrównawczego. Wymiana na nowy.
fredii napisał/a: | Witam
Wiem, że podobne tematy były, ale chciałem się upewnić. Od dwóch dni gdy stoję w korkach nieznacznie podnosi mi się temperatura. Nieznacznie to znaczy może o szerokość wskazówki, po czym załącza się wentylator i temperatura zostaje momentalnie zbita do normalnego stanu. Układ drożny, płyn jest czyściutki, wycieków nie ma. Wydaje mi się, że czas najwyższy wymienić korek od zbiorniczka wyrównawczego. Od jakich dokładnie samochodów można założyć do mojego Roverka?
Dzięki za pomoc
Pozdrawiam
[ Dodano: Pią Maj 30, 2014 23:45 ]
ten będzie pasował?
http://allegro.pl/freelan...4270472816.html |
od Hondy civic pasuje bo ja dokupowałem
tronsek - Wto Cze 03, 2014 19:49
fredii napisał/a: | gdy stoję w korkach nieznacznie podnosi mi się temperatura. Nieznacznie to znaczy może o szerokość wskazówki, po czym załącza się wentylator i temperatura zostaje momentalnie zbita do normalnego stanu. | Jest to jak najbardziej normalne zachowanie. Nie masz czego szukać.
dawidsass - Sro Cze 04, 2014 10:31
Ostatnio jeden z diagnostów stwierdził, że właśnie przegrzewanie się silników serii K jest ich największą bolączką, że brytyjczycy zaprojektowali je na trasę a nie na stanie w korkach
Nie wiem czy to prawda, ale dużo się słyszy o walniętych uszczelkach.. Sam mam KV6, ale u mnie ani razu temp. przez dwa lata nie dygnęła powyżej normalnego poziomu(przynajmniej na wskaźniku )
fredii - Sro Cze 04, 2014 14:36
tronsek napisał/a: | fredii napisał/a: | gdy stoję w korkach nieznacznie podnosi mi się temperatura. Nieznacznie to znaczy może o szerokość wskazówki, po czym załącza się wentylator i temperatura zostaje momentalnie zbita do normalnego stanu. | Jest to jak najbardziej normalne zachowanie. Nie masz czego szukać. |
Czyli nic na razie nie ruszać? Korek kupiłem, ale jeszcze nie wymieniłem.
dawidsass
Ani razu wskazówka nie drgnęła? Nawet w upalne dni, kiedy stoisz w korku? Wiesz moim zdaniem to też normalne jednak nie jest. Nawet w nowych samochodach słychać jak wentylatory pracują na max obroty.
Ja słyszałem natomiast że silnik K najbardziej nadaje się na tory wyścigowe niż na ruch miejski.
dawidsass - Czw Cze 05, 2014 15:01
No wentylatory się załączają regularnie. Natomiast wskazówka w górę już ani mm nie drgnie po rozgrzaniu do normalnego poz.
|
|