|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 600, Honda Accord - [620Ti] Nowe turbo i brak mocy..
tomii620si - Pon Cze 09, 2014 18:11 Temat postu: [620Ti] Nowe turbo i brak mocy.. Siemanko.. Po długich i wielu problemach z kopceniem, braniem oleju itd w końcu zostały podjęcie konkretne działanie..
Turbo zostało wyjęte, wysłane do regeneracji i wróciło do mnie ..
Przed regeneracją auto miało moc.. Mierzone przyspieszenie 6.9s (z 0.1s błędu pomiarowego) tylko tyle, że mnie mocno jakoś nie wciskało (pomimo mbc) i kupa dymu po oleju. (przy 90km/h wbiłem 3 bieg także moze nawet lepiej przyspieszał)
Po regeneracji z wielkim zapałem turbo włożyłem do auta.. Po podłaczałem wszystko tak jak ma być .. wyjechałem na droge.. i brak mocy .. Ja mu w gaz a mi zwykłe padełka odchodzą (nie mówie tu o jakiś wyścigach ale nawet na mieście).
Kilka dłuuugich chwil kminienia z Markzo i wytypowaliśmy membrane DV.. Celnie.
Membrana została założona odwrotnie . No cóz. Zdarza się. Nikt nie jest nie omylny.
Membrane założyłem z nadzieją, że bedzie dobrze.. dalej jedno wielkie G...
No to cóz. Membrana pewnie została uszkodzona złym montażem i pozostało mi czekanie na drugą membrane.
No i wczoraj z kumplem wpadliśmy na pomysł aby owy DV zaślepić w piz..
W końcu inne auta tego przy turbinach nie mają więc i ten da rade.. Markzo potwierdził ze można ale na krótko więc to zrobiłem. Po pracy do garazu. Blacha wycięta tak aby zaślepić DV. Króciec przy przepustnicy zaślepiony kawałkiem węża ze śrubą na silikonie i na droge.. Dalej bez poprawy.. Jeśli byłoby to DV to po zaślepieniu powinno być jakieś ciśnienie na jazde do przodu a to auto nie jedzie..
Macie może jakieś pomysły co może być innego ? Jak mu pociągne do tych 4tys dajmy to czasami słuchać delikatne psss ale nic wiecej.. Zreszta po obróceniu DV na dobrą strone było przez chwilke lepiej .. było słychać DV. Fakt, że zamist pss to puuu ale wydawało dźwiek a teraz czasami pssiknie i to tyle.... Ratujcie ludzie bo już rzygam tym autem..
greg-si - Pon Cze 09, 2014 19:12
Po pierwsze, jakie masz doładowanie.
Po drugie, czy szczelny jest układ.
tomii620si - Pon Cze 09, 2014 23:13
Doładowania nie ma.. I o to chodzi ze auto jeździ teraz jako 620Ti N/A
szczelny do końca nie jest i to jest rzecz którą bede robić przy okazji zrobienia pełnego przelotu - uszczelka miedzy kolektorem a turbiną .. ale nawet na gambicie (przez 2 dni było szczelne potem przepaliło) mocy nie było...
I to mnie martwi.
Już nawet WG został odpięty dla testu i fura 0 mocy.
Jeśli to nie problemy uszczelkowe miedzy turbo w kolektorem to już nie mam pojecia co to..
Wcześniej turbo trzymało się na siliconie i doładowanie było a po regeneracji ani silicon ani gambit nie pomógł i doładowania brak ( jeszcze nie było wypłaty po regeneracji na uszczelke i wydech (za kilka dni składam wszystko jak nalezy anie drut party)
greg-si - Sro Cze 11, 2014 20:39
Głównie chodzi o szczelność układu dolotowego.
tomii620si - Czw Cze 12, 2014 07:21
sory ze dopiero teraz alen ie miałem neta..
Auto ogólnie sprawia wrażenie jakby turbo w ogóle nie ładowało.. Normalnie powinno być czuć, że mam to turbo czy coś a ty totalnie nic.. Już nawet WG na próbę został odpiety i nic... auto dalej bez mocy..
Tzn. moc ma ale raczej jako silnik n/a a nie silnik turbodoładowany.. Jutro zobacze jeszcze przewody od i do IC ale nie wiem czy coś znajde bo czasami mała dziura wystarczy i dupa .. I tak mi się coś zdaje, że to jednak turbo nie ładuje a nie ze doładowanie turbo ucieka..
W ogóle nie słysze turbiny
Markzo - Czw Cze 12, 2014 13:49
zaslepiłbym DV i odpiął WG, powinno być wtedy max co da turbo. W ogole od poczatku jest cos zesrane, bo nawet wczesniej na mbc odkreconym na full nie obcinało ECU, więc nie dobijał do ~0,9b. Czytałem na necie, że te MBC turbo smarta muszą być z tym trójnikiem montowane, a tak pozatym są do bani zdecydowanie lepsze są z properfektu
tomii620si - Czw Cze 12, 2014 14:04
Ciekawe gdzie ja ten trójnik i do czego dam ? On jest tak jakby miedzy WG a przepustnice .. a trójnik ma iść do blow offa a my to mamy troche inaczej rozwiązane w serii przeca
Był odpięty i zaślepiony i gówno to dało.. 0 mocy dalej
A co do odcinania ECU też mnie to zastanawiało ale wine zrzucałem na połamne łopatki w turbinie... Lepiej sie poczuje to zobacze na dolot bo na razie to czuje się jakby mnie krowa wypluła...
Markzo - Czw Cze 12, 2014 15:45
tomii620si napisał/a: | On jest tak jakby miedzy WG a przepustnice .. a trójnik ma iść do blow offa a my to mamy troche inaczej rozwiązane w serii przeca |
w przypadku mbc turbo smart MUSISZ dać trójnik między MBC a wg.
tomii620si - Czw Cze 12, 2014 15:53
a co z 3 króćcem ?
Markzo - Czw Cze 12, 2014 16:19
To:
http://www.fotosik.pl/pok...884116dabf.html
w innym przypadku to MBC nie będzie działać, przypomniałem sobie jakie jaja miał Darek z tym mbc, nijak to nie działało... dopiero na properfekcie był ogień.
tomii620si - Czw Cze 12, 2014 20:25
dobra to jak ogarnę problemy z brakiem doladowania to pomyslimy nad zmiana mbc...
Dzisiaj była wyplata to kupie uszczelke pod turbo, spływ oleju, 2x awg zamiast kata i środkowego przelotowy i ten turboworks na koniec
to jak to moje mbc ma być Trojnik między mbc a wg ... Z trojnika do dv a dv przy przepustnicy zaślepić tak czy co
Markzo - Pią Cze 13, 2014 01:33
tomii620si napisał/a: | to jak to moje mbc ma być Trojnik między mbc a wg ... Z trojnika do dv a dv przy przepustnicy zaślepić tak czy co |
popatrz na rysunek wyżej... MBC nie ma NIC wspólnego z DV. wpinasz trójnik między przepustnice a Waste Gate ( kierunek strzałki na trójniku jak na foto) - wężyk ma być wpięty w króciec przed przepustnicą. Z trójnika wężyk do MBC, a z MBC w atmosferę. DV wpinasz bezpośrednio wężem do drugiego króćca przepustnicy (ten dalszy, bliżej kolektora ssącego).
tomii620si napisał/a: | 2x awg zamiast kata i środkowego przelotowy i ten turboworks na koniec |
kup lepiej zegar doładowania, bo na razie nic nie wiadomo o booscie
tomii620si - Pią Cze 13, 2014 10:30
Problem w tym, ze mój wydech juz nie istnieje...
Bo tego wydechem nazwać nie można:
To już nie jest sprawa tuningu tylko konieczności wymiany bo ja już mam dość ..
Do tego nowe uszczelki przy turbo i zobaczymy.. Jak nie bedzie boostu to bedziemy kombinować ... Dzisiaj jade na najazd i obejrze dolot przy IC ..
A zegar.. niestety to wydatek na który mnie teraz nie stać..
Może uda mi się skołować jakiś ale to nic pewnego ..
[ Dodano: Pią Cze 13, 2014 11:30 ]
Ty czekaj.. bo według Twojej instrukcji to ja może mam popierdzielone podciśnienia bo teraz mam MBC podpięte bliżej ssącego a dv przed o.O
Markzo - Pią Cze 13, 2014 13:16
fajny wydech
MBC i DV podepnij tak jak napisałem
tomii620si - Sob Cze 14, 2014 15:58
No super Robie gorącego lecha haha
No DV zaraz podmienie ... mbc chciałbym od razu podpiąc odpowiednio ale:
Bo wszystko jest dla mnie jasne tylko nie wiem co mam zrobić z 3 króćcem ?
Zaślepić czy co ?
DV - temat jasny.. z II wejścia do DV
Potem 2 węzyk sprzed przepustnicy do mbc .. z mbc do trójnika i z trójnika do WG a druga strona zostawić nie zaślepioną ?
[ Dodano: Sob Cze 14, 2014 16:58 ]
temat z lekka nie wazny... mam powazniejszy problem z autem bo miałem namiętne spotkanie z barierką... Może jeszcze kiedyś wrócimy do tematu jeśli R zostanie u mnie
|
|